Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.

Az árazási stratégiád beállítása

Módosítsd a foglalhatóságot és kínálj kedvezményeket a vendégek keresletére reagálva.
Szerző: Airbnb, 2020. dec. 1.
Frissítve: 2025. júl. 14.
Az árazási stratégiád beállítása
Versenyképes árazás
Az árazási stratégiád beállítása

Az áraid és a foglalhatóságod rendszeres felülvizsgálata segíthet megőrizni a versenyképességedet, és elérni a bevételi céljaidat. Az alábbiakban bemutatunk néhány módszert az árképzési stratégiád kialakítására.

Rendszeresen nézd át a beállításokat

Van néhány dolog, amit érdemes szem előtt tartani az áraid és a foglalhatóságod beállításakor.

  • Több éjszaka megnyitása: Így a hirdetésed több keresési találatban jelenhet meg. Ha a beállításaid zárolnak bizonyos napokat, tippeket olvashatsz a zárolás feloldásához. Ha például a foglalások minimális hossza 5 éjszaka, és 4 le nem foglalt éjszakád van a foglalások között, látni fogsz egy tippet, hogy csökkentsd a foglalások minimális hosszát ezekre az éjszakákra.
  • Frissítsd a foglalhatósági beállításaidat: Ez segít, hogy a neked megfelelő időbeosztásban fogadhass vendégeket. Könnyedén módosíthatod a foglalási hosszt, az előre foglalást, a felkészülési időt és egyebeket.
  • Nézd meg az ártippeket és a hasonló szálláshelyeket: Ezek az eszközök segítenek, hogy versenyképes árakat állíthass be a különböző napokra, szezonokra és különleges eseményekre. Ha az intelligens árképzést használod, nem fogsz ártippeket vagy hasonló szálláshelyeket látni.

„Szeretek ránézni a hasonló szálláshelyek áraira, hogy ne legyek hozzájuk képest se túl drága, se túl olcsó – a cél az arany középút” – mondta Karen, aki Superhost a kanadai Nelsonban.

Az árad módosításakor vedd figyelembe a vendégek által fizetendő teljes árat, amely tartalmazza az általad esetlegesen hozzáadott díjakat is.

Készülj fel a kisebb forgalmú időszakokra

Még a legnépszerűbb szálláshelyeken is lehetnek csendes időszakok kevesebb foglalással. Íme néhány módszer, hogy a hirdetésed kitűnjön a tömegből.

  • Kedvezmények biztosítása: A heti és havi foglalásokra kínált kedvezmények segíthetnek megtölteni a naptáradat, és csökkenthetik a vendégcserélődést. A last minute kedvezmény vonzó lehet az érkezés előtt 1–28 nappal foglaló vendégeknek.
  • Rövidebb előre foglalás: Ha a vendégek az érkezéshez közelebbi napokon is foglalhatnak, több lehet a foglalásod. Akár a napon belüli foglalást is engedélyezheted, attól függően, hogy mennyi előkészületre van szükséged.
  • Rövidebb foglalások engedélyezése: Az utazás minimális hosszának csökkentése vonzó lehet a rövidebb kiruccanásra vágyó vendégeknek. Beállíthatsz egy minimális foglalási hosszt az érkezés napja alapján.

„Határozottan több a rövidebb távra szóló foglalásom” – mondta Jimmy, aki Superhost a kaliforniai Palm Springsben. „A last minute foglalásokkal jellemzően nem terveznek előre, így már két nap is jó kis vakációnak érződik. A rugalmasság vonzó.”

Hozd ki a legtöbbet a forgalmasabb időszakokból

Számos Airbnb-eszköz segíthet, hogy a legtöbbet hozhasd ki a nagyobb keresletű időszakokból. Íme néhány taktika, amit érdemes megfontolnod.

  • Ügyelj az ünnepekre és a különleges eseményekre: Frissítsd a foglalhatóságodat és az áraidat a nagy koncertek, fesztiválok, sportesemények és hasonló események előtt, hogy több foglalást és bevételt szerezhess. A naptárad kiemeli a legtöbb ünnepet és nagyobb eseményt a környékeden.
  • Adj korai foglalásért járó kedvezményt: Csökkentsd az árát az 1–24 hónappal előre leadott foglalásoknak, hogy vonzóbbá tedd a szálláshelyedet az előre tervező vendégeknek.
  • Bővítsd a foglalhatósági időszakot: Ha túlléped a 3 hónapos minimumot, a hirdetésed több keresési találatban jelenhet meg. A dátumokat akár két évvel előre is megnyithatod a naptáradban.

„Néha előfordul, hogy az emberek egy évre előre lefoglalják a nyári szabadságukat, vagy fél évvel előre a karácsonyi utazást” – mondta Anne, aki Superhost a spanyolországi Tarragonában. „Azok, akik jellemzően előre foglalnak, általában nem is mondják le a foglalást. Ez azért is fontos, mert így előre tudod, mire számíts.”

Mindig te szabályozod az áraidat és az egyéb beállításaidat. Az eredmények nem garantáltak.

A házigazdák fizetést kaptak az interjúkban való részvételükért.

A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

Az árazási stratégiád beállítása
Versenyképes árazás
Az árazási stratégiád beállítása
Airbnb
2020. dec. 1.
Hasznosnak találtad?