Ugrás a tartalomra
Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez
    Brian Chesky vezérigazgató az utazási trendekről és új házigazdai kampányunkról

    Brian Chesky vezérigazgató az utazási trendekről és új házigazdai kampányunkról

    Nézz meg videókat a kampányból, és oszd meg őket a barátaiddal és a családoddal.
    Szerző: Airbnb, 2021. febr. 18.
    Olvasási idő: 30 perc
    Frissítve: 2021. márc. 3.

    Kiemelt tippek

    • Megosztjuk a legfőbb 2021-es utazási trendeket, és tippeket adunk a házigazdáknak

    • Ebben a hónapban globális házigazdai kampányt indítunk „A házigazdáknak köszönhetően” címmel, hogy megünnepeljük a varázslatos vendégszeretetet, amit nyújtotok, és még több vendéget irányítsunk hozzátok a jövőben

    A tavalyi év mindannyiunknak kihívást jelentett. Az új évben arra fogunk összpontosítani, ami az Airbnb-t Airbnb-vé teszi – vagyis a házigazdákra, mint te. Elindítjuk új, globális házigazdai kampányunkat, amely a nektek köszönhető varázslatos, egyedi vendégfogadást ünnepli.

    Örömmel mutatunk be három videót a kampányból. Olvass tovább, hogy betekintést szerezz a 2021-re vonatkozó utazási trendekbe és adatokba, és hogy megtudd, ezek mit jelenthetnek neked.

    A Rhode Island-i Narragansettben található Saltwater Cottage házigazdái Ashley és François.
    A texasi Wimberleyben található River Lodge házigazdája Cynthia.
    Az ausztráliai Victoria Peterborough településén található Dune House házigazdája Geanelle.

    Fedezd fel 2021 legfontosabb utazási trendjeit

    Amikor az utazás újraindul, másmilyen lesz. Felméréseket végeztünk, és optimisták vagyunk az utazás jövőjével kapcsolatban. Szeretnénk, ha felkészültnek éreznéd magad, amikor újból megnyílik a világ, ezért megosztunk veled néhány adatot.

    1. Úgy gondoljuk, hogy az embereknek hiányzik az utazás, és már tervezgetik, hogy útnak indulnak. A bároknál, éttermeknél, sporteseményeknél és más élő eseményeknél is jobban hiányzik nekik az utazás. Egy felmérésben a válaszolók 54 százaléka már lefoglalt egy utazást, vagy tervez utazni 2021-ben.

    Mit jelent ez nektek? Az emberek alig várják, hogy újra utazhassanak, és amikor ezt megtehetik, jelentősen megemelkedett keresletre számítunk, amely nálatok fog lecsapódni. Továbbra is segítünk nektek a felkészülésben.

    2. Úgy gondoljuk, hogy az emberek rugalmasak lesznek az utazás célállomását és idejét tekintve. Úgy tűnik, hogy továbbra is lehetséges lesz távolról dolgozni és tanulni, így az emberek rugalmasabban utazhatnak. Ez valószínűleg hatással lesz arra, hogy hol, mikor és mennyi időre szállnak meg a vendégek, például nagyobb lehet a kereslet a hét csúcsidőn kívüli napjaira és az év szezonon kívüli időszakaira. A megkérdezettek közel negyede azt mondta, hogy hosszabb foglalásokat tervez.

    Mit jelent ez nektek? Állj készen az új vendégigényekre, például tedd lehetővé a hosszabb foglalásokat, fejleszd a vezeték nélküli internetet, alakíts ki laptopbarát munkaterületet, illetve lásd el a szálláshelyedet fogyatékossággal élők és családok számára megfelelő kényelmi szolgáltatásokkal.

    3. Úgy gondoljuk, hogy az emberek a közelben szeretnének majd utazni. Felmérésünkben a válaszolók 56 százaléka mondta, hogy belföldi vagy helyi úti célt részesít előnyben. Csak a válaszadók 21 százaléka mondta, hogy messzebbre vagy külföldre szeretne menni.

    Mit jelent ez nektek? A vendégek bárhová szívesen mennek, feltéve, hogy a saját lakhelyük közelében maradhatnak. Ennek következtében az utazók valószínűleg több ezer kisebb városba, településre és vidéki közösségbe fognak eljutni.

    4. Úgy gondoljuk, hogy az emberek előtérbe fogják helyezni a megfizethetőséget. A megkérdezettek elmondták, hogy a megfizethetőség a legfontosabb szempont a szálláshelyek kiválasztásakor jövőbeli utazásokhoz. A világjárvány rengeteg embernek okoz pénzügyi nehézséget, de az utazás és a kapcsolódás iránti vágy egyetemes.

    Mit jelent ez nektek? Ez a tendencia valószínűleg sokatokat jól fog érinteni, mivel sok család és baráti társaság a kiváló ár-érték arány miatt választja az Airbnb-t.

    5. Úgy gondoljuk, hogy az emberek a családi és baráti kapcsolatok miatt szeretnének utazni. A megkérdezettek elmondták, hogy leginkább az a fajta utazás hiányzik nekik, amelynek során időt tölthetnek a családtagjaikkal és barátaikkal. Az újbóli találkozás továbbra is az utazás egyik fő motivációja. Felmérésünkben a válaszadók 41 százaléka mondta, hogy a kapcsolat a családtagokkal és barátokkal „sokkal fontosabb” lesz a járvány után.

    Mit jelent ez nektek? A tömeges utazás helyét átveszi a tartalmas utazás, és több foglalás fog érkezni családoktól és baráti társaságoktól, akik újra találkozni szeretnének egymással. És pont ez a kapcsolatteremtés az, amit ti a vendégfogadáson keresztül lehetővé tesztek.

    Bemutatjuk „A házigazdáknak köszönhetően” kampányunkat

    Globális házigazdai kampányunk ebben a hónapban kezdődik, és szeretnénk, hogy házigazdáink a világon az elsők között láthassák a videókat. Minden videó azokat a varázslatos, egyedi élményeket ünnepli, amelyeket a vendégek nektek köszönhetnek. Legyen szó akár apróságokról, akár nagyobb gesztusokról, ezek teszik olyan különlegessé a házigazdák általi vendégfogadást az Airbnb-n.

    A kampány célja, hogy bemutassa, mitől olyan egyedi a házigazdai közösségünk az Airbnb-n, valamint hogy vendégeket irányítson hozzád, ahogy az emberek újból elkezdenek utazni. A videókban szereplő történetek egyszerűek és hitelesek. A bennük szereplő vendégek valódi utazásokon vesznek részt valódi szálláshelyeken, és fényképeket készítenek az élményeikről. És ahogy a videókban is láthatod, ezek az utazások egyáltalán nem hétköznapiak.

    Szeretnénk inspirálni a vendégeket a világ minden táján, hogy válasszák az Airbnb-t, amikor újra utazni kezdenek. Sokat segítene, ha megosztanád ezeket a videókat ismerőseiddel és családtagjaiddal, hogy terjedhessen az általatok létrehozott varázslat, ezért a fent található három videót megoszthatóvá tettük.

    Lent megtalálod a házigazdáknak szóló bemutatónkról készült felvételt, amelyen Brian Chesky vezérigazgató további információkat oszt meg ezekről az utazási trendekről, valamint élőben bemutatja a kampányt a világ minden tájáról részt vevő házigazdáknak. Cseveg egy házigazdával, François-val is, akinek a helye szerepelt a „Landslide” című videóban.

    Hamarosan a tv-ben és a YouTube-csatornánkon is megtekintheted a másik két videót, amelyeket Brian bemutatott az esemény során. Mint mindig, most is várjuk a véleményedet a Közösségi központban. Értékeljük a visszajelzéseiteket, és a legfontosabb szempontként kezeljük őket minden egyes döntésünknél.

    Kiemelt tippek

    • Megosztjuk a legfőbb 2021-es utazási trendeket, és tippeket adunk a házigazdáknak

    • Ebben a hónapban globális házigazdai kampányt indítunk „A házigazdáknak köszönhetően” címmel, hogy megünnepeljük a varázslatos vendégszeretetet, amit nyújtotok, és még több vendéget irányítsunk hozzátok a jövőben

    Airbnb
    2021. febr. 18.
    Hasznosnak találtad?

    Böngéssz a további témák között