Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez

    Így üdvözölheted az első vendégeidet

    Így biztosíthatsz nagyszerű vendégélményt – az első és minden további alkalommal.
    Szerző: Airbnb, 2019. nov. 20.
    Olvasási idő: 6 perc
    Frissítve: 2021. jún. 9.

    Kiemelt tippek

    • A szálláshely elfoglalására vonatkozó naprakész instrukciók megkönnyíthetik a vendégek érkezését

    • A helyed tisztán tartása hozzájárul a nagyszerű vendégélmény biztosításához

    • Ha a vendégek könnyen elérhetnek, érezni fogják, hogy számíthatnak rád

    • Tudj meg többet teljes útmutatónkból arról, hogyan nyűgözheted le első vendégeidet

    Előfordulhat, hogy kissé izgatott leszel, amikor az első vendégeid érkezését várod. „Nagyon izgatott és ugyanakkor nagyon ideges is voltam” – árulja el Colleen, a kanadai Richmondban élő házigazda. Hamar rájött azonban, hogy milyen szórakoztató és kifizetődő lehet a vendégfogadás. „Nem is szerezhettünk volna jobb tapasztalatokat! Minden évben visszatérnek, és közeli barátok lettünk.”

    Nagyszerű élményt szeretnél biztosítani az első és minden további vendéged számára? Tekintsd át öt lépésből álló útmutatónkat.

    1. lépés: Kommunikálj korán és gyakran

    A vendégfogadás már azelőtt megkezdődik, hogy vendégeid belépnének az ajtón. Ha gyorsan válaszolsz a vendégek üzeneteire, tudatod velük, mennyire fontos számodra, hogy jól érezzék magukat. Ezek a korai beszélgetések kiváló alkalmat kínálnak arra is, hogy tájékoztasd a vendégeket, mire számíthatnak. Íme néhány hasznos tipp:

    • Legyél őszinte. Előfordulhat, hogy a vendégek nem vettek észre fontos részleteket a hirdetésedben. Emlékeztetned kell őket arra, hogy az otthonod közös helyiségeiben háziállatok, más vendégek vagy családtagok lesznek?
    • Válaszolj egyszerűen. Az Airbnb üzenetküldő rendszerén vagy az alkalmazáson keresztül otthonról és menet közben is válaszolhatsz a vendégeknek.
    • Gondolkodj előre. Ha várhatóan több vendégnek is hasonló információkat küldesz, agyors válaszok (korábbi nevükön üzenetsablonok) használatával időt takaríthatsz meg.

    2. lépés: Tedd egyszerűvé az érkezést és a szállás átvételét

    A Hirdetések lapon az „Információ a vendégeknek”szakaszban található összes mező kitöltésével válaszolhatsz a gyakran feltett kérdésekre, és problémamentes érkezést biztosíthatsz a vendégeknek, beleértve a szálláshely megközelítését, az érkezéssel kapcsolatos instrukciókat és a Wi-Fire vonatkozó adatokat. Ezek az információk segítenek, hogy zökkenőmentesebb érkezési élményt biztosíts a vendégeidnek. Ezeket az információkat használjuk az Érkezési útmutató kitöltéséhez is, amely 48 órával az érkezés előtt jelenik meg a vendégek Utazások lapjának tetején.

    3. lépés: Legyen minden tiszta és rendezett

    A tiszta szálláshely vonzó szálláshely. Ha a vendégek porcicákkal találkoznak a hálószobában vagy ételfoltokkal a konyhában, lehet, hogy csak erre fognak emlékezni a helyedről. A kóbor hajszálak nagyon lehangolóak, a túl sok személyes tárgy miatt pedig zsúfoltnak tűnhet a hely. Fordíts különös figyelmet az ágyneműkre, a törölközőkre, a padlóra és a fürdőszobára.

    4. lépés: A vendégek igényeinek kitalálása előre

    Minden vendég más, de a legtöbben elvárják, hogy bizonyos dolgok és információk azonnal hozzáférhetők legyenek. Érdemes az alábbiakat megtenned:

    • Szereld fel a helyedet alapvető kényelmi szolgáltatásokkal, beleértve a törölközőket, ágyneműket, szappant és vécépapírt
    • Frissítsd a házi útmutatódat, hogy a vendégek megismerjék a számukra nem elérhető helyekkel, a készülékekre vonatkozó utasításokkal, a wifivel stb. kapcsolatos fontos információkat.
    • Állíts össze egy útikönyvet a kedvenc éttermeiddel, boltjaiddal, kávézóiddal és egyebekkel
    • Légy elérhető SMS-ben, telefonon vagy e-mailben arra az esetre, ha valami gond lenne
    • Ha elutazol, legyen kéznél a fontos személyek, például egy vízvezeték-szerelő, ezermester, az internet- és kábelszolgáltató ügyfélszolgálatának telefonszáma, vagy a szomszédod elérhetősége.

    5. lépés: Írj és kapj véleményeket

    Az első néhány véleményed döntő fontosságú a sikerhez az Airbnb-n – az átlagos csillagos értékelésed három vélemény után jelenik meg a hirdetésednél, és hatással lehet a keresési találatok közötti helyezésedre.

    Arra is lehetőséged lesz, hogy véleményt írj a vendégekről. Légy őszinte és tisztelettudó.

    „Véleményt írni a vendégekről legalább annyira fontos, mint előkészíteni a szobájukat” – mondja Beverlee és Suzie a kaliforniai Oaklandből. „Lehetővé teszed, hogy egy másik potenciális házigazda eldöntse, szeretné-e fogadni őket vagy sem.” A véleményezési folyamat erősíti a bizalmat mind a vendégekben, mind a házigazdákban, és jobb élményeket biztosít a teljes Airbnb-közösségnek.

    Kiemelt tippek

    • A szálláshely elfoglalására vonatkozó naprakész instrukciók megkönnyíthetik a vendégek érkezését

    • A helyed tisztán tartása hozzájárul a nagyszerű vendégélmény biztosításához

    • Ha a vendégek könnyen elérhetnek, érezni fogják, hogy számíthatnak rád

    • Tudj meg többet teljes útmutatónkból arról, hogyan nyűgözheted le első vendégeidet
    Airbnb
    2019. nov. 20.
    Hasznosnak találtad?