Az új funkció lehetővé teszi, hogy ütemezett üzeneteket küldj a vendégeknek
Kiemelt tippek
Ütemezd be az üzeneteidet: takaríts meg időt a foglalással, érkezéssel, a szálláshelyen eltöltött idővel és távozással kapcsolatos rutinüzenetek automatizálásával
A te kezedben van az irányítás: kiválaszthatod, milyen üzeneteket szeretnél kihagyni vagy szerkeszteni, és hozzáférhetsz az összes elküldött üzenethez
Személyre szabás minden vendégnek: add meg a hirdetés és foglalás adatait rövid kódok segítségével
Az elmúlt hónapokban a házigazdákkal folytatott beszélgetéseink során visszajelzéseket kaptunk arról, hogy a vendégekkel folytatott üzenetváltás fárasztó lehet – gyakran ugyanazokat a megjegyzéseket kell újra és újra megírnotok. Sok tapasztalt házigazda használja a gyors válaszok funkciót (korábban ezeket üzenetsablonoknak hívtuk), hogy megóvja magát az ismétlődő feladatoktól, és biztosítsa, hogy a vendégeknek küldött üzenetei mindig következetesek legyenek.
Szeretnénk még egyszerűbbé tenni a vendégfogadási rutinodat, ezért vadonatúj, ütemezett üzenetek küldésére szolgáló eszközt vezetünk be. Az eszköz segítségével automatikusan beütemezheted az üzeneteket, amikor a vendégek olyan műveleteket hajtanak végre, mint a foglalás, az érkezés vagy a távozás.
Az egészben az a legjobb, hogy te irányítod az ütemezett üzeneteket, így testre szabhatod, kihagyhatod vagy idő előtt elküldheted őket. Ráadásul azt is mindig megnézheted, hogy milyen üzenetek mentek ki a vendégnek. Még változókat, úgynevezett rövid kódokat is hozzáadhatsz az üzeneteidhez, amelyekben a hirdetésed részletei alapján automatikusan kitöltődnek az olyan részletek, mint a vendég neve, az érkezés dátuma, az instrukciók, az útvonalak, a wifikódok stb.
Tudd meg, hogyan állíthatsz be ütemezett üzenetet, vagy nézd meg az alábbi javaslatokat az elinduláshoz, és kommunikálj következetesebben a vendégeiddel. A postafiókod bal oldali sávjában található „Visszajelzés küldése” linkre kattintva pedig mondd el nekünk a véleményedet erről a funkcióról, és mondd el azt is, hogyan javíthatnánk rajta.
A legjobb házigazdák osztják meg, hogy melyik az a 6 időpont, amikor érdemes ütemezett üzenetet küldeni
Megjegyzés: Az üzenetek személyre szabásához különböző rövidkód-változók közül választhatsz. A változókat az alábbiakban perjel (/) jelöli, az információk pedig a foglalás vagy a hirdetés részleteiből kerülnek be a változóba. További információ
Röviddel a foglalás után
Egy azonnali köszönőlevél a foglalás után tájékoztathatja a vendégeket arról, hogy megkaptad a kérésüket, segíthet jó első benyomást kelteni, és fontos részletekkel és tippekkel szolgálhat a közelgő foglalásukhoz.
Ami az időzítést illeti, érdemes lehet röviddel a foglalás visszaigazolása után elküldeni ezeket az üzeneteket a Foglalás után művelet segítségével a beütemezett üzenet létrehozása során.
Íme néhány ötlet, hogy mit foglalhatsz bele ebbe az üzenetbe, hogy megadd az alaphangot:
- Kedves /vendég keresztneve/! Köszönjük, hogy nálunk foglaltál!
- Alig várom, hogy vendégül láthassalak /listing name/ elnevezésű szálláshelyemen /check-in date/ napján.
- Oszd meg velünk az utazásod adatait, hogy zökkenőmentes érkezést biztosíthassunk neked. Az érkezési idő általában /check-in time/ vagy később.
- Íme néhány gyors információ a környékről:
/neighborhood/ - Íme néhány gyors információ a közlekedéssel kapcsolatban:
/getting around/ - Ha tippekre van szükséged /city/ városával kapcsolatban, csak szólj
- Néhány nappal az utazásod előtt megosztjuk veled az érkezéssel kapcsolatos információkat.
Emlékeztető egy közelgő foglalásról
Néhány nappal az érkezés előtt érdemes emlékeztetni a vendégeket a közelgő foglalásuk részleteire, hogy elkezdhessék tervezni az érkezésüket.
Az Érkezés előtt művelet használatával küldhetsz ilyen üzeneteket. Itt is felhasználhatod a fenti szakaszban talált ötleteket. Íme néhány ötlet további fontos információk megosztásához:
- Bármikor érkezhetsz /érkezés dátuma/ /érkezési idő/ után
- A szálláshely a(z) /cím/ címen található, itt találod az útbaigazítást: /útbaigazítás/
Instrukciók az érkezés napján
Az érkezés napja nagy nap! Bár előfordulhat, hogy nemrég már megosztottad az érkezéssel kapcsolatos instrukciókat, sok vendég hasznosnak találja, ha érkezésük során ismét megkapják a legfontosabb információkat.
Az Érkezés előtt művelet használatával küldhetsz ilyen üzeneteket az érkezés reggelén. A fenti szakaszokban található ötletek közül sokat felhasználhatsz ezeknél az üzeneteknél is – például újraküldheted az útbaigazítást és az érkezési időt a vendégeidnek. Néhány további üzenet, amelyet használhatsz:
- Alig várjuk, hogy üdvözölhessünk a(z) /hirdetés neve/ nevű szálláshelyünkön!
- A szállás elfoglalására vonatkozó instrukciókat itt találod: /a szállás elfoglalására vonatkozó instrukciók/
- Emlékeztetőül, itt van a házirendünk:
/házirend/ - A wifihálózat neve /wifi neve/, a jelszó pedig /wifi-jelszó/
A foglalás első napja
A vendégek érkezése utáni első reggel remek alkalom egy gyors üdvözlőüzenetre, amelyben érdeklődhetsz, hogy minden rendben van-e, és felajánlhatod, hogy a vendégek bármilyen kérdés esetén nyugodtan keressenek.
A vendégeid üdvözlésére szolgáló üzenet létrehozásához az Érkezés után műveletet használhatod. A fenti szakaszokban különböző ötleteket találsz, amelyeket nyugodtan felhasználhatsz – de írhatsz magadtól is üzenetet! Néhány ötlet:
- Reméljük, nagyszerűen érzed magad, és tetszik a szálláshely.
- Csak szeretnénk érdeklődni, tehetünk-e valamit azért, hogy még nagyobb kényelemben érezd magad a szálláshelyen töltött idő alatt.
Távozás
A távozás előtti napon emlékeztetheted a vendégeket a távozás menetére, arra, hogy hol hagyják a kulcsokat, mit csináljanak a szennyessel és a szeméttel stb.
A Távozás előtt művelet használatával küldhetsz a következőhöz hasonló üzeneteket:
- Gyors emlékeztető, hogy holnap van a távozás napja (/távozás napja/), a távozás /távozás ideje/ előtt bármikor lehetséges. Köszönjük, hogy nálunk szálltál meg!
- Bízunk benne, hogy nagyszerűen érezted magad a(z) /szálláshely/ szálláshelyen
Köszönet a távozás után
24 órával a távozás után megköszönheted a vendégeidnek, hogy nálad szálltak meg, emlékeztetheted őket arra, hogy milyen sokat jelentene számodra a véleményük, és minden jót kívánhatsz nekik.
A Távozás után művelet használatával írhatsz nekik valami ehhez hasonlót:
- Köszönjük, hogy a mi otthonunkat választottad a(z) /város/ városába tett látogatásod során
- Köszönjük, hogy nálunk szálltál meg a(z) /szálláshely/ szálláshelyen
- A(z) /szálláshely/ szálláshelyen eltöltött idődről írt véleményed nagyon fontos számunkra. Még egyszer nagyon köszönjük, hogy nálunk szálltál meg!
A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.
Kiemelt tippek
Ütemezd be az üzeneteidet: takaríts meg időt a foglalással, érkezéssel, a szálláshelyen eltöltött idővel és távozással kapcsolatos rutinüzenetek automatizálásával
A te kezedben van az irányítás: kiválaszthatod, milyen üzeneteket szeretnél kihagyni vagy szerkeszteni, és hozzáférhetsz az összes elküldött üzenethez
Személyre szabás minden vendégnek: add meg a hirdetés és foglalás adatait rövid kódok segítségével