Mi történik, ha a foglalási kérésem lejár vagy elutasítják azt?
Ha a házigazda elutasítja a foglalási kérésedet, vagy ha a kérés lejár (a házigazdáknak 24 órájuk van, hogy válaszoljanak), nem vonunk le tőled semmit, és szabadon foglalhatsz másik szálláshelyet. Tudj meg többet a foglalásod állapotának ellenőrzéséről.
Ha a foglalási kérésedet elutasították, a szálláshely azonban szabadnak tűnik, elképzelhető, hogy a házigazda naptára nem naprakész, vagy a házigazda más hosszúságú, illetve más időpontra szóló foglalást szeretne.
Átmeneti zárolások
Elképzelhető, hogy egy összeget átmenetileg zárolunk a fizetési módodhoz tartozó számládon, de ha a kérésed lejár vagy elutasítják, az összeg zárolását automatikusan feloldjuk. Csak akkor terheljük meg a számládat, ha a házigazda elfogadja a foglalási kérésedet.
Tipp: Javasoljuk, hogy keress azonnal lefoglalható szállást az Azonnali foglalás keresési szűrőjének használatával, vagy egy foglalási kérés elküldése előtt írj több házigazdának is, és érdeklődj a szálláshelyük elérhetőségéről.
Kapcsolódó cikkek
- Vendég
Mi történik a fizetett összeggel, ha egy foglalási kérés lejár, vagy ha a házigazda elutasítja?
Ha a foglalási kérésedet a házigazda elutasítja, vagy a kérés lejár, eltávolítjuk a zárolást a fizetési módodhoz tartozó számláról, ha pedig… - Házigazda
Lejárt vagy visszavont meghívások, ajánlatok és kérések
A lejárat után megkérheted a vendéget, hogy küldjön egy másik foglalási kérést. Alkalmi ajánlatot is küldhetsz. - Vendég
A zárolás feloldásának vagy a visszatérítés folyamatának felgyorsítása
A fizetési módodtól függ, hogy mennyi időt vesz igénybe egy zárolás feloldása vagy egy visszatérítés megérkezése, ezért a folyamat nem gyors…