Ugrás a tartalomra
    Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez
    A várakozási idő jelenleg a szokásosnál hosszabb
    A koronavírus (COVID-19) miatt jelenleg rengeteg kérést kapunk, és csökkentett személyzettel működünk. Ha a foglalásod több mint 72 óra múlva esedékes, lépj velünk kapcsolatba, amikor közelebb lesz az érkezésed időpontja, hogy az azonnali segítségre szorulóknak válaszolhassunk elsőként. A foglalás módosításához vagy lemondásához lépj az Utazások oldalra vagy a házigazdai műszerfaladra.

    Milyen lehetőségeim vannak egy szálláshelyfoglalás lemondására a koronavírus (COVID-19) miatt?

    Attól függően, hogy mikor bonyolítottad a foglalást, előfordulhat, hogy a lemondásodat teljes mértékben fedezi az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunk. Ha a foglalásod nem tartozik automatikusan a szabályzat hatálya alá, vannak további lehetőségeid is.

    Vendégeknek

    Ha a foglalásod nem felel meg az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunk feltételeinek, ellenőrizheted, hogy a foglalásod rugalmas lemondási feltételekkel rendelkezik-e. Ha igen, használhatod a rendelkezésedre álló sztenderd módosítási vagy lemondási lehetőségeket.

    Lemondás kérése a házigazdádtól

    Ha a foglalásod 2020. március 10. előtt történt, és az érkezés időpontja 2020. június 1. előtt van, vagy ha a foglalásra 2020. március 10. és június 1. között került sor, előfordulhat, hogy sikerül megkérned a házigazdát, hogy lemondja a foglalást, és teljes visszatérítést kapj.

    Ehhez webböngészőben (nem az Airbnb alkalmazás használatával) kell bejelentkezned a fiókodba. A Módosítás vagy lemondás oldalon megjelenő banneren találsz tájékoztatást arról, hogyan kérhetsz visszatérítést a házigazdádtól.

    1. Lépj az Utazások menüpontba, és keresd meg a lemondani kívánt utazásodat.
    2. Kattints vagy koppints az Utazás részleteinek megjelenítése lehetőségre.
    3. Az áttekintésben kattints vagy koppints a Részletek megjelenítése lehetőségre.
    4. Kattints vagy koppints a Módosítás vagy lemondás lehetőségre.
    5. A Foglalás lemondása részen kattints vagy koppints a Tovább lehetőségre.
    6. A lemondás okaként válaszd ki a COVID-19 (coronavirus) indokot.
    7. Kattints vagy koppints a Teljes visszatérítés kérése lehetőségre.

    A házigazdának legfeljebb 48 órája lesz a válaszadásra, de ha a foglalás egy héten belül kezdődik, csak 24 órája lesz. Ha beleegyezik a lemondásba, elküldjük a visszatérítést az eredeti fizetési mód szerinti számlára a szolgáltatási díj összegével együtt. Tudj meg többet a visszatérítések működéséről.

    Ha a házigazda nem egyezik bele a visszatérítésbe, továbbra is lemondhatod a foglalást, és ebben az esetben a visszatérítésedet a házigazda általános lemondási feltételei határozzák meg.

    Egyéb lehetőségek

    Ha a foglalásod nem tartozik az enyhítő körülményekre vonatkozó feltételek hatálya alá, és a házigazdád sem egyezik bele a visszatérítés küldésébe, bármikor küldhetsz üzenetet a házigazdának, és érdeklődhetsz, hogy hajlandó-e a lemondási feltételekben meghatározottnál nagyobb összegű visszatérítést küldeni neked a Tartozásrendező központon keresztül.

    Házigazdáknak

    Ha egy vendég lemondást kér, e-mailben kapsz érdeklődést, hogy beleegyezel-e a teljes visszatérítés küldésébe. Ha az érkezés napja 7 napon belül van, 24 órád van a válaszadásra. Ha az érkezés napja ennél távolabb van, 48 óra áll a rendelkezésedre. Így tudsz válaszolni egy kérésre:

    1. Az e-mailből kattints vagy koppints a Válaszadás a vendégnek lehetőségre, és a rendszer átirányít az Airbnb-re.
    2. Kattints a Teljes visszatérítés küldése vagy a Visszatérítés elutasítása lehetőségre.

    Ha beleegyezel a teljes visszatérítés küldésébe, a lemondás nem lesz hatással a Superhost minősítésedre.

    Egyéb lehetőségek

    Ha a COVID-19 miatt szeretnél lemondani egy foglalást, amely nem tartozik az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunk hatálya alá, írj üzenetet a vendégednek, és kérd meg, hogy mondja le a foglalást. A vendégek által kezdeményezett lemondások esetén a házigazdákra nem vonatkozik semmilyen szankció.

    Ha a vendég nem egyezik bele a lemondásba, továbbra is lemondhatod a foglalást, ebben az esetben azonban a lemondás szankciókat von maga után.

    Személyre szabott segítségnyújtásért jelentkezz be

    Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
    Regisztráció