Ugrás a tartalomra
Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez

    Mi történik, ha a foglalási kérésem lejár vagy elutasítják azt?

    Ha a házigazda elutasítja a foglalási kérésedet, vagy ha a kérés lejár (a házigazdáknak 24 órájuk van, hogy válaszoljanak), nem vonunk le tőled semmit, és szabadon foglalhatsz másik szálláshelyet. Tudj meg többet a foglalásod állapotának ellenőrzéséről.

    Ha a foglalási kérésedet elutasították, a szálláshely azonban szabadnak tűnik, elképzelhető, hogy a házigazda naptára nem naprakész, vagy a házigazda más hosszúságú, illetve más időpontra szóló foglalást szeretne.

    Átmeneti zárolások

    Elképzelhető, hogy egy összeget átmenetileg zárolunk a fizetési módodhoz tartozó számládon, de ha a kérésed lejár vagy elutasítják, az összeg zárolását automatikusan feloldjuk. Csak akkor terheljük meg a számládat, ha a házigazda elfogadja a foglalási kérésedet.

    Tipp: Javasoljuk, hogy keress azonnal lefoglalható szállást az Azonnali foglalás keresési szűrőjének használatával, vagy egy foglalási kérés elküldése előtt írj több házigazdának is, és érdeklődj a szálláshelyük elérhetőségéről.

    Megkaptad a szükséges segítséget?

    Kapcsolódó cikkek