Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez

    Új irányelvek a hirdetésed címének megírásához

    Frissítsd a címedet, hogy hirdetésed figyelemfelkeltőbb legyen a találatok között.
    Szerző: Airbnb, 2022. jún. 17.
    Olvasási idő: 3 perc
    Frissítve: 2022. jún. 22.

    Kiemelt tippek

    • Legyen rövid a hirdetésed címe, hogy elférjen egy mobiltelefon képernyőjén is

    • Kerüld az emodzsik használatát és a csupa nagybetűs írásmódot

    Nemrég végrehajtottuk az elmúlt 10 év legnagyobb változtatását az Airbnb-n, és az új verzió részeként eltávolítottuk a találatok közül a házigazdák által írt hirdetéscímeket. A cél az volt, hogy az összes cím egységes formátumban jelenjen meg, hogy a vendégek könnyebben olvashassák őket, függetlenül attól, hogy milyen nyelvet vagy eszközt részesítenek előnyben.

    Az új verzió elindulása óta sok visszajelzést kaptunk tőletek a módosításokkal kapcsolatban, köztük számos kérést is, hogy a hirdetések címe kerüljön vissza a vendégek keresési eredményei közé. Megértjük, hogy miért ennyire fontos nektek ez a dolog: a hirdetésetek címe az egyik első dolog, amit a vendégek elolvasnak a találatok között, egyben egy lehetőség arra, hogy elmondjátok, mi teszi egyedivé a kiadó helyeteket.

    Június 30-tól újból az általatok alkotott hirdetéscímek szerepelnek majd a vendégek keresési találatai között. A hatékony címek létrehozásához pedig új irányelveket is biztosítunk, hogy a hirdetésed kitűnjön a találatok közül, megmutassa a vendégeknek, hogy mire számíthatnak, és a helyed lefoglalására buzdítsa a lehetséges vendégeket.

    A rövid címek működnek a legjobban

    Az Airbnb-n böngésző vendégek különböző eszközöket használnak, amelyeknek különféle méretű képernyőjük van. Előfordulhat, hogy egy cím, ami jól látszik a webböngészőben, a mobilalkalmazást használó vendégeknek már túl hosszú.

    A hosszabb címeket a rendszer automatikusan lerövidíti a keresési találatokban, és a cím fennmaradó részét három ponttal helyettesíti. Például a „Vidéki faház tóra néző kilátással, tűzrakóhellyel, csónakrámpával” kifejezésből „Vidéki faház tóra néző kilátással…” lesz.

    A karakterkorlátok segítenek abban, hogy a címed teljes hosszúságában megjelenjen az asztali és a mobileszközökön is. Az éppen úton lévő vendégek általában mobiltelefonon keresnek szállást, ami azt jelenti, hogy csak 32 karakter jelenik meg nekik a címből. Ha a cím 32 karakternél hosszabb, a legfontosabb információk elöl legyenek benne.

    Íme három jó példa rövid hirdetéscímre:

    • Modern loftlakás, kilátással a belvárosra
    • Hangulatos búvóhely a hegyen konyhával
    • Tengerparti villa Año Nuevo közelében

    Könnyebb elolvasni egy szöveget, ha csak az első betűje van nagybetűvel szedve

    A mondatokban csak az első szót kezdd nagybetűvel. Amikor egy mondatnak szinte minden szava nagybetűvel kezdődik, az túlságosan formális hatást kell, ha pedig AZ EGÉSZ MONDAT NAGYBETŰKKEL VAN ÍRVA, az általában kiabálásnak tűnik.

    Ha jobb keresési élményt szeretnél nyújtani a vendégeknek, kerüld a nagybetűk használatát a cím egyéb szavaiban az első szón kívül, hacsak nem egy tulajdonnévről, például egy városról van szó. Kivételt tehetsz az olyan rövidítések esetében is, mint például az Amerikai Egyesült Államok (USA) vagy egy repülőtér kódja, például: BUD.

    Íme egy példa arra, hogyan ne használd a nagybetűket egy hirdetés címében:

    • ÚJ Bútorok HATALMAS MEDENCE Nagyszerű Kilátás

      Íme három jó példa, amikor csak az első szó és a nevek nagybetűsek:

      • Tengerparti kunyhó a Bondi Beachen
      • Romantikus viktoriánus vendégszoba
      • Környezetbarát stúdiólakás a LAX közelében

      A szavak érthetőbbek, mint az emodzsik

      Az emodzsik és a szimbólumok a világ különböző népei számára különböző dolgokat jelenthetnek, és a használatuk zavaró vagy félrevezető lehet. A felfelé mutató hüvelykujj például értelmezhető a jóváhagyás jeleként, az „első számú” kifejezéseként, de támadó gesztusként is.

      A hirdetésed címét úgy teheted barátságosabbá és könnyebben értelmezhetővé, ha egyszerű és leíró szavakat használsz a kiadó helyeddel kapcsolatban. Nyugodtan használj speciális karaktereket (például: !, # vagy *), de a hangsúly miatti használatukat (például: !!! vagy ***) nem javasoljuk. Az ötletek elválasztásához használj inkább szóközt, illetve perjelet szóköz nélkül.

      Íme egy példa az elkerülendő dolgokra:

      • ****Faház síeléshez és golfozáshoz****!!!

      Íme egy jobb módszer ugyanennek a leírására:

      • Faház síeléshez/golfozáshoz + saját kert

      Jobb több részletet írni ismétlések helyett

      A legtöbb esetben nem szükséges megismételni azokat az információkat, amelyeket a vendégek már megkaptak a találatok között, például a várost vagy az ágyak számát. Ehelyett használd a hirdetésed címét olyan egyedi információk megadásához, amelyek segítségével felkeltheted a vendégek figyelmét.

      Ha például a szálláshelyed Buenos Airesben van, a hirdetésed címében feltüntetheted a környéket (például: „Recoleta”). Ha az olaszországi Firenzében található, feltüntetheted például, hogy az „Uffizi közelében” van. Az Uffizit természetesen behelyettesítheted a szálláshelyed közelében található bármelyik másik nevezetességgel. Ez segít a vendégeknek tisztább képet kapni a szálláshelyed elhelyezkedéséről. Vagy ha a szálláshelyeden van külön munkaterület, érdemes kiemelni a címedben is a „munkabarát” kifejezést.

      Az „új” szót is kihagyhatod a hirdetés címéből, mert ezt az információt már látták a vendégek egy jelvényen a találatok között.

      Olvasd el az Airbnb tartalomra vonatkozó szabályzatát

      A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

      Kiemelt tippek

      • Legyen rövid a hirdetésed címe, hogy elférjen egy mobiltelefon képernyőjén is

      • Kerüld az emodzsik használatát és a csupa nagybetűs írásmódot

      Airbnb
      2022. jún. 17.
      Hasznosnak találtad?