Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató
Vendég

Airbnb-n kívüli fizetés

Néhány kivételtől eltekintve a foglalás teljes költségét az Airbnb szedi be. Ha a foglalásod egy részét az Airbnb rendszerén kívül fizetted ki, előfordulhat, hogy csalás történt.

Ha csalásra gyanakszol, azonnaltájékoztass minket.

A házigazdák által közvetlenül beszedhető díjak

Esetenként előfordulhat, hogy a házigazda bizonyos engedélyezett díjakat és adókat közvetlenül a vendégektől szed be, az Airbnb-n kívüli fizetési módon keresztül.

Ezeket a díjakat részletezni kell a hirdetés leírásában, és szerepelniük kell az ár részletezésében a foglalás előtt, és általában a foglalás előtt, az érkezéskor vagy a távozást követő 48 órán belül kell megfizetni őket.

További díjak:

  • Kaució: azok a házigazdák, akik API-n keresztül kapcsolódó szoftverrel kezelik a hirdetéseiket, beállíthatnak kauciót az offline díjak funkció használatával. További információ a kauciókról.
  • Üdülőhelyi díjak: Ezek fedezhetik az olyan kényelmi szolgáltatásokat, mint a Wi-Fi vagy a parkolószolgálat.
  • Járulékos költségek: Ez magában foglalhatja a reptéri transzfert vagy a parkolási díjat.
  • Helyi idegenforgalmi adó: Egyes területeken a jogszabályok értelmében a házigazdáknak személyesen kell beszedniük ezt az adót. Tudj meg többet arról, hogyan működik az adózás a vendégek esetében.

Mikor kell jelenteni?

Váratlanul ért egy ismeretlen kérés, amely a webhelyen kívüli fizetésre kér? Azonnal jelentsd nekünk.

A figyelmeztető jelek közé tartoznak az átutalásra vonatkozó kérések, valamint a PDF- vagy papíralapú számlák. Ügyelj az olyan kifejezésekre, mint a Western Union, a MoneyGram, a cashier's check, a money order vagy a Liberty Reserve.

Gyanús üzenet jelentése

  1. A postafiókodban válaszd ki a bejelenteni kívánt beszélgetést
  2. Az üzenetben kattints a három pontból álló ikonra
  3. Kattints az Üzenet jelentése elemre
  4. Válaszd ki az indokot, amiért jelented az üzenetet, és kattints az Ok elemre
  5. Add meg a további részleteket (ha kötelező), majd válaszd a Küldést

A legtöbb oknál lehetőséged lesz letiltani a személy neked küldött további üzeneteit.

A következőképpen jelenthetsz egy e-mailt

Ha bárkitől olyan e-mailt kapsz, amely a webhelyen kívüli fizetésre kér, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot. Akkor is, ha airbnb.com e-mail-címmel rendelkező feladókról van szó.

A csalások típusai

Védd meg magad ezektől a gyakori csalásoktól az Airbnb platformján keresztül történő foglalással, az e-mail-címed bizalmas kezelésével és a látszólag az Airbnb-től érkező e-mailek vizsgálatával.

  • Előlegfizetős csalás: Valaki felajánlja, hogy fizet neked vagy ad neked valamit, ha az Airbnb rendszerén kívül fizetsz egy szolgáltatáson keresztül.
  • Adathalászat: Valaki e-mailt vagy hivatkozást küld, amely úgy néz ki, mintha az Airbnb-től vagy egy másik megbízható webhelytől érkezett volna. Az ilyen üzenetek arra próbálnak rávenni, hogy bizalmas adatokat adj meg, és olyan rosszindulatú szoftvereket (malware) tartalmazhatnak, amelyeket jelszavak és névjegyek elérésére terveztek.
  • Utazási csalás: Valaki nagy kedvezményt kínál, ha banki átutalással fizetsz, majd nem bocsátja rendelkezésedre a szolgáltatást.
  • Túlfizetéses csalás: Egy vendég a feltüntetett árnál nagyobb összeget kínál fel, majd készpénzben kéri a házigazdától a különbözet fedezését.
  • Harmadik félen keresztül végzett foglalásos csalás: Valaki felkínálja, hogy egy Airbnb-szálláshelyet a saját külső webhelyén vagy szolgáltatásán keresztül foglal le és fizet ki, gyakran azt állítva, hogy Airbnb-kuponnal vagy -kedvezménnyel rendelkezik. Ezeket a foglalásokat jellemzően lopott hitelkártyákkal fizetik ki.

    Megjegyzés: Az Airbnb rendszerén kívül végzett foglalások sértik a szolgáltatási feltételeinket. Ha észleljük, hogy egy foglalás egy külső szolgáltatón keresztül történt, törölhetjük a foglalást, és inaktiválhatjuk a foglalást végző személy, valamint a vendég fiókját.

    Segített ez a cikk?

    Kapcsolódó cikkek

    Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
    Bejelentkezés vagy regisztráció