Élményprogramok vendégeire érvényes visszatérítési szabályzat
Hatálybalépés dátuma: 2022. július 15.
Ez a cikk ismerteti az Élményvendégekre érvényes visszatérítési szabályzatának változásait.
Az Élményprogramok visszatérítési szabályzata elmagyarázza, hogyan kezeljük a visszatérítéseket, amikor egy házigazda lemond egy foglalást vagy egy másik élményprogrammal kapcsolatos probléma megzavarja az élményprogramot.
Mire terjednek ki az élményprogramokkal kapcsolatos problémák?
Az „Élményekkel kapcsolatos probléma” kifejezés az alábbi helyzetekre vonatkozik:
- A házigazda lemondja az élményprogramot.
- A házigazda nem tudja biztosítani vagy teljesíteni az élményprogramot, beleértve az online élményprogramok házigazdai technikai nehézségeit is.
- A házigazda több mint 15 percet késve érkezik meg az élményprogramra, ami miatt a vendég elhagyta az élményprogramot.
- Az élmény olyan biztonsági vagy egészségügyi veszélyforrással jár, amely észszerűen elvárható, hogy hátrányos hatással legyen a vendégek részvételére.
- A tényleges élmény jelentős mértékben eltér az élményprogramtól a foglalás időpontjában leírtak szerint, vagy az Airbnb-élményprogramokra vonatkozó alapelvektől és követelményektől olyan módon, amely észszerűen elvárható, hogy hátrányos hatással legyen a vendégek részvételére.
Mi történik, ha a házigazda lemondja az élményt?
Ha egy házigazda lemond egy élményprogramot, a vendég automatikusan teljes visszatérítést kap.
Mi történik, ha egy másik élményprogrammal kapcsolatos probléma megzavar egy élményprogramot?
Az egyéb élményprogramokkal kapcsolatos problémákat legkésőbb 72 órával a megjelenésük után kell bejelenteni. Ha úgy ítéljük meg, hogy egy Élményprogrammal kapcsolatos probléma megzavarta az élményprogramot, teljes vagy részleges visszatérítést biztosítunk. A visszatérített összeg az Élményprogramokkal kapcsolatos probléma súlyosságától, a vendégre gyakorolt hatástól, az élményprogramra gyakorolt hatástól, valamint attól függ, hogy a vendég részt tudott-e venni az élményprogramon, illetve részt vehetett-e az élményprogramon.
Visszatérítés kérése
Ahhoz, hogy jogosult legyél visszatérítésre egy élményprogram lemondásától eltérő problémáért, a foglalást kezdeményező vendég kérést küldhet nekünk a kapcsolatfelvétellel. A kérést legkésőbb 72 órával az Élményprogramok problémájának bekövetkezése után kell elküldeni nekünk, és a megfelelő bizonyíték, például fényképek vagy a feltételekről a házigazda vagy más vendégek általi igazolása is hozzájárul. Az elérhető bizonyítékok értékelésével eldöntjük, hogy az Élményprogramokkal kapcsolatos probléma történt-e.
Hogyan érinti ez a Szabályzat a házigazdákat?
Ha egy Házigazda lemond egy Élményprogram-foglalást vagy egy másik Élményprogramot zavar, a Házigazda nem kap kifizetést, vagy a visszatérítés összegével csökkentjük a kifizetését a vendégnek járó visszatérítés összegével. A legtöbb esetben megkíséreljük megerősíteni a vendég kérését a házigazdával. A házigazdák az Élményekkel kapcsolatos probléma ellen is nyújthatnak be minket.
Egyéb tudnivalók
Ez a Szabályzat minden olyan foglalásra vonatkozik, amelyet a Hatálybalépés napján vagy azt követően kezdeményeztek. Amikor a jelen Szabályzat érvényes, a szabályzat élvez elsőbbséget a foglalás lemondási feltételeivel szemben. A visszatérítési kérés elküldése előtt a vendégnek értesítenie kell a házigazdát, és meg kell próbálnia közvetlenül a házigazdával megoldani az Élményprogramokkal kapcsolatos problémát. A probléma megoldásával kapcsolatban a vendégek közvetlenül a házigazdáktól kérhetnek visszatérítést a Tartozásrendező központ használatával. A jelen Szabályzat értelmében a visszatérítés összegét csökkenthetjük, hogy tükrözze a közvetlenül a házigazda által biztosított visszatérítést vagy egyéb mentességet.
Ha egy vendég azt mutatja, hogy egy Élményprobléma időben történő jelentése nem volt lehetséges, a jelen Szabályzat értelmében engedélyezhetjük az Élményekkel kapcsolatos probléma késedelmes bejelentését. A jelen Szabályzat nem terjed ki a vendég, az útitársak, illetve a meghívottjaik vagy háziállataik által okozott problémákra. Ha hamis bejelentést teszel, azzal megsérted az Általános szerződési feltételeinket, és a fiókod megszüntetésével járhat.
A jelen Szabályzat értelmében hozott döntések kötelezőek, azonban nem érintik az esetlegesen elérhető egyéb szerződéses vagy törvényes jogokat. Ha a vendégeknek vagy házigazdáknak jogi lépéseket kell kezdeményezniük, ez nem érinti. A jelen Szabályzat nem biztosítás, és egyetlen vendég vagy házigazda sem fizetett fel díjat. A jelen Szabályzat értelmében fennálló jogok és kötelezettségek a foglalást végző vendégre és a foglalás házigazdájára vonatkoznak, és nem ruházhatók át vagy ruházhatók át. A jelen Szabályzat bármilyen módosítása az Általános szerződési feltételeinknek megfelelően történik. Ez a szabályzat az élményprogramokra vonatkozik, de nem vonatkozik a Luxe- vagy Szálláshely-foglalásokra.
Kapcsolódó cikkek
- VendégVisszatérítések élményprogramok eseténTájékozódj a teendőkre vonatkozó részletekről, ha olyan utazási problémával szembesülsz, amely meggátolja a részvételedet egy Airbnb-élményp…
- VendégHa megsérülsz egy Airbnb-élményprogram soránHa megsérülsz, illetve orvosi ellátásra van szükséged egy élményprogram során, menj biztonságos helyre, és azonnal vedd fel a kapcsolatot a …
- Hogyan mondhatom le az élményprogramra szóló foglalásomat?A lemondási folyamat befejezése után áttekintheted a visszatérítés összegét, mielőtt véglegesítenéd a módosítást.