Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.

Az első vendégeid figyelmének felkeltése

A naptáraddal és az árképzési eszközeiddel fejlesztheted az élményprogramodat.
Szerző: Airbnb, 2025. dec. 4.

Most, hogy közzétetted az Airbnb-élményprogramodat, a vendégek figyelmének felkeltésére összpontosíthatsz. A foglalható időpontok megadása, a versenyképes ár beállítása és az első ötcsillagos vélemények megszerzése lendületet adhat.

Frissítsd a naptáradat

A hirdetésed nem jelenik meg az Airbnb-n, amíg meg nem adod a foglalható időpontokat. Frissítsd a naptáradat minél előbb, hogy a vendégek foglalni tudjanak. A program időtartamát, a saját idődet és az üzleti céljaidat figyelembe véve döntsd el, milyen gyakran kínálsz alkalmakat. Ha van társházigazdád, beszéljétek meg, ki mikor tartja az élményprogramot.

A foglalhatóság megadásához válassz ki egy napot, majd koppints az Élményprogram beütemezése lehetőségre. Válaszd ki az időpontot, a foglalás típusát, az árat, a csoportméretet és egyéb részleteket. Az alkalmak előtt és után is zárolhatsz bizonyos időt a felkészülésre és az utómunkálatokra.

Próbáld ki ezeket a tippeket, hogy a hirdetésed kitűnjön a tömegből.

  • Tegyél elérhetővé több időpontot: Minél több napot és időpontot teszel elérhetővé, annál több foglalásra számíthatsz. A sikeres élményházigazdák gyakran havonta legalább tíz alkalmat kínálnak, és hetente legalább egy hétvégi napot elérhetővé tesznek.
  • Tervezz előre: Sok házigazda akár három hónappal előre is megadja az alkalmakat, hogy nagyobb legyen a foglalások esélye. A naponta kínált élményprogramokat 60 nappal előre ütemezheted be, a hetente kínáltakat pedig 52 héttel előre.
  • Szinkronizáld a naptáraidat: Szinkronizáld az Airbnb- és a Google Naptáradat, hogy mindent egy helyen követhess nyomon, és elkerülhesd a véletlen dupla foglalásokat. Ha például egy éjszakát lefoglalnak az egyik naptáradban, a másikban automatikusan zárolódik az adott éjszaka.
  • Találd meg a lehetőségeket: Miután elkezdtél vendégeket fogadni, figyeld meg, mikor vannak a lassú és a forgalmas időszakok, és ennek megfelelően alakítsd a foglalhatóságot és az árat. Minél több időpontot teszel elérhetővé most, annál valószínűbb, hogy a nagy keresletű időszakokban is tudsz majd vendégeket fogadni.

Versenyképes ár beállítása

Az ár finomhangolása segíthet megszerezni az első foglalásokat és tovább növelni a lendületet. Négy fő szempontot érdemes figyelembe venni.

  • Működési költségek: Győződj meg róla, hogy az árad fedezi a kiadásaidat.
  • Bevétel: Előfordulhat, hogy egy alacsonyabb fejenkénti ár több vendég figyelmét kelti fel, és összességében nagyobb bevételt hoz. Például:
    • Ha 4 vendég foglal fejenként 25 000 forintért, a bevételed 100 000 forint
    • Ha 8 vendég foglal fejenként 20 000  forintért, a bevételed 160 000 Ft
  • Hasonló élményprogramok: Keress rá a tiédhez hasonló tevékenységekre az Airbnb-n és más platformokon, és hasonlítsd össze a helyi árakat a versenyképes árszint megállapításához. Az Airbnb-élményprogramok globális átlagára 65 és 81 dollár között van.*
  • Teljes ár: Az árnak minden díjat és borravalót tartalmaznia kell.

Ha kedvezményt kínálsz, azzal is kitűnhet a hirdetésed a tömegből. Az árbeállításaid között háromféle kedvezmény érhető el.

  • Korlátozott idejű: 90 napon át 5% és 50% közötti kedvezményt kínálhatsz, hogy megszerezd az első vendégeidet és véleményeket.
  • Korai foglalás: 20% kedvezményt adhatsz a több mint két héttel előre foglaló vendégeknek. Ez vonzó az előre tervező utazóknak, és segít megtölteni a naptáradat.
  • Csoportméret: Beállíthatsz kedvezményes fejenkénti árakat, hogy felkeltsd a nagyobb csoportok figyelmét. Például adhatsz 10% kedvezményt 2–3 főre, 20%-ot 4–5 főre és 30%-ot 6-nál több főre. A legtöbb vendég legalább egy másik személlyel együtt foglal le élményprogramot.*

Ha a teljes árhoz képest 10%-nál nagyobb kedvezményt kínálsz, a vendégek a keresési találatok között és a hirdetésednél a kedvezményes árat látják az áthúzott eredeti ár mellett.** Ha több kedvezményt is megadsz, a vendég azt kapja, amelyik a legnagyobb megtakarítást eredményezi. Nem kaphat több kedvezményt ugyanarra a foglalásra.

Privát foglalások felkínálása

Érdemes lehet egyedi árképzéssel felajánlani az élményprogramodat egy adott vendégnek vagy csoportnak. Ha például alacsonyabb áron vagy ingyenesen osztod meg az élményprogramodat a családtagjaiddal és az ismerőseiddel, az nagyszerű módja lehet az első ötcsillagos vélemények megszerzésének.

Privát alkalom létrehozásához válassz ki egy dátumot és időpontot a naptáradban, koppints a Szerkesztés lehetőségre, és állítsd a láthatóságot privátra. Másold ki az egyéni linket, és oszd meg egy adott vendéggel vagy csoporttal. Csak azok a vendégek írhatnak véleményt, akik csatlakoznak a foglaláshoz.

*Az Airbnb-élményprogramok 2025. május 13. és 2025. július 20. közötti foglalásai alapján, világszerte 30 városban

**A teljes árból adott kedvezmény minimális összege 3 USD vagy a helyi pénznemben kifejezett ennek megfelelő összeg

Mindig te szabályozod az áraidat és az egyéb beállításaidat. Az eredmények nem garantáltak.

A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

 

Airbnb
2025. dec. 4.
Hasznosnak találtad?