Ugrás a tartalomra
    Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez
    COVID-19-hírek
    A lemondási és visszatérítési lehetőségek megtekintéséhez válassz ki egy foglalást az Utazások oldalon. Az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunk csak bizonyos foglalásokra érvényes. Minden hónap 1-jén és 15-én tájékoztatunk a fejleményekről.
    Airbnb – Alapvető tudnivalók

    Hogyan tudok üzeneteket olvasni és küldeni?

    Az Airbnb-n akkor kezdődik az üzenetváltás, amikor egy vendég érdeklődést vagy foglalási kérést küld. Az adott érdeklődéshez vagy foglalási kéréshez kapcsolódó összes üzenet ezután a postafiókodban jelenik meg.

    Az üzeneteid olvasásához vagy új üzenet küldéséhez be kell jelentkezned Airbnb-fiókodba. 24 órán belül csak 30 üzenetet küldhetsz.

    Üzenet megtekintése vagy küldése

    1. Lépj az Üzenetekmenüpontba.
    2. Válaszd ki az Utazás vagy Vendégfogadás lehetőséget.
    3. Kattints az üzenetváltásra a meglévő üzenetek megtekintéséhez vagy új üzenet küldéséhez.

    Egy üzenet eltávolítása a postafiókodból

    1. Lépj az Üzenetek menüpontba.
    2. Kattints az Utazás vagy Vendégfogadás lehetőségre.
    3. Vidd a mutatót az eltávolítani kívánt üzenetváltás fölé, majd válaszd az Archiválás lehetőséget.

    Az archivált üzeneteid megtekintéséhez kattints az üzeneteid fölött található legördülő menüre, majd válaszd az Archivált lehetőséget.

    További részletek

    Ha egy üzenet miatt kellemetlenül érzed magad, vagy valaki arra próbál rávenni, hogy az Airbnb-n kívül fizess, kattints a zászló ikonra az üzenet mellett, ezzel felhívva rá a figyelmünket.

    Ha rákattintasz egy üzenetre, elolvashatod a beszélgetést, és megtalálhatod a következő információkat is (akár az oldalon, ha asztali számítógépen vagy, akár az üzenetek tetején található Részletek linkre koppintva, ha az Airbnb alkalmazást használod):

    • A házigazda vagy vendég profilja, beleértve a vélemények számát, az igazolásokat és a leírást.
    • A foglalási és fizetési adatokat, például az érdeklődés dátumát, a vendégek számát vagy az ár részletezését.
    • Olyan eseményeket, mint a foglalások visszaigazolása, a foglalási ajánlatok, illetve alkalmi ajánlatok, amelyek megjelennek a beszélgetések idővonalán.
    • Bármilyen intézkedést, amelyre szükség van a részedről, beleértve a foglalási érdeklődéseket vagy foglalási kéréseket (az erre vonatkozó felhívást az oldal tetején, a beszélgetés felett találod).

    A házigazdák arról is találnak tájékoztatást, hogy a vendég mennyit fizet, és ők maguk mennyit fognak keresni, valamint láthatnak egy pillanatképet a naptárukról is.

    Kapcsolódó cikkek
    Megkaptad a szükséges segítséget?
    Nem találod, amire szükséged van?
    Keress kategóriaspecifikus tartalmakat a Súgóközpont további szakaszaiban.