Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató
Vendég

Mi történik, ha a foglalási kérésem lejár vagy elutasítják azt?

Ha a házigazda elutasítja a foglalási kérésedet, vagy ha a kérés lejár (a házigazdáknak 24 órájuk van, hogy válaszoljanak), nem vonunk le tőled semmit, és szabadon foglalhatsz másik szálláshelyet. Tudj meg többet a foglalásod állapotának ellenőrzéséről.

Ha a foglalási kérésedet elutasították, a szálláshely azonban szabadnak tűnik, elképzelhető, hogy a házigazda naptára nem naprakész, vagy a házigazda más hosszúságú, illetve más időpontra szóló foglalást szeretne.

Átmeneti zárolások

Elképzelhető, hogy egy összeget átmenetileg zárolunk a fizetési módodhoz tartozó számládon, de ha a kérésed lejár vagy elutasítják, az összeg zárolását automatikusan feloldjuk. Csak akkor terheljük meg a számládat, ha a házigazda elfogadja a foglalási kérésedet.

Tipp: Javasoljuk, hogy keress azonnal lefoglalható szállást az Azonnali foglalás keresési szűrőjének használatával, vagy egy foglalási kérés elküldése előtt írj több házigazdának is, és érdeklődj a szálláshelyük elérhetőségéről.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció