Hatékony kapcsolattartás a vendégekkel

Válaszolj gyorsan, és használd az Airbnb eszközeit a siker érdekében.
Szerző: Airbnb, 2023. febr. 17.
2 perc olvasás
Frissítve: 2023. febr. 17.

Rendkívül fontos, hogy a vendégek rendelkezzenek minden lényeges információval az érkezésük előtt – ilyen például az útbaigazítás és a szálláshely elfoglalására vonatkozó instrukciók. A házigazdákra vonatkozó alapszabályok értelmében mindig készen kell állnod arra, hogy a lehető leghamarabb válaszolj a kérdésekre, és megoldd a vendégek problémáit.

Kommunikációs stratégia kialakítása

Miután a vendégeid berendezkedtek, maradj elérhető, hogy tudj válaszolni az esetlegesen felmerülő kérdéseikre. Próbáld ki ezeket a tippeket, amelyek segíthetnek, hogy gyorsan tudj válaszolni:

  • Töltsd le az Airbnb alkalmazást a telefonodra, és kapcsold be az értesítéseket. Értesítéseket SMS-ben, e-mailben vagy közvetlenül az alkalmazásból kaphatsz.
  • Használj gyorsválaszokat. Ments el vázlatokat, amelyeket néhány másodperc alatt el tudsz küldeni, így minden alkalommal, amikor egy vendég feltesz egy gyakori kérdést, gyorsan válaszolhatsz.
  • Próbáld ki az ütemezett üzeneteket. Ezzel az eszközzel a vendégek automatikus üzenetet kapnak fontos időpontokban, például a foglalás után vagy az érkezés előtt.
  • Kérj segítséget egy társházigazdától, ha nem tudod folyamatosan figyelni a telefonodat vagy az e-mailjeidet.

Üzenetváltás a vendégekkel

Amikor egy vendég lefoglalja a helyedet, küldj egy barátságos üzenetet. Nagyon sokat jelent, ha empatikusan, feltételezések nélkül kommunikálsz.

Ne felejts el üzenni a vendégeknek az alábbi fontos pillanatokban:

  • Érkezés előtt: Biztosíts egyértelmű útbaigazítást, valamint instrukciókat a szállás elfoglalásával kapcsolatban legalább 24 órával a vendégek érkezése előtt.
  • Érkezés: Legyél elérhető, hogy a vendégeid biztosan bejussanak, és választ kapjanak az esetleges kérdéseikre.
  • Az első éjszaka után: Egy rövid üzenetben kérdezd meg a vendégeidet, hogy milyen volt az első éjszakájuk, és hogy szükségük van-e valamire.
  • Távozás előtt: Emlékeztesd a vendégeket a távozási időre, valamint az esetleges feladataikra távozás előtt – például a lámpák vagy a fűtés lekapcsolására.
  • Távozás után: Egy rövid üzenetben mondj nekik köszönetet, ami abban is segíthet, hogy a vendégeknek eszükbe jusson véleményt írni.
Airbnb
2023. febr. 17.
Hasznosnak találtad?