A gyorsválaszokkal időt takaríthatsz meg
Élményházigazdaként gyakran ugyanazokra a kérdésekre kell válaszolnod különböző vendégeknek: Mikor vannak foglalható alkalmak jövő héten? Hol fogunk találkozni? Hogyan készülhetek fel az esős időjárásra?
Az Üzenetek lapon elérhető gyorsválaszokkal újra felhasználhatod a válaszaidat, és minden alkalommal gyorsan reagálhatsz.
Mi az a gyorsválasz?
A gyorsválasz egy rövid, előre megírt üzenet, amely sablonként van elmentve az üzenetküldési beállításaidban.
A vendég keresztnevéhez vagy egyéb részletekhez használt helyőrzők automatikusan személyre szabják az üzeneteket a hirdetésből vagy a foglalásból kinyert adatokkal.
Hozd létre a saját gyorsválaszaidat, vagy szerkeszd az Airbnb sablonjait. Ha például gyakran kell elérned olyan vendégeket, akik késnek, érdemes a szokásos válaszodat elmenteni gyorsválaszként.
A gyorsválaszokat azonnal elküldheted, vagy későbbre is ütemezheted őket.
Hogyan küldhetek gyorsválaszt?
Így küldhetsz azonnali gyorsválaszt a vendégeknek:
- Lépj az Üzenetek lapra.
- Válaszd ki a beszélgetést, amelyre válaszolni szeretnél.
- Koppints a pluszjelre (+) az Üzenet írása mellett.
- Válaszd a Gyorsválasz küldése lehetőséget.
- Válassz egy gyorsválaszt, amely megjelenik a beszélgetésben.
- Szerkeszd az üzenetet, vagy küldd el úgy, ahogy van.
- Az üzenet elküldéséhez koppints a nyílra (↑).
Az Üzenetek fülön javasolt válaszok is találhatók, amelyek mesterséges intelligencia segítségével értelmezik a vendég kérdését, és az egyik gyorsválaszt javasolják hozzá. A javaslat a beszélgetésedben jelenik meg, ahol csak te láthatod. A javasolt választ az elküldése előtt szerkesztheted, vagy írhatsz egy másik választ.
Hogyan ütemezhetek be egy gyorsválaszt?
Így küldhetsz automatikus gyorsválaszt minden vendégnek:
- Lépj az Üzenetek lapra.
- Koppints a beállítások ikonra a képernyő tetején.
- Koppints a Gyorsválaszok kezelése lehetőségre.
- Válaszd ki az ütemezni kívánt gyorsválaszt, majd koppints a Tovább gombra.
- Koppints az Ütemezés lehetőségre, és válaszd ki, hogy mikor szeretnéd elküldeni az üzenetet a vendégeknek – például a foglalás visszaigazolásakor vagy 2 órával az élményprogram kezdete előtt.
A foglalás visszaigazolásakor két lehetőséged van: beütemezhetsz egy közvetlen üzenetet minden vendégnek, aki foglal, vagy egy csoportos üzenetet, amely az első vendég foglalása után lesz elküldve.
Ha csoportos üzenetet ütemezel, az üzenetváltáshoz automatikusan hozzáadjuk azokat a vendégeket, akik ugyanarra a dátumra és időpontra foglaltak élményprogramot. Az üzenetváltásban minden üzenetet elolvashatnak, így nem kell megismételned a már elmondottakat.
Amikor egy ütemezett gyorsválaszod esedékessé válik, egy emlékeztető jelenik meg a vendéggel folytatott beszélgetésedben. Módosíthatod az üzenetet, vagy akár el is tekinthetsz a küldésétől, ha az csak megismételné a már megosztott információkat.
Tippek a gyorsválaszok használatához
A gyorsválasz akkor a leghasznosabb, ha rövid, és egyetlen témára összpontosít. Az Üzenetek lapon találsz előre megírt sablonokat az ilyen gyakori témákhoz. Küldd el ezeket a legfontosabb pillanatokban.
- Foglalási visszaigazolás: Küldj egy üdvözlő üzenetet, mutatkozz be, és kérdezd meg a vendégeket, hogy van-e kérdésük vagy különleges kérésük – például speciális étkezési igényük vagy preferenciájuk.
- Felkészülés: Segíts a vendégeknek a legtöbbet kihozni az élményprogramból. Küldd el az időjárás-előrejelzést, és adj tanácsokat arra, mit érdemes viselni vagy magukkal hozni.
- Az élményprogram előtt: 24 órával az élményprogram kezdete előtt emlékeztesd a vendégeket a kezdési időpontra és a találkozási helyre, egyértelmű útbaigazítással.
- Az élményprogram után: Oszd meg a helyi ajánlásaidat a vendégekkel, és ha szeretnél, kérj visszajelzést vagy nyilvános véleményt is tőlük.
A gyorsválaszokhoz csatolt fotók vagy videók segíthetnek a bemutatkozásban, megmutathatják a találkozóhelyet, vagy kiemelhetik az élményprogram legjobb pillanatait. Ha például fényképeket készítettél a vendégeidről a tevékenység során, csatolj néhányat az „élményprogram után” gyorsválaszhoz, mielőtt elküldenéd.
A foglalások visszaigazolása után bármikor csatolhatsz fájlokat az üzenetekhez. Fényképeket PNG vagy JPG formátumban (legfeljebb 50 MB), videókat pedig MP4 vagy MOV formátumban (legfeljebb 100 MB és 60 másodperc) küldhetsz.
A felhasználói élmény a helyszíntől függ. A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.
