Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató
Vendég

Ha a házigazda lemondja a foglalásodat

Bár ritkán fordul elő, a házigazdáknak néha le kell mondaniuk a foglalást. Megértjük, hogy ez komoly hatással lehet a terveidre. Ne aggódj, ha a házigazda az érkezés előtt lemondja a foglalást, teljes visszatérítést kapsz.

A visszatérítésed, ha a házigazda lemondja a foglalást

Ha a házigazda az érkezés előtt lemondja a foglalást, teljes visszatérítést kapsz a szolgáltatási díjakkal együtt. A visszatérítést a foglaláskor használt fizetési mód szerinti számlára küldjük el.

Ha a foglalásod érkezési ideje több mint 30 nap múlva van, azonnal elküldjük a visszatérítésedet. Ha a foglalásod érkezési ideje 30 napon belül van, megkérdezünk, hogy szeretnéd-e a visszatérítés azonnali feldolgozását.

A pénz jóváírási ideje a bankodtól vagy a pénzintézetedtől függ. Ismerd meg az általános visszatérítési időket.

Megjegyzés: Ha az Egyesült Államokban élő vendég vagy, és a foglalásodat az érkezés előtti 30 napban mondták le, lehet, hogy Airbnb-kreditként is kérheted a visszatérítést, amelyet azonnal felhasználhatsz egy másik foglalásra. További információ a foglalási kreditek működéséről.

Segítség az új foglaláshoz, ha az érkezés 30 napon belül van

Az Airbnb-n minden foglaláshoz jár az AirCover vendégeknek, vagyis támogatást kapnak azok a vendégek, akik problémába ütköznek a foglalásukkal kapcsolatban, beleértve azt is, ha a házigazda lemondja a foglalást az érkezés előtti 30 napban. Ezeknél a lemondásoknál segítünk hasonló szállást foglalni, ha van foglalható hely hasonló áron.

Így értesítünk, ha a házigazda lemondja a foglalást

Lemondás esetén kapsz egy e-mailt a részletes információkkal, köztük a visszatérítés részleteivel.

Ha a házigazda arra kér, hogy mondd le a foglalást

Ha a házigazdád arról tájékoztat, hogy nem tud fogadni, ne mondd le helyette a foglalást. Küldj inkább üzenetet neki, amelyben felkéred a foglalás lemondására. Így jogosult leszel a teljes visszatérítésre.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

  • Vendég

    Ha a házigazda arra kér, hogy mondd le a foglalást

    Ha a házigazdád nem tud fogadni, ne mondd le helyette a foglalást – kérd meg, hogy mondja le ő, így nem maradsz le az elérhető legmagasabb v…
  • Így működnek a lemondások

    Néha közbejön valami, ami miatt le kell mondanod egy foglalást. A dolog zökkenőmentes működése érdekében így mondhatod le a foglalásodat.
  • Vendég

    AirCover vendégeknek

    Minden foglaláshoz jár az AirCover vendégeknek. Ha komoly probléma merül fel az Airbnb-szálláson, és a házigazda nem tudja megoldani, segítü…
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció