Ugrás a tartalomra
    Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez
    A vendégektől érkező vélemények, a házirend és a lemondások továbbfejlesztése

    A vendégektől érkező vélemények, a házirend és a lemondások továbbfejlesztése

    Lépéseket teszünk, hogy segítsünk megelőzni a bulikat, és nagyobb irányítást adjunk a kezedbe.
    Szerző: Catherine Powell, 2020. okt. 20.
    16 perces videó
    Frissítve: 2020. nov. 13.

    Kiemelt tippek

    • Felülvizsgáljuk a vendégek által írt véleményekre vonatkozó folyamatot, hogy pártatlanabbnak érezzük, és kiemeljük a házirendedet, hogy a vendégek jobban tudják, mire számíthatnak

    • Ha alapos okod van feltételezni, hogy egy foglalás bulihoz vezetne, az ügyfélszolgálat bevonása nélkül mondhatod le a foglalást

    Sziasztok!

    Catherine vagyok, az Airbnb vendégfogadási ügyekért felelős vezetője, és visszatértem a házigazdáknak szóló hírek hatodik kiadásával.

    Miközben továbbra is visszajelzéseket gyűjtünk a házigazdáktól, az elmúlt hónapokban számos problémátok kezelése terén értünk el haladást. Ha lemaradtál az előző híreimről, itt megtalálod őket.

    Az e heti videóban részletes válaszokat szeretnék adni a leggyakrabban feltett kérdéseitekre. Ha nincs időd megnézni, íme egy összefoglaló az aggályaitok kezelése érdekében tett legutóbbi lépéseinkről:

    A vendégek által írt véleményekre vonatkozó folyamat továbbfejlesztése

    A legutóbbi hírekben említettem, hogy a minőség mérésének egyik módja a csillagos értékelés. Tudjuk, hogy komolyan veszitek ezeket az értékeléseket, és célunk folyamatosan javítani az értékelési rendszerünket, hogy kiegyensúlyozott és igazságos legyen.

    Amikor meghallgattuk a Közösségi központban és a legutóbbi házigazdai műhelyek során megosztott visszajelzéseteket, észrevettük a lehetőséget, hogy finomhangoljuk a kérdéseket, amelyeket a vendégek a szálláshelyen eltöltött idejük után megválaszolnak. A kérdések többségét átírtuk, hogy elfogulatlanabbnak hassanak.

    Például nem azt fogjuk kérdezni a vendégektől, hogy egy szálláshely leírása eltér-e a valóságtól, hanem azt, hogy valósághű-e. Ez egy apró változtatás, de nagy hatással lehet arra, ahogyan a vendégek a válaszaikra tekintenek.

    Szeretnénk, ha a módosítások hatására a vendégek által írt vélemények pontosabbak lennének, és úgy éreznéd, hogy hűen tükrözik a vendégfogadási tevékenységed minőségét.

    Kiemeltebb szerep a házirendednek

    Számos házigazda jelezte, hogy aggódik amiatt, hogy a vendégek tiszteletben tartják-e az otthonát. A legutóbbi hírekben öt új kiegészítést osztottam meg a vendégek megbízhatóságára vonatkozó alapelveinkkel kapcsolatban – ezek egyike pedig az az elvárás, hogy a vendégek tartsák tiszteletben a házirendet, amely megfelel a feltételeinknek és szabályzatainknak.

    Terveink szerint ennél még többet is fogunk tenni, hogy a vendégek felelősségre vonhatók legyenek, ha nem tartják be a szabályaidat. Az első lépés annak biztosítása, hogy a vendégek elolvassák és megértsék a házirendedet, ezért láthatóbbá tesszük a házirendet a vendégek számára.

    A következő hónapra a házirended már négy különböző helyen fog megjelenni, amikor egy vendég szállást foglal:

    1. A házirend legfontosabb pontjai – például a dohányzás vagy a háziállatok tiltása – megjelennek a hirdetési oldalad tetején.
    2. A házirend minden általad felsorolt pontja – beleértve a fontos biztonsági információkatis – látható lesz a hirdetési oldalad részleteinél, ahogyan jelenleg is.
    3. A házirend megjelenik a foglalást visszaigazoló oldalon, hogy a vendégek biztosan megértsék és elfogadják a házirendet még a helyed lefoglalása előtt.
    4. A vendégek a foglalást visszaigazoló e-mailben ismét megkapják a házirendedet, amely még az érkezésük előtt emlékezteti őket az elvárásaidra.

    Ezeket a frissítéseket úgy terveztük meg, hogy a vendégek könnyebben elolvashassák és követhessék a házirendedet, és figyelemmel fogjuk követni a változásokat, hogy megvizsgáljuk, milyen hatással lehetnek a foglalásaidra.

    Megjegyzés: a házirend minden pontjának összhangban kell lennie az Airbnb irányelveivel és feltételeivel – beleértve a szolgáltatási feltételeinket és a diszkriminációellenes szabályzatunkat is. Itt adhatod meg vagy módosíthatod a házirendedet.

    Segítség a bulik megelőzésében

    Azt kérdeztétek, hogyan segítünk nektek megelőzni az engedély nélküli bulikat. Ez mindannyiunknak kiemelt fontosságú az Airbnb-nél, ezért négy új kezdeményezést és termékfunkciót indítunk el:

    1. A vendégeket a foglalást visszaigazoló e-mailben emlékeztetjük – amelyet még azelőtt kapnak, hogy megérkeznének az otthonodba –, hogy a bulik nem engedélyezettek.
    2. Halloween hétvégéjén az Egyesült Államokban és Kanadában nem lehet egyetlen éjszakára teljes otthont lefoglalni, a házigazdáknak pedig visszatérítést adunk az esetlegesen lemondott foglalásokért. További információ
    3. Hamarosan elkezdünk értesítéseket küldeni a postafiókodba, ha törlünk vagy visszatartunk egy foglalást, amelyről a vendégekről írt korábbi, bulikat vagy más fontos kritériumokat említő vélemények alapján feltételezhető volt, hogy bulihoz vezetne. Tudjuk, hogy frusztráló lehet egy foglalás váratlan lemondása, ezért a jövőben szeretnénk többet megosztani a háttérben húzódó okokról.
    4. 2020. novembertől az Azonnali foglalás funkciót használók körében megkezdjük egy olyan új funkció kifejlesztését és tesztelését, amely kiemeli azokat a foglalásokat, amelyek bulihoz vezethetnek – ilyen például egy új vendég foglalása, aki teljes otthont próbál foglalni a közelben egyetlen éjszakára –, és lehetővé teszi, hogy az ilyen kéréseket manuálisan is jóváhagyhasd, ahogy a foglalási kérések esetében tennéd.

    Ezek az intézkedések a közösségünkön belüli biztonsági problémák megelőzésére irányuló kötelezettségvállalásunk részét képezik, és reméljük, hogy a segítségükkel jobb élményben lesz részed házigazdaként.

    Egyszerű lemondások lehetséges bulik esetén

    Sok házigazda kérdezte azt is, hogy mi a teendő, ha okuk van feltételezni, hogy egy foglalás bulihoz vezethet, de nem szeretnének szankciót kapni a foglalás lemondásáért. Ennek a hónapnak a végéig lehetővé tesszük, hogy ilyen körülmények esetén lemondhass egy foglalást anélkül, hogy pénzbüntetést kapnál, vagy kapcsolatba kellene lépned az ügyfélszolgálattal.

    • Azonnali hatállyal lemondhatsz egy olyan foglalást, amelyről alapos okkal feltételezheted, hogy bulihoz fog vezetni – akár az üzenetváltás alapján, akár a vendégről írt korábbi vélemények miatt, amelyben szó esett bulikról.
    • Ha a lemondásod indokát a lemondást áttekintő csapatunk is jogosnak tartja, nem kapsz pénzbüntetést, és a lemondás nem lesz hatással a Superhost minősítésedre.
    • Amikor a csapatunk átnéz egy lemondást, utánanéz, hogy az üzenetváltásokban vagy a korábbi vendégek által írt véleményekben van-e arra utaló bizonyíték, hogy a foglalás bulihoz vezethetett volna.
    • Ezeknek a lemondásoknak összhangban kell lenniük a diszkriminációellenes szabályzatunkkal, és alaposan ellenőrizni fogjuk, hogy egy vendég sem esik áldozatul tisztességtelen bánásmódnak faj, bőrszín, nemzeti hovatartozás, kor, nem, nemi önazonosság, vallás, nemi irányultság, fogyatékosság, családi állapot vagy bármilyen más típusú hátrányos megkülönböztetés alapján, illetve a funkcióval kapcsolatos bármilyen más visszaélás miatt.
    Szeretnénk, hogy felhatalmazva érezd magad egy potenciális buli megelőzésére, még mielőtt elkezdődne.

    Együttműködés a házigazdákkal

    Tudjuk, mennyire fontos azoknak a vendégeknek az érdeklődését felkelteni, akik tisztelettel bánnak veled és a helyeddel is. Ezért számos más módon is biztosítunk védelmet, beleértve az Airbnb házigazdákat védő garanciáját, a közösségi alapelveket és egyéb funkciókat. Olvasd el a részleteket itt.

    Szeretném, ha valódi partnerként tekinthetnétek rám, ezért őszinte érdeklődéssel hallgatom a visszajelzéseiteket. Ez időbe telik, és cselekvést igényel – és remélem, úgy érzitek, hogy haladunk.

    Továbbra is bátran osszátok meg az ötleteiteket, mi pedig a továbbiakban is javításokat fogunk végezni. A jövő héten fontos levelet kapsz Brian Cheskytől, a vezérigazgatónktól. Addig is, mint mindig, megtalálsz a Közösségi központban: @Catherine-Powell.

    A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

    Kiemelt tippek

    • Felülvizsgáljuk a vendégek által írt véleményekre vonatkozó folyamatot, hogy pártatlanabbnak érezzük, és kiemeljük a házirendedet, hogy a vendégek jobban tudják, mire számíthatnak

    • Ha alapos okod van feltételezni, hogy egy foglalás bulihoz vezetne, az ügyfélszolgálat bevonása nélkül mondhatod le a foglalást

    Catherine Powell
    2020. okt. 20.
    Hasznosnak találtad?

    Böngéssz a további témák között