Hogyan ellenőrizhetem, hogy egy vendég foglalásának a visszaigazolása megtörtént-e?
You’ll get an email when you have a confirmed reservation. You can also go to your reservations, your calendar, or your message with the guest, and check if the reservation status is confirmed.
If there’s a trip change request: If the status says trip change requested, the reservation is confirmed, but either you or the guest is waiting for changes to be accepted or declined. You can send a message to the guest to remind them to accept or decline the changes, or accept or decline the changes they’ve requested.
If the reservation is awaiting payment or guest ID: In these cases, Airbnb is usually gathering some information that might be missing, required, or out of date (ex: the expiration date for your guest’s payment method). We’ll do all the work to confirm these details, and we’ll even reach out to your guest if more info is needed. You’ll get an email as soon as we’re able to confirm the reservation.
Note: This status can block your calendar for up to 24 hours.
If a pre-approval, special offer, or trip request has expired, it’s still possible for you to get a reservation for those dates. Here are a few tips to help a guest book your place.
Kapcsolódó cikkek
- Házigazda
Mit jelent a várakozás fizetésre?
Ez azt jelenti, hogy a házigazda elfogadta a vendég foglalási kérését, de a vendég által fizetett összeg még nem érkezett meg. - Házigazda
A foglalási állapotok magyarázata
Részletek a különböző állapotokról, amelyeken a foglalásod keresztülmehet. - Vendég
Háziállatbarát helyek keresése
A szálláshely leírásában található házirend ellenőrzésével derítheted ki, hogy magaddal viheted-e a háziállatodat, illetve hogy a házigazdán…