Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez

    Válaszok házigazdáink kérdéseire: az Airbnb nyári verziója

    A hirdetéscímek visszatérése és más hasznos hírek.
    Szerző: Airbnb, 2022. jún. 10.
    Olvasási idő: 3 perc
    Frissítve: 2022. jún. 18.

    Kiemelt tippek

    • Új irányelveket osztunk meg a hirdetéscímek megírásához

    • A hirdetéscímeid június 30-án kezdenek megjelenni

    Május 11-én bemutattuk az Airbnb 2022-es nyári verzióját az Airbnb-kategóriák köré tervezett új kereséssel. Azóta több ezer házigazda véleményét kértük ki a közösségi központban, a házigazdai klubokon keresztül, e-mailben, valamint a házigazdák tanácsadó testületével és más vezető házigazdákkal szervezett műhelymunkákon. Köszönjük az értékes megjegyzéseiteket és javaslataitokat. Ma szeretnénk ismertetni, milyen lépéseket teszünk a három legjelentősebb kérésetekre reagálva.

    A saját hirdetéscímem megírása jó módszer volt, hogy a hirdetésem kitűnhessen a tömegből. Visszakerülnek majd a hirdetéscímek a keresési találatokba?

    Igen, a házigazdák által írt hirdetéscímek visszakerülnek. Szeretnénk elmondani, miért távolítottuk el őket, és tájékoztatni a visszaállítás folyamatáról és ütemezéséről.

    Azért távolítottuk el az egyedi címeket, hogy az egységes leírások alapján az Airbnb-vendégek könnyebben átláthassák és összehasonlíthassák a szállásokat. Néha egy hosszabb cím több sorba tört, egyes címekben pedig a szálláshely szempontjából nem releváns emodzsik szerepeltek. Mindez bonyolultabbá tette a keresést, és időnként kellemetlen felhasználói élményt jelentett a vendégeknek.

    Emellett nagyobb fényképeket vezettünk be a szállásokról, mert gyakran a fénykép jelenti a vendég első benyomását az otthonodról. Emiatt csökkentenünk kellett a találatok között a fényképek alatt megjelenő információk mennyiségét.

    Frissítés: Sok visszajelzést kaptunk tőletek a módosításokkal kapcsolatban, köztük számos kérést is, hogy újból ti hozhassátok létre a hirdetésetek címét. Megértjük, hogy miért ennyire fontos nektek ez a dolog: a hirdetésetek címe az egyik első dolog, amit a vendégek elolvasnak a találatok között, egyben egy lehetőség arra, hogy kiemeljétek, mi teszi egyedivé a kiadó helyeteket.

    Ma, június 17-én új irányelveket tettünk közzé a hirdetések címének létrehozásához. Javasoljuk, hogy a címedet korlátozd 32 karakterre, csak az első betű legyen nagybetű, és kerüld az emodzsikat vagy szimbólumokat. A legfontosabb, hogy írd le, mi teszi a helyedet egyedivé.

    Az új irányelvek elolvasása

    A hirdetéscímeid június 30-tól fognak megjelenni az Airbnb keresési találatai között.

    Aggaszt, hogy a szálláshelyemet így nehezebben találják meg. Ezt mások is tapasztalják?

    A hirdetések teljesítményét sok tényező befolyásolhatja, köztük a szezonalitás és a gazdasági környezet. Szeretnénk felvázolni, hogyan fedezhetik fel a vendégek a hirdetésedet, és hogy mit teszünk a foglalási élményük további optimalizálása érdekében.

    Sok vendég nézegeti az Airbnb-kategóriákat inspirációt keresve, majd onnan foglalva, de a többség továbbra is konkrét úti célt és dátumokat beírva foglal szállást. Ha a vendégek megadták az úti célt, a „Minden szállás” lapot látják – pont, mint eddig. Itt láthatják az úti célon elérhető összes szálláshelyet, és innen foglalhatják le a kiválasztott szállást. Jelenleg vizsgáljuk, hogyan lehetne feltűnőbb a „Minden szállás” lap, amikor a vendégek rákeresnek egy úti célra.

    Azt is körbejárjuk, hogyan lehetne frissíteni a foglalási élményt kategóriák megjelenítésével és a térképes keresés további finomításával, valamint hogy mi a legjobb megoldás a vélemények számának megjelenítésére. Mindezen a házigazdai tanácsadókkal közösen dolgozunk, és júliusban további részletekkel jelentkezünk.

    Tetszenek az Airbnb-kategóriák, de hol nézhetem meg, hogy a szálláshelyem melyik kategóriába tartozik? Mit tehetek, ha más kategóriába is szeretném felvenni?

    Az Airbnb-kategóriák a szállások egyedi stílusán, elhelyezkedésén vagy egy adott programlehetőséghez való közelségén alapuló otthongyűjtemények. A kategóriák új lehetőséget adnak az Airbnb-szállások sokszínűségének bemutatására, és abban is segítenek a vendégeknek, hogy nekik eddig ismeretlen helyeket fedezzenek fel.

    A kategóriákat azzal a meggyőződéssel indítottuk el, hogy egyszer minden hirdetéshez saját kategória tartozik majd. Örömmel látjuk az új kategóriák által kiváltott izgatottságot, amit a rengeteg beküldött új kategóriaötlet is mutat – mint például a fenntartható, családbarát, belvárosi vagy távmunkára berendezett otthonok.

    Házigazdáink közösségével együttműködve dolgozunk az új kategóriák létrehozásának folyamatán, emellett pedig azt is vizsgáljuk, hogyan ellenőrizhetnétek a szállásaitok lehetséges kategóriáit. Részletekkel a következő hónapokban jelentkezünk.

    Addig is számos dolgot tehetsz, hogy szálláshelyed megjelenhessen a kategóriákban. A hirdetésben megjelenő adatok legyenek naprakészek, hiánytalanok és valósághűek. Ezenkívül használj kiváló minőségű fényképeket a hirdetésben, mert a kategóriák egyik legfontosabb feltétele a fotók minősége.

    Mint mindig, most is örömmel vesszük a visszajelzésedet, a helyi házigazdai klubon keresztül pedig házigazdai műhelyfoglalkozásokon is részt vehetsz.

    A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

    Kiemelt tippek

    • Új irányelveket osztunk meg a hirdetéscímek megírásához

    • A hirdetéscímeid június 30-án kezdenek megjelenni

    Airbnb
    2022. jún. 10.
    Hasznosnak találtad?