Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató
Házigazda

Visszatérítés a vendégednek

Ilyesmi a legjobb házigazdákkal is megtörténhet: a Wi-Fi nem működik, vagy a pezsgőfürdő nem pezseg. Ha valami akadályozza, hogy a vendéged jól érezze magát, küldhetsz neki teljes vagy részleges visszatérítést a szálláshelyen eltöltött ideje előtt, alatt vagy után. Azonnal értesítjük, és 48 órán belül feldolgozzuk a visszatérítést.

Miután elküldted a pénzt, a tranzakció véglegesnek tekintendő.

Visszatérítések az érkezés előtt

Ha az érkezés napja előtt szeretnél visszatérítést küldeni a vendégnek, lépj a Foglalások részre, válassz ki egy foglalást, és kattints vagy koppints a Pénz küldése vagy kérése lehetőségre.

Visszatérítés küldése a vendégnek:

  1. A tartozásrendező központban kattints a Pénz küldése lehetőségre
  2. Válaszd ki a vendéget, akinek pénzt szeretnél küldeni, majd kattints a Tovább gombra
  3. Az Indok kiválasztása alatt válaszd ki az okot, amely a leginkább leírja a visszatérítéssel kapcsolatos helyzetedet
  4. Kattints a Tovább elemre
  5. Add meg a visszatérítés összegét, és adj hozzá egy üzenetet a vendégednek
  6. Kattints a Tovább, majd a Küldés gombra

A házigazdáknak a távozást követő 60 napon belül kell elküldeniük a visszatérítéseket vagy kéréseket.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció