Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató
Házigazda

Kárvédelmi szerződés

Az AirCover házigazdáknak program részét képező kárvédelmi szerződés 1 millió amerikai dollár értékű fedezetet nyújt a házigazdáknak abban a ritka esetben, ha egy vendég kárt okoz a szálláshelyedben vagy az ingóságaidban egy Airbnb-foglalás során.

Igénylés benyújtása az AirCover házigazdáknak programban

Igényelj kártérítést a kárért, a hiányzó tárgyakért vagy a váratlan takarításért.

Kezdés

Mire vonatkozik a fedezet?

A kárvédelmi szerződés a következőkre terjed ki:

  • Egy vendég (vagy mások) által a szálláshelyeden vagy a tulajdonodban okozott károk
  • Egy vendég (vagy mások) Airbnb-foglalás során tanúsított viselkedése miatt felmerülő váratlan takarítási költségek
  • Bevételkiesés, ha egy vendég (vagy mások) által okozott kár miatt kell lemondanod a visszaigazolt Airbnb-foglalásokat

A kárvédelmi szerződés akkor is védelmet nyújt neked, ha vészhelyzeti szálláshelyet kínálsz az Airbnb.org rendszerén keresztül.

A kárvédelmi szerződés nem fedezi a következőket:

  • A rendeltetésszerű és észszerű használat nyomán bekövetkező elhasználódásból eredő károk
  • Természeti csapásokból (például földrengésekből és hurrikánokból) fakadó károk
  • A vendégek vagy mások által elszenvedett sérülések vagy anyagi károk (ezeket fedezheti a házigazdák felelősségbiztosítása)
  • Egyéb kizárások érvényesek.

A kártérítési eljárás

Így kaphatsz kártérítést, ha egy foglalás során kár keletkezik:

  1. Gyűjtsd össze a bizonyítékokat a kárról (fényképek, videók, javítási vagy takarítási munkák becsült költsége és/vagy nyugták).
  2. A felelős vendég távozását követő 14 napon belül küldj igénylést az AirCover házigazdáknak program keretében a tartozásrendező központon keresztül.
  3. Az AirCover házigazdáknak program keretében benyújtott igénylés elküldését követően a vendégednek 24 órája lesz a fizetésre. Ha elutasítja a teljes összeg kifizetését, illetve nem válaszol a kérésre, lehetőséged lesz bevonni az Airbnb ügyfélszolgálatát. Ne feledd, hogy ha be szeretnéd vonni az Airbnb ügyfélszolgálatát az AirCover házigazdáknak szolgáltatás keretében benyújtott igénylésed folyamatába, ezt a káresemény vagy veszteség bekövetkeztét követő 30 napon belül meg kell tenned, és a káreseményre vonatkozó bizonyítékokat kell küldened.

Hogyan működik a kárvédelmi szerződés a takarítási és háziállatdíjak esetén?

Ha úgy döntesz, hogy a takarítási díjat vagy a háziállatdíjat is hozzáadod a díjaidhoz, ne feledd, hogy ezek a díjak a várható költségek fedezésére szolgálnak.

A kárvédelmi szerződés viszont fedezi a további takarítással vagy a háziállatok által okozott károkkal kapcsolatos váratlan költségeket, például a füstszag eltávolítását vagy a kanapé cseréjét, mert egy kutya megrágta.

A kárvédelmi szerződésről a feltételekben találsz részletesebb információt.

Jogi nyilatkozat: A kárvédelmi szerződés nem minősül biztosításnak. A szerződés nem vonatkozik azokra a házigazdákra, akik az Airbnb Travel, LLC-n keresztül adnak ki szálláshelyet, illetve a kontinentális Kínában vagy Japánban vendégeket fogadó házigazdákra. A kárvédelmi szerződés nem kapcsolódik a házigazdai felelősségbiztosításhoz. Ne feledd, hogy az összes fedezeti korlát amerikai dollárban jelenik meg, valamint hogy egyéb feltételek és kizárások is érvényben vannak.

Megjegyzés: Ez a cikk a Védelem az AirCover házigazdáknak programban című, a károk esetén érvényes védelemről és a felelősségbiztosításról szóló útmutató része.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció