Ugrás a tartalomra
    Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez
    A várakozási idő jelenleg a szokásosnál hosszabb
    A koronavírus (COVID-19) miatt jelenleg rengeteg kérést kapunk, és csökkentett személyzettel működünk. Ha a foglalásod több mint 72 óra múlva esedékes, lépj velünk kapcsolatba, amikor közelebb lesz az érkezésed időpontja, hogy az azonnali segítségre szorulóknak válaszolhassunk elsőként. A foglalás módosításához vagy lemondásához lépj az Utazások oldalra vagy a házigazdai műszerfaladra.

    Hogyan nyújthatok be követelést enyhítő körülményekre hivatkozva?

    Megjegyzés: Ha le kell mondanod a foglalásodat a koronavírus (COVID-19) miatt, tekintsd át a lemondási lehetőségekről szóló cikkünket.

    Mi a lemondás menete?

    Ha egy általad nem befolyásolható váratlan körülmény miatt kell lemondanod a foglalást:

    1. Olvasd el az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunkat annak ellenőrzéséhez, hogy foglalásod a szabályzat hatálya alá tartozik-e.
    2. Gondoskodj róla, hogy minden szükséges dokumentum kéznél legyen.
    3. Mondd le az otthonra vagy Airbnb-élményprogramra vonatkozó foglalásodat.

    Hogy működik a folyamat?

    Ha a foglalásra elfogadott enyhítő körülmény vonatkozik, értesítést fogsz kapni róla, hogy a foglalást szankciók nélkül lemondhatod, illetve vendégként lemondás esetén teljes visszatérítésre vagy jogosult.

    Ha a foglalásod nem felel meg automatikusan a feltételeknek, mondd le a foglalást, majd vedd fel velünk a kapcsolatot az igénylés benyújtásához. Végigvezetünk a további lépéseken, amelyek magukban foglalják a szükséges dokumentumok elküldését, majd meg kell várnod, amíg a csapatunk áttekinti az esetedet. Az igényléseket a lemondástól számított 14 napon belül kell benyújtani.