Ugrás a tartalomra
    Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez
    A bulikra vonatkozó szabályzat frissítése, a Superhost minősítés meghosszabbítása és további információk

    A bulikra vonatkozó szabályzat frissítése, a Superhost minősítés meghosszabbítása és további információk

    Tájékozódj a legfrissebb hírekről többek között a bulikra vonatkozó globális tilalmunkkal és a Superhost minősítés meghosszabbításával kapcsolatban.
    Szerző: Airbnb, 2020. aug. 20.
    12 perces videó
    Frissítve: 2020. aug. 20.

    Kiemelt tippek

    • Catherine Powell, az Airbnb vendégfogadási ügyekért felelős vezetője megosztja, mit teszünk a visszajelzéseitek nyomán

    • Ide tartoznak a bulikra vonatkozó általános tilalmunkkal, a higiéniai protokollal, a Superhost minősítéssel, az ügyfélszolgálattal és a lemondásokkal kapcsolatos információk

    Ha láttad Catherine Powell vendégfogadási ügyekért felelős vezetőnk első, házigazdáknak szóló híreit néhány héttel ezelőtt, már tudod, hogy újjáépítjük vállalatunkat a házigazdák igényeinek megfelelően, és közben azon dolgozunk, hogy nagyobb átláthatóságot biztosítsunk nektek. Már nagyon várjuk a közös munkát veletek, amikor visszatérünk a hozzád hasonló házigazdákkal történő szorosabb együttműködéshez.

    Catherine legutóbbi, házigazdáknak szóló híreinkben az Airbnb-házigazdáknak jelenleg legfontosabb prioritásokra fókuszált. Ezek közé tartoznak az alábbiakkal kapcsolatos hírek:

    Hogyan kezeljük a bulikat és nagyobb összejöveteleket?

    Az utazási szokások változásával a szállásfoglalás módja is megváltozott. Ez többnyire több helyi utazást jelent, és a vendégek előnyben részesítik az olyan funkciókat mint az önálló bejutás vagy a rengeteg szabadtéri hely. A vendégek egy nagyon kis része azonban bulik és nagyobb összejövetelek szervezéséhez foglalt Airbnb-szállásokat. Annak érdekében, hogy megvédjük házigazdáinkat és a szomszédos közösségeiket a COVID-19 idején, bevezetünk egy szabályt, amely globálisan tiltja a bulikat.

    Intézkedéseink annak érdekében, hogy nagyobb irányításod legyen a kiadó helyeid felett, és hogy segítsünk a problémák megelőzésében még a kialakulásuk előtt:

      • Az augusztus 20-án vagy utána történő foglalások esetén – további értesítésig – a foglalásban részt vevő, illetve összejövetelre érkező vendégek maximális száma 16 fő. További információ a bulikra és rendezvényekre vonatkozó szabályzatunkról
      • Jelenleg felülvizsgáljuk a különleges és hagyományos vendégfogadási helyszínekre (pl. butikhotelek) vonatkozó szabályainkat, hogy eldöntsük, az ilyen szálláshelyek házigazdái saját maguk határozhatják-e meg a rendezvényekre vonatkozó saját szabályaikat, és saját belátásuknak megfelelően engedélyezhetik-e a megfelelő eseményeket. Azokban az esetekben, amikor az ilyen szálláshelyekkel vagy rendezvényekkel kapcsolatban panaszt kapunk, vagy ahol a rendezvény típusa nem megfelelő, szükség szerint felvesszük a kapcsolatot a helyszínnel.
      • A vendégeket emlékeztetjük a frissített, bulikra és rendezvényekre vonatkozó szabályzatunkra, mielőtt elindulnak az utazásra
      • Az Airbnb lépéseket tesz a szabályzatunkat megsértő vendégek ellen
      • Egyes országokban és régiókban korlátozásokat vezettünk be a teljes otthonokra vonatkozó foglalásokra, amelyeket 25 év alatti vendégek végeznek, akik negatív vagy háromnál kevesebb pozitív véleménnyel rendelkeznek.

      Miért kifizetődő elkötelezni magad a magasabb szintű takarítási irányelvek mellett?

      Nemrég jelentős mérföldkőhöz érkeztünk: több mint 1 millió szálláshely házigazdája kötelezte el magát a fokozott higiéniai protokollunk betartása mellett. Ez nemcsak azért fontos, mert megmutatja, hogy milyen erőfeszítéseket tesztek saját magatok és a közösségetek védelme érdekében, de azt is észrevettük, hogy a protokollt követő szálláshelyeket átlagosan gyakrabban foglalják le, mint a többi szálláshelyet.* Catherine a házigazdáknak szóló hírek egyik következő részében többet is megoszt majd a vendégek preferenciáiról és a takarítási trendekről.

      Mit teszünk a Superhost-házigazdák támogatása érdekében?

      Nagyra értékeljük Superhost-házigazdáinkat, és tudjuk, hogy nektek is értékes a Superhost minősítésetek. Ha tehát jelenleg Superhost-házigazda vagy, úgy döntöttünk, hogy 2021. március 31-ig – vagyis a következő két értékelés során – meghosszabbítjuk a Superhost minősítésedet, amennyiben fenntartod a válaszadási arányodat és legalább 4,8-as összesített értékelésedet. A hosszabbítás során eltekintünk a foglalások és lemondások számára vonatkozó szokásos feltételeinktől.

      Vedd figyelembe, hogy 2020 októberétől csak azok a házigazdák jogosultak a 100 amerikai dollár értékű, Superhost-házigazdáknak járó utazási vagy Airbnb-élményprogramra felhasználható bónuszra, akik megfelelnek mind a négy Superhost-kritériumnak. Mint mindig, köszönjük, hogy folyamatosan megmutatod, mit jelent a kivételes vendégfogadás.

      Hogyan javítjuk az ügyfélszolgálatot?

      Az első, házigazdáknak szóló híreinkben szó volt róla, hogy az utazás a vártnál gyorsabban indult újra, és még nem álltunk készen olyan szintű ügyfélszolgálatot biztosítani, amilyenre szükség volt. Ennek megoldása érdekében a következőket tesszük:

      • Növeltük az élő csevegés elérhetőségét, így ez a legjobb módja annak, hogy kapcsolatba lépj velünk, ha a problémád nem sürgős
      • Bár minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy mindenkinek a problémáját megoldjuk, prioritásként kezeljük azoknak a telefonos támogatását, akiknek a foglalása 72 órán belül kezdődik
      • A következő két hónapban 2000 új ügyfélszolgálati munkatársat veszünk fel
      • A felvételi folyamat befejezésének és az új munkatárak hetente történő betanításának köszönhetően javulni fogunk

      Hogyan javulnak a lemondási arányok?

      A lemondási arányok jelentősen csökkentek. A házigazdák tájékoztatása érdekében hangsúlyozni szeretnénk, hogy az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunk nem teszi lehetővé, és később sem fogja lehetővé tenni a vendégeknek a március 14. után történt foglalások lemondását a COVID-19-cel kapcsolatos okokból.

      Ez azt jelenti, hogy azokra a vendégekre, akik nem tudnak utazni a COVID-19 miatt, és március 14. után foglaltak, a lemondási feltételeid vonatkoznak – kivéve, ha te vagy a vendéged megbetegszik, vagy ha helyi korlátozások vannak érvényben a térségedben.

      Szeptember elején újabb híreket osztunk meg. Addig is figyelünk rátok, és nagyra értékeljük a sok munkát, amit a vendégfogadásba fektettek ebben a bizonytalan időszakban. Oszd meg velünk a gondolataidat a Közösségi Központban – Catherine-t közvetlenül is meg lehet jelölni: @Catherine-Powell.

      *Az Airbnb 2020. július 10. és augusztus 9. közötti globális foglalásokból származó belső adatai alapján

      A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

      Kiemelt tippek

      • Catherine Powell, az Airbnb vendégfogadási ügyekért felelős vezetője megosztja, mit teszünk a visszajelzéseitek nyomán

      • Ide tartoznak a bulikra vonatkozó általános tilalmunkkal, a higiéniai protokollal, a Superhost minősítéssel, az ügyfélszolgálattal és a lemondásokkal kapcsolatos információk

      Airbnb
      2020. aug. 20.
      Hasznosnak találtad?

      Böngéssz a további témák között