Amit a házigazdáknak tudniuk kell az Airbnb bejelentéséről

Több mint 100 újítást vezettünk be az új vendégfogadási kezdőlaptól a gyorsabb postafiókig.
Szerző: Airbnb, 2021. máj. 24.
26 perces videó
Frissítve: 2021. máj. 25.

Kiemelt tippek

  • Úgy gondoljuk, hogy az utazás világa nagy változások küszöbén áll, és szeretnénk segíteni a felkészülésben

  • Bejelentettük alkalmazásunk, webhelyünk, szabályzataink és más eszközeink átfogó frissítését

  • A változások közé tartozik a továbbfejlesztett ügyfélszolgálat, a jobb üzenetküldő eszközök és az érkezési útmutató automatikus elküldése a vendégeknek

Mivel a világ számos részén közeledik az újranyitás, az elmúlt száz év legnagyobb utazási fellendülésére számítunk. A felkészülés elősegítése érdekében Brian Chesky, az Airbnb vezérigazgatója új jelentést tett közzé az utazás jövőjét meghatározó trendekről.

Emellett több mint 100 új eszközt, funkciót és frissítést mutatott be az Airbnb-n, amelyek segítségével a házigazdák világszerte kihasználhatják ezt az egyedülálló lehetőséget. Tekintsd meg a fenti videón Brian bejelentését és a további részleteket.

E változtatások mindegyike a dolgok megkönnyítését szolgálja:

A legfontosabb változások

Mivel számos házigazda készül az utazás felfutására, szeretnénk, hogy eszközeink és funkcióink hatékonyabbak, intuitívabbak és könnyebben használhatók legyenek. Néhány példa az izgalmas fejlesztéseink közül:

Intuitívabb és következetesebb alkalmazás és webhely
Fontos változtatásokat végeztünk az Airbnb alkalmazás és webhely fő navigációs gombjain, hogy könnyebben megtalálhasd, amire szükséged van. Házigazdáink rengeteg visszajelzést küldtek ebben a témában, ezért az alkalmazásunkban és webhelyünkön is ugyanazt a felhasználói élményt biztosítjuk: ugyanazokat a gombokat és lapokat láthatod, függetlenül attól, hogy melyik eszközt használod.

Ismerd meg a változásokat

A Ma lap: az új házigazdai kezdőlapod
A frissítés részeként a házigazdák egy vadonatúj kezdőlapot is kaptak, a Ma lapot. A Ma lap egyetlen helyen jeleníti meg a legfontosabb feladatokat, értesítéseket és híreket, így házigazdaként egyetlen képernyőről kezelheted a mindennapi feladataidat.

A házigazdák szerint korábban túl sokáig tartott a szükséges információk megkeresése. A Ma lapon egyetlen – bármely eszközön elérhető – képernyőn gyorsan és egyszerűen követheted a foglalásaidat, kéréseidet, érdeklődéseidet, híreidet és értesítéseidet.

Tudj meg többet az új bázisodról

Jobb, gyorsabb postafiók
Minden jó házigazda tudja, hogy az 5 csillagos foglalás a vendégekkel való nagyszerű kommunikációval kezdődik. A postafiókod kritikus szerepet tölt be a házigazdai eszköztáradban, ezért bevezettünk néhány kulcsfontosságú frissítést, amelyek jobbá teszik a működését.

Az új postafiók akár 10-szer gyorsabb, és olyan kulcsfontosságú funkciókat is tartalmaz, mint a keresés és a szűrés, így gyorsan megtalálhatod a fontos üzeneteket. Új időhatékony eszközök, például ütemezett üzenetek és gyors válaszok is segítik a vendégfogadás automatizálását és egyszerűsítését.

Tudj meg többet ezekről az újításokról

Új, automatikus érkezési útmutatók
A foglalás sikeressége sokszor a szállás elfoglalásakor dől el. Azt a visszajelzést kaptuk a házigazdáktól, hogy a szállás elfoglalásának megszervezése fárasztó és időigényes lehet.

Ebben a hónapban új eszközt vezetünk be, amely 48 órával az érkezés előtt automatikusan megjeleníti az egyes foglalásokra vonatkozó legfontosabb érkezési információkat a vendégeid Utazások lapjának tetején.

Nézd meg az új érkezési útmutatót, és készítsd el a sajátodat

Továbbfejlesztett ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati eszközeink és az Airbnb ügyfélkapcsolati nagykövetei alkotják a házigazdákkal fenntartott kapcsolatunk gerincét. A visszajelzések alapján átdolgozzuk az ügyfélszolgálati élményt, hogy jobb szolgáltatást nyújthassunk.

Többek között a tavalyihoz képest megdupláztuk az ügyfélkapcsolati nagyköveteink számát, nagy hangsúlyt fektetünk az empátiára a Súgóközponton végzett kommunikáció során, valamint átláthatóbbá és következetesebbé tettük szabályzatainkat. Dolgozunk azon is, hogy kiemelt ügyfélszolgálatot tartsunk fenn a Superhost-házigazdáknak, amely Észak-Amerikában 2021. szeptember 30-tól, majd 2021 során globálisan is elérhető lesz.

Tudj meg többet a bővített ügyfélszolgálatról

Ez csak néhány volt a több mint 100 fejlesztés közül, amelyeket ebben a hónapban mutatunk be. Javasoljuk, hogy tekintsd át a fejlesztések teljes listáját, próbáld ki az új eszközöket és funkciókat, és segíts abban, hogy hogyan fejlődhetünk tovább.
A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

Kiemelt tippek

  • Úgy gondoljuk, hogy az utazás világa nagy változások küszöbén áll, és szeretnénk segíteni a felkészülésben

  • Bejelentettük alkalmazásunk, webhelyünk, szabályzataink és más eszközeink átfogó frissítését

  • A változások közé tartozik a továbbfejlesztett ügyfélszolgálat, a jobb üzenetküldő eszközök és az érkezési útmutató automatikus elküldése a vendégeknek

Airbnb
2021. máj. 24.
Hasznosnak találtad?