Ugrás a tartalomra
Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez

    Mikor kell fizetnem a foglalásért?

    Amint a házigazda elfogadja a foglalási kérésedet, illetve ha az Azonnali foglalás használatával foglalsz, a fizetési módodhoz tartozó számlát a foglalásod visszaigazolásának időpontjában megterheljük (az esetleges kaució kivételével).

    Ha részletfizetést választasz, a teljes összeg egy részét a foglalásod visszaigazolását követően fizeted ki, a fennmaradó összeget pedig automatikusan levonjuk a fizetéskor megadott napon vagy napokon.

    Függetlenül attól, hogy a foglalás két nap vagy két hónap múlva kezdődik, a kifizetett összeget az érkezést követő 24 óráig visszatartjuk, és csak ezután küldjük el a házigazdának. Így neked és a házigazdádnak is elég időtök lesz arra, hogy ellenőrizzétek, minden a várakozásoknak megfelelő-e.

    Fizetési ütemezés

    A következőképpen ellenőrizheted, hogy a nyugtád elküldése után mikor vonjuk le a jövőbeli fizetéseket:

      1. Lépj az Utazások menüpontba, és válaszd ki az ellenőrizni kívánt
      2. foglalást
      3. Az Ezt foglaltad le részen kattints a foglalásodra
      4. A Fizetési adatok alatt kattints a Nyugták lekérése lehetőségre
      5. A Fizetési adataid menüpontban lépj a Fizetési ütemezés részre

      Hosszú távú foglalások

      Ha legalább 28 éjszakára foglalsz le egy szálláshelyet, az első hónapért a foglalás visszaigazolásakor kell fizetned. Ezt követően havonta vonjuk le az összegeket. A fizetés során áttekintheted a havi részletek dátumait.

      Kauciók

      Ha az Airbnb által megkövetelt kaució vonatkozik a már visszaigazolt foglalásodra, zároljuk a kaució összegét a fizetési módodhoz tartozó számlán 48 órával a foglalás kezdete előtt. Nem vonunk le tőled semmit, de a zárolt összeghez a zárolás feloldásáig nem férhetsz hozzá. A foglalásodat törölhetjük, ha nem tudjuk zárolni az összeget a fizetési módodhoz tartozó számlán, ezért fontos meggyőződnöd róla, hogy a fizetési módod érvényes, és elegendő pénz van a hozzá tartozó számlán. Ha nem sikerül zárolnunk a kaució összegét, e-mailben értesítünk, és 12 óra áll rendelkezésedre másik fizetési mód megadására. Ha ez nem oldható meg, töröljük a foglalásodat, és visszatérítjük a befizetett összeget. Ha a szálláshelyen eltöltött időd során nem történik kár az ingatlanban, a távozásod után feloldjuk a zárolást a kártyádon. Ez a távozást követő 14 nap során fog megtörténni.

      Foglalások Indiában

      Mivel az indiai hitelkártyák kétlépéses hitelesítést követelnek meg, az Indiában tartózkodó vendégektől a foglalás teljes árát levonjuk, amikor foglalási kérést küldenek. A kétlépéses hitelesítés miatt nem tudunk lehetőséget biztosítani a fizetési módod megváltoztatására a foglalás után. Ha a házigazda nem fogadja el a kérésedet, vagy lejár, teljes visszatérítést fogsz kapni. Ebben az esetben azonnal elindítjuk a visszatérítési folyamatot, és a visszatérítést megkapod, amint a bankod vagy a fizetési módod szolgáltatója feldolgozta a visszatérítést. Eltelhet egy kis idő, amíg a visszatérítés megjelenik a számládon. Ha nem látod a visszatérítést, valószínűleg már elküldtük, de néhány bank és fizetési szolgáltató esetén akár 10 napot is igénybe vehet a feldolgozás befejezése.

      Minden elküldött foglalási kérés után levonjuk az összeget, így ha több, azonos napra szóló foglalási kérésedet is visszaigazolják, akkor túlfoglalsz, és nem leszel jogosult visszatérítésre.

      Megkaptad a szükséges segítséget?

      Kapcsolódó cikkek