Segíts, hogy a házigazda hirdetése kitűnjön a tömegből
Oszd meg a vendégfogadással kapcsolatos ismereteidet, hogy az alapján nagyszerű hirdetést állíthass össze. Dolgozz együtt a házigazdával egy új hirdetés létrehozásán vagy egy meglévő frissítésén.
A vendégek általában nagy hangsúllyal veszik figyelembe a szálláshely fényképeit, leírását és a vendégek által írt véleményeket, amikor arról döntenek, hogy foglaljanak-e.*Fókuszálj ezekre a tényezőkre, valamint a kényelmi szolgáltatásokra és az árakra, hogy sikeres hirdetést hozhass létre.
Fényképek
A felhasználói kutatások szerint a kiváló minőségű képek jelentik az egyik legfontosabb tényezőt a vendégeknek, amikor arról döntenek, hogy melyik szálláshelyet foglalják le. Ha a házigazda nem rendelkezik friss profi fényképekkel a szálláshelyéről, oszd meg vele a fényképek fontosságát, és ajánlj fényképészt vagy az Airbnb profi fotózási programját.
A szálláshely leírása
A házigazdáknak meg kell érteniük, hogy a leírás a hatékony hirdetés egyik legértékesebb eleme. Jimmy, aki társházigazda a kaliforniai Palm Springsben, azt mondja, hogy „minden szálláshely leírása optimalizálható”, ezért mindig felajánlja, hogy segít a házigazdáknak megírni a sajátjukat.
„A tényekre koncentrálok” – mondja Jimmy. „Vagy van sós vizű medencéd, vagy nincs. A közösség vagy privát, vagy nem az. Sok melléknév érzést ír le, amik viszont szubjektívek, és nem lesz velük pontos a leírás. A tények adják vissza igazán pontosan a képet.”
Kényelmi szolgáltatások
A vendégek gyakran szűrik a találatokat, hogy megtalálják a kívánt kényelmi szolgáltatásokkal rendelkező szálláshelyeket. A legnépszerűbb kényelmi szolgáltatások közé tartozik a medence, a Wi-Fi, az ingyenes parkolás, a konyha, a pezsgőfürdő, a légkondicionálás, a mosógép és az önálló bejutás.**
Gondold át, hogy mi működött az általad vezetett szálláshelyeken, és oszd meg a tudásodat a házigazdákkal. Ez a következőket foglalhatja magában:
- Gondoskodj róla, hogy a hirdetéséből ne hiányozzanak az általa kínált kényelmi szolgáltatások
- Magyarázd el, miért érdemes hozzáadni vagy frissíteni kényelmi szolgáltatásokat, például a Wi-Fi-t vagy az intelligens zárat
- Mondj példákat arra, hogyan reagáltak a vendégek az általad támogatott más hirdetések frissítéseire
- Tekintsd át a házigazdák által használt biztonsági és akadálymentesítési jellemzőket, és mérd fel, mit tudnának még hozzáadni a hirdetésükhöz
Árazási stratégia
Előfordulhat, hogy a házigazdák nem rendelkeznek tapasztalattal az árképzéssel kapcsolatban. A helyi szakértelmeddel és az Airbnb árképzési eszközeivel adhatsz útmutatást. A stratégiák a következők lehetnek:
- Heti vagy havi kedvezmény beállítása
- A takarítási díjak vagy a háziállatok után fizetendő díjak csökkentése vagy eltávolítása
- Az éjszakánkénti ár módosítása a szezonális keresletnek megfelelően
Közösen találjátok ki a megközelítést, és hogy mekkora kontrollt kapsz. Dominic, az angliai Cornwallban élő társházigazda az éjszakánkénti ár folyamatos módosítását javasolja.
„Hetente vagy kéthetente átnézem a szálláshelyeket” – mondja. „Ha gyorsan elfogynak a foglalható napok, akkor tudom, hogy van potenciál az árban. De ha az emberek foglalás nélkül nézelődnek, akkor valószínűleg túl drága a hely.”
A vendégek véleményei
Sok vendég olvassa el a véleményeket, hogy megtalálja az igényeinek megfelelő szálláshelyet. Segíts a házigazdáknak megérteni, hogy a véleményekre adott válaszokkal megmutathatod a vendégeidnek, hogy fontos neked, milyen élményben volt részük, és nyitott vagy a javaslatokra.
Döntsétek el, hogy ki fog válaszolni a vendégek által írt véleményekre. Ha a házigazda szeretné kezelni őket, mintaválaszokat adhatsz a különböző típusú visszajelzések megválaszolásához.
- Köszönet a vendégeknek: „Köszönjük a véleményedet! Nagyra értékeljük, hogy időt szántál rá.”
- Javítandókat osztottak meg: „Sajnáljuk, hogy az ágyak kényelmetlenek voltak. Fontos, hogy a vendégeink jól aludjanak, ezért matracfedőket tettünk az ágyakra.”
„Nem várom el, hogy a házigazda 100%-ban hibátlan véleményekkel rendelkezzen” – mondja Andrew, aki Superhost is Berlinben. „Sokkal szimpatikusabbak azok, akik komolyan veszik a kritikus visszajelzéseket.”
Ne felejtsd el frissíteni a szálláshely leírását és fényképeit, amikor te vagy a házigazda javítotok a kiadó helyen.
*Az Airbnb 2023 novemberében és decemberében végzett kutatása, amelyben közel 7000 vendég vett részt, akik Ausztráliában, Brazíliában, Kanadában, Franciaországban, Németországban, Mexikóban, Dél-Koreában, Spanyolországban, az Egyesült Királyságban vagy az Egyesült Államokban szálltak meg.
**Az Airbnb belső adatai szerint, amelyek a leggyakrabban keresett kényelmi szolgáltatásokat mérték világszerte 2024. január 1. és június 30. között.
A Társházigazdai hálózat jelenleg Ausztráliában, Dél-Koreában, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Japánban, Mexikóban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban (az Airbnb Global Services jóvoltából), az Egyesült Államokban, Kanadában (az Airbnb Living LLC jóvoltából) és Brazíliában (az Airbnb Plataforma Digital Ltda jóvoltából) érhető el.
A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.