Amit a házigazdáknak tudniuk kell az Airbnb bejelentéséről
Kiemelt tippek
Úgy gondoljuk, hogy az utazás világa nagy változások küszöbén áll, és szeretnénk segíteni a felkészülésben
Bejelentettük alkalmazásunk, webhelyünk, szabályzataink és más eszközeink átfogó frissítését
A változások közé tartozik a továbbfejlesztett ügyfélszolgálat, a jobb üzenetküldő eszközök és az érkezési útmutató automatikus elküldése a vendégeknek
Mivel a világ számos részén közeledik az újranyitás, az elmúlt száz év legnagyobb utazási fellendülésére számítunk. A felkészülés elősegítése érdekében Brian Chesky, az Airbnb vezérigazgatója új jelentést tett közzé az utazás jövőjét meghatározó trendekről.
Emellett több mint 100 új eszközt, funkciót és frissítést mutatott be az Airbnb-n, amelyek segítségével a házigazdák világszerte kihasználhatják ezt az egyedülálló lehetőséget. Tekintsd meg a fenti videón Brian bejelentését és a további részleteket.
E változtatások mindegyike a dolgok megkönnyítését szolgálja:
- A vendégek inspirációt kapnak az utazásra, könnyebben megtalálhatják a tökéletes szálláshelyet, és gyorsan foglalhatnak az olyan új funkciókkal, mint a rugalmas úti célok és a rugalmas időpontok
- Az új házigazdák a jobb ügyfélszolgálattal és a hasznos információforrásokkal könnyebben kezdhetik meg a vendégfogadást
- A legfontosabb azonban, hogy a vendégfogadás eddigi legnehezebb éve után a házigazdák könnyebben kezelhessék a napi feladataikat, minden vendégnek örömet okozhassanak, és sikeresek legyenek az Airbnb-n
A legfontosabb változások
Mivel számos házigazda készül az utazás felfutására, szeretnénk, hogy eszközeink és funkcióink hatékonyabbak, intuitívabbak és könnyebben használhatók legyenek. Néhány példa az izgalmas fejlesztéseink közül:
Intuitívabb és következetesebb alkalmazás és webhely
Fontos változtatásokat végeztünk az Airbnb alkalmazás és webhely fő navigációs gombjain, hogy könnyebben megtalálhasd, amire szükséged van. Házigazdáink rengeteg visszajelzést küldtek ebben a témában, ezért az alkalmazásunkban és webhelyünkön is ugyanazt a felhasználói élményt biztosítjuk: ugyanazokat a gombokat és lapokat láthatod, függetlenül attól, hogy melyik eszközt használod.
A Ma lap: az új házigazdai kezdőlapod
A frissítés részeként a házigazdák egy vadonatúj kezdőlapot is kaptak, a Ma lapot. A Ma lap egyetlen helyen jeleníti meg a legfontosabb feladatokat, értesítéseket és híreket, így házigazdaként egyetlen képernyőről kezelheted a mindennapi feladataidat.
A házigazdák szerint korábban túl sokáig tartott a szükséges információk megkeresése. A Ma lapon egyetlen – bármely eszközön elérhető – képernyőn gyorsan és egyszerűen követheted a foglalásaidat, kéréseidet, érdeklődéseidet, híreidet és értesítéseidet.
Tudj meg többet az új bázisodról
Jobb, gyorsabb postafiók
Minden jó házigazda tudja, hogy az 5 csillagos foglalás a vendégekkel való nagyszerű kommunikációval kezdődik. A postafiókod kritikus szerepet tölt be a házigazdai eszköztáradban, ezért bevezettünk néhány kulcsfontosságú frissítést, amelyek jobbá teszik a működését.
Az új postafiók akár 10-szer gyorsabb, és olyan kulcsfontosságú funkciókat is tartalmaz, mint a keresés és a szűrés, így gyorsan megtalálhatod a fontos üzeneteket. Új időhatékony eszközök, például ütemezett üzenetek és gyors válaszok is segítik a vendégfogadás automatizálását és egyszerűsítését.
Új, automatikus érkezési útmutatók
A foglalás sikeressége sokszor a szállás elfoglalásakor dől el. Azt a visszajelzést kaptuk a házigazdáktól, hogy a szállás elfoglalásának megszervezése fárasztó és időigényes lehet.
Ebben a hónapban új eszközt vezetünk be, amely 48 órával az érkezés előtt automatikusan megjeleníti az egyes foglalásokra vonatkozó legfontosabb érkezési információkat a vendégeid Utazások lapjának tetején.
Nézd meg az új érkezési útmutatót, és készítsd el a sajátodat
Továbbfejlesztett ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati eszközeink és az Airbnb ügyfélkapcsolati nagykövetei alkotják a házigazdákkal fenntartott kapcsolatunk gerincét. A visszajelzések alapján átdolgozzuk az ügyfélszolgálati élményt, hogy jobb szolgáltatást nyújthassunk.
Többek között a tavalyihoz képest megdupláztuk az ügyfélkapcsolati nagyköveteink számát, nagy hangsúlyt fektetünk az empátiára a Súgóközponton végzett kommunikáció során, valamint átláthatóbbá és következetesebbé tettük szabályzatainkat. Dolgozunk azon is, hogy kiemelt ügyfélszolgálatot tartsunk fenn a Superhost-házigazdáknak, amely Észak-Amerikában 2021. szeptember 30-tól, majd 2021 során globálisan is elérhető lesz.
Tudj meg többet a bővített ügyfélszolgálatról
Ez csak néhány volt a több mint 100 fejlesztés közül, amelyeket ebben a hónapban mutatunk be. Javasoljuk, hogy tekintsd át a fejlesztések teljes listáját, próbáld ki az új eszközöket és funkciókat, és segíts abban, hogy hogyan fejlődhetünk tovább.Kiemelt tippek
Úgy gondoljuk, hogy az utazás világa nagy változások küszöbén áll, és szeretnénk segíteni a felkészülésben
Bejelentettük alkalmazásunk, webhelyünk, szabályzataink és más eszközeink átfogó frissítését
A változások közé tartozik a továbbfejlesztett ügyfélszolgálat, a jobb üzenetküldő eszközök és az érkezési útmutató automatikus elküldése a vendégeknek