Lemondási lehetőségek a COVID-19 miatt
A legkésőbb 2020. március 14-én bonyolított foglalások
Ha a foglalásod legkésőbb 2020. március 14-én történt, és a COVID-19 hatással van az utazási terveidre, a foglalás lemondása menüpontban a Megváltoztak az utazási terveim a COVID-19-világjárvány miatt kiválasztásával tájékozódhatsz a jelenlegi lemondási és visszatérítési lehetőségeidről.
A körülményeidtől függően az alábbi lehetőségek közül láthatsz egyet vagy többet:
- Visszatérítés a házigazdád lemondási feltételei alapján
- Teljes pénzbeli visszatérítés a hivatalos dokumentáció ellenőrzésre történő benyújtását követően
- Enyhítő körülmények miatti utazási kredit
- Teljes visszatérítés kérése a házigazdától
2020. március 14-e után történt foglalások
Ha a foglalásod 2020. március 14. után történt, és a COVID-19 hatással van az utazási terveidre, a házigazdád lemondási feltételei lesznek érvényben. Ha azonban COVID-19-cel fertőzött vagy, fedez a normál, enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunk.
Ha a foglalásod nem jogosult teljes visszatérítésre, bármikor küldhetsz üzenetet a házigazdádnak, és érdeklődhetsz, hogy hajlandó-e további visszatérítést adni a Tartozásrendező központon keresztül.
Kapcsolódó cikkek
- Útmutató•VendégMikor kapod meg a visszatérítésedet?A visszatérítéseket szinte azonnal elküldjük, és a legtöbb esetben 10 napon belül megérkeznek, de egyes fizetési módok és régiók esetében ho…
- Útmutató•HázigazdaVisszatérítés a vendégednekA visszatérítés módja attól függ, hogy az utazás előtt vagy után küldesz visszatérítést a vendégnek.
- Közösségi szabályzatok•VendégEnyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunk és a koronavírus (COVID-19)Az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunk részletesen ismerteti, hogy a COVID-19 kapcsán milyen fedezet áll rendelkezésre.