Útmutató
•
Házigazda
Ha egy vendég nem érkezik meg
Ha egy vendég nem érkezik meg
Készen álltál a vendégek fogadására, de nem jöttek el. Ne aggódj, elküldjük a lemondott foglalás után járó kifizetést alemondási feltételekben foglaltak szerint.
Ha először fogadsz vendégeket, a foglalás visszaigazolását követő 30 napig még visszatarthatjuk a kifizetést. Tudj meg többet a kifizetésekről.
Kapcsolattartás
Érdemes még az érkezésük előtt kapcsolatba lépni a vendégeiddel. Az adataikat az utazáshoz tartozó útitervben találod meg.
- Airbnb-üzenet: Keresd meg a vendégeid üzenetét, és küldj nekik üzenetet. Az üzenetekkel kapcsolatos értesítéseket elküldjük az e-mail-címükre, és az Airbnb alkalmazásban is értesítjük őket
- Telefonszám: A telefonszámok megtalálhatók a Foglalások menüpontban
Vedd figyelembe, hogy utazás közben számos vendég nem tudja használni a telefonját, vagy olyan késésekkel szembesülhetnek az utazás során, amelyek hatással vannak az érkezési idejükre.
Segített ez a cikk?
Kapcsolódó cikkek
- Házigazda
Ha egy vendég nem válaszol az utazásra vonatkozó módosítási kérésedre
Ha vendégeidtől nem érkezik válasz, és a kérésed fontos vagy sürgős, akkor üzenetben emlékeztetheted őket a kérésed elfogadására vagy elutas… - Házigazda
Ha egy vendég miatt kényelmetlenül érzed magad
Ha úgy látod, hogy egy vendég megszegi a házirendedben foglalt szabályok valamelyikét, vagy nem érzed biztonságban magad a cselekedetei miat… - Utazási admin
Csak az utazástervezők módosíthatják az általuk mások számára bonyolított foglalásokat?
Igen, csak az utazástervezők módosíthatják vagy mondhatják le az általuk bonyolított foglalásokat.
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció