Ugrás a tartalomra
A javaslatok között a felfelé és lefelé nyíllal mozoghatsz.
Ugrás a fő súgótartalomra

Mikor kell fizetnem a foglalásért?

A fizetési adataidat akkor kérjük el, amikor foglalási kérést küldesz. Amint a házigazda elfogadta a foglalási kérésedet, illetve ha az Azonnali foglalás használatával foglalsz, a fizetési módodhoz tartozó számládat a teljes összeggel megterheljük (a kaució kivételével).

Mindegy, hogy két nap vagy két hónap múlva kezdődik a foglalásod, 24 órával a megérkezésed utánig visszatartjuk az általad fizetett összeget, és csak ezután küldjük el a házigazdádnak. Ez mindkét félnek elég időt biztosít, hogy ellenőrizzék, minden a várakozásoknak megfelelő-e.

Fizetési módod megváltoztatása

Ha foglalási kérést küldtél egy szálláshelyre, de a házigazda még nem válaszolt, visszavonhatod a foglalási kérést, és elküldhetsz egy másikat eltérő fizetési módot használva.

A foglalásod visszaigazolását követően nem módosíthatod a fizetési módodat.

Hosszú távú foglalások

Ha legalább 28 éjszakára foglalsz le egy szálláshelyet, az első hónap árát előre ki kell kifizetned a foglalás visszaigazolásakor. A fennmaradó éjszakák kifizetése havonta történik.

Kaució

Ha az Airbnb által megkövetelt kaució vonatkozik a foglalásodra, zároljuk a kaució összegét a fizetési módodhoz tartozó számlán két nappal a foglalás megkezdése előtt. Nem vonunk le tőled semmit, de a zárolt kerethez a zárolás feloldásáig nem férhetsz hozzá. A foglalásodat törölhetjük, ha nem tudjuk zárolni az összeget a fizetési módodhoz tartozó számlán, ezért fontos meggyőződnöd arról, hogy a fizetési módod érvényes, és elegendő pénz van a hozzá tartozó számlán. Ha a szálláshelyen töltött időd során nem merül fel probléma, a távozásod után feloldjuk a zárolást a kártyádon. Ez vagy a távozás után 14 nappal, vagy a következő vendég érkezésekor történik meg, attól függően, hogy melyik következik be előbb.

Foglalások Indiában

Mivel az indiai hitelkártyák kétlépéses hitelesítést követelnek meg, az indiai vendégektől a foglalás teljes árát levonjuk, amikor foglalási kérést küldenek. A foglalásod visszaigazolását követően nem módosíthatod a fizetési módodat. Ha a házigazda nem fogadja el a kérésedet, vagy az lejár, teljes visszatérítést kapsz. A bankodtól függően akár tíz napot is igénybe vehet, amíg a visszatérítés megjelenik a számládon.

Minden elküldött foglalási kérés esetén levonjuk tőled a foglalás összegét, és ha több, azonos napra szóló foglalási kérésedet is visszaigazolják, akkor túlfoglalsz, és nem leszel jogosult visszatérítésre.