Így alkothatsz hatásos elnevezést és leírást
Használj egyértelmű, tömör nyelvezetet a szolgáltatásod elnevezéséhez és a szakértelmed leírásához. Ez egy lehetőség, hogy kiemeld a hirdetést a tömegből, kiemeld a jártasságodat, és vonzó lehess a vendégeknek.
A szolgáltatásod elnevezése
Kezdj néhány szemléletes szóval, amelyek világosan elmagyarázzák, hogy mi a szolgáltatás, ki nyújtja, és mitől egyedi.
Az elnevezés végén add meg az utónevedet. Az elnevezés legfeljebb 50 karakterből állhat.
Példák a nagyszerű szolgáltatáselnevezésekre:
- Romantikus párizsi portrék Mótól
- Nyirokmasszázs Sabrinával
- A tudatos elme erősítése Korey-val
A szakértelmed kiemelése
A szakértelem leírásának ki kell egészítenie és részleteznie kell az elnevezést. Mondd el, miért vagy különösen alkalmas a szolgáltatás nyújtására. Legyél közvetlen, tömör és konkrét.
Nyugodtan oszd meg a jártasságod részleteit, beleértve a kiemelkedő karriereseményeidet. Ne ismételd meg a beállítás során korábban megadott információkat. A leírás legfeljebb 90 karakterből állhat.
Fontold meg ezeket a bevált gyakorlatokat:
- Írj úgy, mintha beszélgetnél.
- Írj egy teljes mondatot, kerüld a töredékes mondatokat és a listákat.
- Kezdd azzal, ami a leglenyűgözőbb, például egy elnyert díjjal.
- Adj meg kontextust, vagy támaszd alá a készségeidet.
- A leírásod legyen valósághű.
- Használj egyes szám első személyű nézőpontot.
Példák a nagyszerű leírásokra:
- A Michelin-csillagos Le Bernardinben voltam séf – most pedig az otthonodba viszem a fine diningot.
- Díjnyertes fotós vagyok, a munkáim megjelentek az Elle-ben és a The New York Timesban.
- A kötőszöveti technikákat Bali legjobbjaitól tanultam, és 5 éve praktizálok.
Minden házigazdának, fényképnek és hirdetési részletnek meg kell felelnie az Airbnb-szolgáltatásokra vonatkozó előírásoknak és követelményeknek.
A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.