Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató

Csillagos értékelések házigazdáknak

Az írásos vélemények mellett a vendégek csillagos értékelést is adhatnak, amivel gyorsan küldhetnek visszajelzést. A vendégek 1–5 csillaggal értékelhetik a szállásokat és az élményprogramokat különböző kategóriákban.

Csillagos értékelési kategóriák

A vendéged érkezésére való felkészülés során tartsd szem előtt, hogy a vendégek a következő kategóriákban értékelik a foglalásaikat:

  • Általános tapasztalat: Milyen volt?
  • Tisztaság: Megfelelt a hely az alapelveinknek?
  • Valósághűség: Pontos volt a hirdetés leírása, és a fotók megfeleltek a valóságnak?
  • A szállás elfoglalása: Könnyű volt?
  • Kommunikáció: A házigazda gyorsan válaszolt az üzenetekre?
  • Elhelyezkedés: Kapott a vendég tájékoztatást a biztonságról, a közlekedésről, az érdekes helyekről és az olyan különleges szempontokról, mint a zaj vagy más olyan helyzetek, amelyek hatással lehetnek a szálláshelyen eltöltött idejére?
  • Ár-érték arány: A szálláshely megérte az árát?
  • Kényelmi szolgáltatások: A hirdetésben ígért valamennyi szolgáltatás elérhető volt, és jó, működőképes állapotban volt?

Az általános benyomás egy külön kategória, amelyre a vendégek értékelést adhatnak, nem pedig más kategóriák átlaga.

Pozitív visszajelzés egy értékeléshez

Ha a vendég pozitív értékelést ad (négy vagy öt csillagot), kiválaszthatja, mitől volt kiemelkedő az élmény. Ha például öt csillagot ad A szállás elfoglalása kategóriában, olyan opciókból választhat, mint a „Könnyű megtalálni” vagy a „Személyes üdvözlés”.

Negatív visszajelzés egy értékeléshez

Ha egy vendég legfeljebb három csillagot ad egy kategóriára, más lehetőségek jelennek meg, amelyekből választva jelezheti, mi történt. A szállás elfoglalása kategóriánál például olyan lehetőségek jelennek meg, mint a „Nehéz volt megtalálni” és „Az instrukciók nem világosak”. Ha három vagy kevesebb csillagot ad meg, a vendégnek ezekből a lehetőségekből kell választania a továbblépéshez.

Szeretnéd javítani az értékelésedet? Ismerd meg a nagyszerű véleményekhez vezető szállásélmények titkait, illetve a lakberendezők és Superhostok tippjeit.

Hol láthatják a vendégek a szálláshelyed értékelését?

Amint legalább 3 vendég értékelte a hirdetésedet, az elsődleges pontszámaik átlaga megjelenik az elnevezés közelében a keresési találatok között és magában a hirdetésben is. A kategóriánkénti átlagos összesített pontszámok a vélemények mellett találhatók. Tekintsd át a hirdetésedet, és nézd meg, hogy állsz.

Nézd meg a csillagos értékeléseidet

Csiillagos értékelések megtekintése asztali számítógépen

  1. Kattints a Ma, majd a Menü lehetőségre
  2. Kattints az Adatokra
  3. Kattints a Véleményekre, vagy ha rendelkezel professzionális házigazdai eszközökkel, lépj a Teljesítmény menüpontba, és kattints a Minőségre

A vélemények rangsorolása

A vélemények rangsorolása időrendi sorrend és relevancia szerint történik. Az utóbbinál figyelembe vehetünk olyan tényezőket, mint az olvasó nyelve és lakóhely szerinti országa. Ismerd meg részletesebben a vélemények sorrendje és válogatása mögötti elveket, valamint hogy mit teszünk az igazságosabb és pontosabb véleményekért és értékelésekért.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció