Az árazással kapcsolatos hozzáállásod rendszeres felülvizsgálata

Ha reagálsz a helyi utazási trendekre, több vendég figyelmét keltheted fel.
Szerző: Airbnb, 2023. okt. 12.
2 perc olvasás
Frissítve: 2023. okt. 12.

Mindig te határozod meg az árképzési stratégiádat, és ezzel együtt azt is, hogy milyen gyakran vizsgálod felül és módosítod.

Az egyik módja annak, hogy megőrizd az áraid versenyképességét, ha gyakran módosítod őket, követve a területeden jelentkező utazási és gazdasági trendeket.

Koncentrálj a naptáradra

A naptáradban sok mindent szabályozhatsz, például hogy mikor és mennyiért fogadsz vendéget. A következőket teheted:

  • Kövesd nyomon a helyi keresletet. Rendszeresen hasonlítsd össze az áradat a közeli hasonló szálláshelyek átlagárával.

  • Módosítsd az áraidat adott dátumok alapján. Gondolj a szezonváltozásokra, a különleges eseményekre és a napi trendekre, amelyek hatással lehetnek a helyi keresletre.

  • Fogadj vendégeket hosszabb távra. Fontold meg a heti vagy havi foglalásokra vonatkozó kedvezményeket, amelyek csökkentik a vendégek fluktuációját, és gyorsabban megtölthetik a naptáradat.

  • Finomhangolj a visszajelzések alapján. A sok foglalás és a pozitív vendégértékelések indokolttá tehetik az árad növelését.

„Naponta megnézem a naptáramat” – mondja Daniel, a házigazdák tanácsadó testületének tagja a Kanári-szigeteken, Tenerifén. „Szeretem ismerni a keresletet és a kínálatot, és ennek megfelelően eljárni.”

A házigazdák megosztották, hogyan módosítják az áraikat az idő múlásával, például:

  • Tervezz előre! „Szilveszterre általában már augusztustól érkeznek foglalások, ezért légy előrelátó, és minél előbb állítsd be az ünnepi árakat” – mondja Branka és Silvia, a horvátországi Zágrábban élő házigazdák.

  • Használd az éjszakák minimálisan lefoglalható számára vonatkozó követelményeket. „Az ünnepeket legalább négy éjszakás foglalásra árazom, és szilveszterre állítom be a legmagasabb árat” – mondja Letti, aki a texasi Atascosában házigazda.

  • Találd meg az értéket a lassú időszakokban. „A lassabb időszakoknak is igyekszem meglátni a jó oldalát, és átgondolom, hogyan vonzhatok be több vendéget” – mondja Katie Kay, a házigazdák tanácsadó testületének tagja a kaliforniai Lake Arrowheadből. „Hozzáadjak egy új kényelmi szolgáltatást? Kezd eljárni az idő a dekor felett? A dizájn és a kényelmi szolgáltatások nagyszerű lehetőséget kínálnak az áraid és a foglalásaid növelésére.”

A saját hirdetésed teljesítménye – például hogy jönnek-e a foglalások és a pozitív vélemények – lehet a legnagyobb segítség.

Frissítsd a hirdetésedet

A helyed és a vendégfogadási stílusod idővel változhat. Néhány dolgot nem tudsz befolyásolni, például az új szomszédokat vagy a helyi szabályozásokat, míg másokat teljes mértékben te határozol meg, például hogy hozzáadsz-e további kényelmi szolgáltatásokat, vagy frissíted-e a házirendedet.

Folytasd a hirdetésed frissítését, hogy pontosan tükrözze az ajánlatodat. A lehető legtöbb részlet segíthet a vendégeknek eldönteni, hogy egy hely megfelel-e az igényeiknek.

A gyakori változtatások a következők:

Pamellah, a kenyai Malindiben élő vállalkozó és a házigazdák tanácsadó testületének korábbi tagja szerint a legfontosabb kérdés, amelyet a több foglalással kapcsolatban segítséget kérő házigazdáknak feltesz: „Mikor dolgoztál utoljára aktívan a hirdetéseden?”

Ha segítőkész házigazda vagy, több vendég figyelmét keltheted fel. Pamellah azt javasolja, hogy gyakran frissítsd a képeidet, és gyorsan válaszolj a vendégeknek. Azt is javasolja, hogy rendszeresen hasonlítsd össze az áraidat a közeledben található hasonló szálláshelyekkel, amit a naptáradban is elvégezhetsz.

A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

Airbnb
2023. okt. 12.
Hasznosnak találtad?