Ugrás a tartalomra
Ugrás a fő súgótartalomra

Hogyan tudom előzetesen jóváhagyni egy vendég foglalását?

Amikor előzetes jóváhagyást küldesz, 24 órát adsz a vendégnek a foglalás megerősítésére, ami semmilyen további intézkedést nem igényel a részedről.

Csak akkor küldj előzetes jóváhagyást, ha készen állsz visszaigazolni a foglalást. Ha a vendég 24 órán belül lefoglalja a kiadó helyedet, a foglalás automatikusan visszaigazolásra kerül.

Egy vendég előzetes jóváhagyása:

  1. Nyisd meg az Üzenetek oldalt az airbnb.com webhelyen.
  2. Nyisd meg a vendéggel folytatott üzenetváltásodat.
  3. Kattints az Előzetes jóváhagyás lehetőségre.
  4. Ha előzetesen több vendég foglalását is jóváhagyod, akkor tájékoztass minden vendéget, hogy mások is érdeklődnek a foglalás lehetőségével kapcsolatban.

Néhány tudnivaló az előzetes jóváhagyásokkal kapcsolatban:

  • A szálláshelyed naptára elérhető marad, amikor előzetesen jóváhagysz egy vendéget.
  • Több vendégnek is felajánlhatsz előzetes jóváhagyást ugyanazon időpontokra. A kiadó hely lefoglalását követően a többi vendég automatikus értesítést kap.
  • A vendégeknek 24 óra áll rendelkezésükre az előzetes jóváhagyásod elfogadásához, mielőtt az lejárna.
  • Az előzetes jóváhagyás lejáratát követően a vendégnek egy másik érdeklődést vagy kérést kell küldenie a foglaláshoz. Az új érdeklődés vagy kérés továbbra is az eredeti előzetes jóváhagyás árát fogja tükrözni. Az új árak megjelenítéséhez vissza kell vonnod az eredeti előzetes jóváhagyásodat.
  • Az előzetes jóváhagyások nem írják felül a foglalási feltételeidet.

Előzetes jóváhagyás eltávolítása

Ha a vendég nem fogadta el az előzetes jóváhagyást, és a körülményeid megváltoztak, eltávolíthatod az előzetes jóváhagyást. Jelenleg csak számítógépen távolíthatsz el előzetes jóváhagyást.

Az előzetes jóváhagyás eltávolításához:

  1. Lépj az Üzenetek részre az airbnb.com webhelyen.
  2. Nyisd meg a vendéggel folytatott üzenetváltásodat.
  3. Kattints az Előzetes jóváhagyás eltávolítása lehetőségre.

Miért nem küldhetek előzetes jóváhagyást?

Ha nem látod a vendég előzetes jóváhagyására szolgáló lehetőséget, az azt jelenti, hogy a naptárad a vendég foglalási időpontjainak egy részére vagy egészére már foglalt.

Előzetes jóváhagyás küldéséhez módosítsd úgy a naptáradat, hogy tükrözze a szálláshelyed elérhetőségét.