Ugrás a tartalomra
Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez

    Lemondás a szálláshelyen töltött időd során

    Történ valami a szálláshelyen töltött időd alatt, amire nem számítottál? Az első lépés üzenetet küldeni a házigazdának, hogy helyrehozhassa a dolgot. Ha nem tudja megoldani a helyzetet, felajánlhat részleges visszatérítést.

    Visszatérítés

    Ha a házigazda lemondja a foglalásodat, mindig teljes visszatérítést kapsz, minden díjat és adót is beleértve. A Tartozásrendező központban küldhetsz és kaphatsz pénzt.

    További segítségre van szükséged?

    Ha a házigazda nem tud segíteni, teljes visszatérítésre lehetsz jogosult a Vendégekre érvényes visszatérítési szabályzat értelmében, ha a probléma felfedezésétől számított 24 órán belül felveszed a kapcsolatot az Airbnb-vel. Tudd meg, hogy a problémára vonatkozik-e a szabályzat.

    Megkaptad a szükséges segítséget?

    Kapcsolódó cikkek