Ugrás a tartalomra
    Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez
    Az Airbnb COVID-19-cel kapcsolatos biztonsági gyakorlatai

    Az Airbnb COVID-19-cel kapcsolatos biztonsági gyakorlatai

    Az Airbnb közösségének frissített biztonsági követelményei október 12-én lépnek hatályba.
    Szerző: Airbnb, 2020. okt. 6.
    15 perces videó
    Frissítve: 2020. okt. 15.

    Kiemelt tippek

    • Frissített normákat teszünk közzé a vendégekre vonatkozóan, és megvitatjuk a minőségi vendégfogadás jellemzőit, hogy mindenki könnyebben be tudja tartani közösségünk alapelveit

    • Bevezetjük a COVID-19-cel kapcsolatos frissített biztonsági gyakorlatokat is, amelyeket a házigazdáknak és vendégeknek október 12-től követniük kell

    Sziasztok!

    Catherine vagyok, az Airbnb vendégfogadási ügyekért felelős vezetője, és visszatértem a házigazdáknak szóló hírek ötödik kiadásával.

    Amióta augusztusban elindítottuk ezeket a hírösszefoglalókat, továbbra is arra összpontosítottunk, hogy szorosabb kapcsolatot alakítsunk ki munkatársaink és házigazdáink között. Ha lemaradtál az előző videóimról, itt megnézheted őket.

    Szeretnék köszönetet mondani mindannyiótoknak, akik időt szakítottatok rá, hogy megosszátok velem gondolataitokat és kérdéseiteket a workshopokon, megjegyzésekben és e-mailekben. Remek meglátásaitok segítenek nekünk, hogy a megfelelő intézkedéseket hozzuk meg, és módosításokat hajtsunk végre.

    A házigazdákkal kapcsolatos mai hírekben a vendégekre és a házigazdákra vonatkozó alapelveket, valamint néhány további biztonsági követelményt ismertetek, amelyeket mindenkire vonatkozóan bevezetünk az Airbnb-n a COVID-19 miatt.

    Frissített normák a vendégekre nézve

    Sok házigazdától hallottam, hogy aggasztja a vendégek bizonyos viselkedése a kiadó helyen. Úgy gondoljuk, hogy ez csak a vendégek töredékére vonatkozik, de az is meggyőződésünk, hogy minden vendégnek tisztelettel kell állnia hozzád, a helyedhez és a helyi közösséghez.

    Hogy ez biztosan így legyen, öt területet felölelő új kritériumokat veszünk fel a vendégek megbízhatóságára vonatkozó alapelvek közé. Ezek az alapelvek közvetlenül a házigazdák javaslataiból származnak, és az alábbiakra terjednek ki:

    • Jogosulatlan késői távozások
    • Az érkezésre kijelölt időszak figyelmen kívül hagyása
    • Engedély nélkül hozott kisállatok (kivéve a segítőállatokat)
    • A biztonságtechnikai berendezések megzavarása vagy eltávolítása
    • Az Airbnb irányelveit tükröző házirend megsértése

    Mindez az elmúlt évben végzett munkánkra épít, amikor bejelentettük a vendégek megbízhatóságára vonatkozó normáinkat. Az év korábbi szakaszában bejelentettük a bulikra vonatkozó globális tilalmunkat is. Az elmúlt év vége óta körülbelül 100 000 olyan vendégfiókot függesztettünk fel vagy távolítottunk el, amely sértette szabályzatainkat és alapelveinket.

    Mostantól az év végéig beruházunk a rendszereink és eljárásaink fejlesztésébe. Így fejlődni tudunk az elvek következetes érvényesítésében, a válaszaink sebességében és a vendégeink felé mutatott általános elszámoltathatóságunkban.

    Minőségi vendégfogadás

    A házigazdai workshopokon és a Közösségi központban az utóbbi időben sok házigazdát ismertem meg, és a beszélgetések alapján arra jutottam, hogy a nagyszerű vendégfogadásnak három eleme van: minőség, kapcsolat és közösség. Mindez pedig a bizalom alapjain nyugszik.

    Ha egy utazónak rossz tapasztalatai vannak az Airbnb házigazdáival, sokkal kisebb eséllyel foglal újra az Airbnb-n. Ez befolyásolhatja a házigazdák megbecsülését a saját közösségeikben, és akár szigorúbb helyi szabályozáshoz is vezethet.

    Nemrég észrevettük, hogy a szálláshelyek egy csoportja nem felelt meg a minőséggel kapcsolatos elvárásainknak. Ezért ahogyan vendégeket is el szoktunk távolítani az Airbnb közösségének védelmében, úgy döntöttünk, hogy felfüggesztjük vagy eltávolítjuk azokat a hirdetéseket, amelyek kapcsán rendszeresen súlyos gondokat látunk, illetve amelyek rendszeresen kapnak rossz értékeléseket, és nem tesznek eleget a vendégek elvárásainak.

    A minőség sok tényezőből áll össze, de bizonyos jelek megmutatják, mennyire jó egy házigazda. Ilyenek például:

    Az érintett hirdetéssel rendelkező házigazdák többségét már értesítettük. Kialakítottunk egy fellebbezési folyamatot is, amely segít az aggályok kezelésében.

    A COVID-19-cel kapcsolatos frissített követelmények

    Június óta közel 1,5 millió hirdetés csatlakozott az Airbnb fokozott higiéniai protokolljához. Ezek a szálláshelyek a legnépszerűbbek az Airbnb-n, és több mint háromszor annyi foglalásuk volt, mint azoknak, amelyek nem regisztráltak.*

    A házigazdák arra kértek minket, hogy egyszerűsítsük és tisztázzuk a folyamatot. Ezért új információforrásokat és eszközöket biztosítunk, hogy egyszerűbben elsajátíthassátok és megvalósíthassátok az öt lépésből álló keretrendszerünket.

    Ezek a lépések a következőket foglalják magukban:

    1. Felkészülés és a szálláshely szellőztetése
    2. Minden helyiség kitakarítása
    3. A felületek fertőtlenítése
    4. Minden szoba ellenőrzése
    5. A szálláshely előkészítése a vendégeknek

    A legfrissebb tudományos eredményekhez alkalmazkodva módosítjuk a közösségi intézkedéseinket is, hogy gondoskodjunk közösségünk biztonságáról a COVID-19 során. Október 12-től kezdve:

    • A szálláshelyet kínáló házigazdáknak** november 20-ig el kell kötelezniük magukat az öt lépésből álló higiéniai protokoll mellett
    • Minden vendégnek és házigazdának maszkot kell viselnie, és be kell tartaniuk a közösségi távolságtartást, amikor érintkeznek egymással

    Jövő héttől a szálláshelyet kínáló házigazdák figyelmeztetést találnak az appban vagy a műszerfalon, amely tartalmazza az ötlépéses fokozott higiéniai folyamatot és egy oldalt, ahol kijelenthetik, hogy betartják a COVID-19-hez kapcsolódó biztonsági előírásokat. Ha november 20-ig nem nyilatkozol a követelmények betartásáról, az figyelmeztetésekkel, felfüggesztéssel és bizonyos esetekben az Airbnb-ről való eltávolítással járhat.

    Megjegyzés: Ha már nyilatkoztál a fokozott higiéniai protokoll betartásáról, csak egy gyors értesítésre kell reagálnod, beleegyezve a maszk viselésébe és a közösségi távolságtartás betartásába. Az új házigazdáknak is vállalniuk kell ezeket a biztonsági gyakorlatokat.

    Ha olyan országban vagy régióban vezetsz Airbnb-élményprogramot, ahol újraindultak a személyes élményprogramok, konkrétan rád szabott takarítási irányelveket és egészségvédelmi és biztonsági ajánlásokat és követelményeket alakítottunk ki.

    Több higiéniai segédanyag

    Szerettük volna érthetőbbé tenni az elvárásokat, ezért az alábbiakkal bővítettük a takarítással kapcsolatos cikkeket az Információs központban:

    Köszönjük a rengeteg értékes visszajelzést. Néhány hét múlva újabb hírekkel jelentkezem házigazdáinknak, és izgalmas új funkciókat és irányelveket mutatok be.

    Addig is bárki megjelölhet közvetlenül a Közösségi központban: @Catherine-Powell. Értékeljük és minden tevékenységünk alapjának tekintjük házigazdáink visszajelzéseit.

    *Az Airbnb 2020. június 18. és szeptember 30. közötti belső adatai alapján

    **Nem ideértve a kontinentális Kínában szálláshelyet kínáló házigazdákat

    A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

    Kiemelt tippek

    • Frissített normákat teszünk közzé a vendégekre vonatkozóan, és megvitatjuk a minőségi vendégfogadás jellemzőit, hogy mindenki könnyebben be tudja tartani közösségünk alapelveit

    • Bevezetjük a COVID-19-cel kapcsolatos frissített biztonsági gyakorlatokat is, amelyeket a házigazdáknak és vendégeknek október 12-től követniük kell

    Airbnb
    2020. okt. 6.
    Hasznosnak találtad?

    Neked ajánljuk

    Neked ajánljuk

    Böngéssz a további témák között