Három módszer, hogy több vendég figyelmét keltsd fel
Ha nagyobb rugalmasságot kínálsz, a hirdetésed több keresési találatban jelenhet meg. A szolgáltatási területed bővítésével, valamint az áraid és a munkaidőd rugalmasabbá tételével a lehető legtöbb vendég figyelmét felkeltheted.
A foglalhatóság kezelése
Add meg az összes időpontot, amikor tudsz vendégeket fogadni. A foglalhatóságod szerkesztésekor add meg a munkaidődet, és válassz egy foglalhatósági időintervallumot. A vendégeknek csak azok a szolgáltatások jelennek meg, amelyeknél mindkettő meg van adva.
A Hirdetések lapon:
- Állítsd be a munkaidődet. A munkaidő az az időszak, amikor a vendégek látják, hogy elérhető vagy, és lefoglalhatják a szolgáltatásodat. Megadhatod ugyanazt a munkaidőt a teljes kínálatodhoz, vagy tételenként különböző időszakokat. Vedd figyelembe a csúcsidőszakokat – például a személyi edzőknél a reggelek a legnépszerűbb időpontok, míg a privát séfeknél az esték.
- Add meg a foglalási időtartamot. Válaszd ki, hogy a vendégek 3, 6, 9, 12 vagy 24 hónappal előre foglalhatnak-e. Ezt minden szolgáltatástétel esetében módosíthatod.
A naptáradban:
- Pontosítsd a foglalhatóságot. Megadhatsz olyan időpontokat, amikor a szokásos munkaidődön kívül tudsz dolgozni, és zárolhatsz olyan időpontokat, amikor nem vagy elérhető. A zárolt időpontok a teljes kínálatodra érvényesek.
- Szinkronizáld a naptárakat. Kapcsold össze az Airbnb-naptáradat a Google Naptáraddal. A Google Naptáradban szereplő összes esemény zárolja az adott időpontokat az Airbnb-naptáradban.
Amikor elkészültél, nyisd meg a hirdetésed előnézetét, hogy ellenőrizd a foglalhatóságodat, és megnézd, mit látnak a vendégek.
Versenyképes árazás
Érdemes legalább három ajánlatot biztosítani belépő, normál és prémium áron, hogy versenyképes maradj, és több vendég figyelmét keltsd fel. A különböző árak nagyobb bevételt és több véleményt eredményezhetnek. A vendégek például jellemzően 52 és 95 dollár közötti összeget adnak ki szívesen egy háromfogásos étkezésért, 54 és 96 dollár közötti összeget egy wellnesskezelésért, illetve 46 és 75 dollár közötti összeget egy fotózásért.*
- Adj meg egy belépő ajánlatot. A vendégek a legolcsóbb ajánlatodat látják a keresési találatok között. A legolcsóbb szolgáltatástétel vonzó lehet az új vendégeknek, és érdeklődést teremthet a teljes kínálatod iránt.
- Kínálj egyéni ajánlatokat. Küldj egyéni ajánlatokat fizetési kéréssel az Üzenetek lapon, mielőtt a vendég foglalna. Ha például személyi edzést kínálsz, a vendég megkérdezheti, hogy tudsz-e kora reggeli edzést biztosítani, vagy el tudsz-e utazni a szolgáltatási területeden kívülre.
- Személyre szabás módosításokkal. Az Üzenetek lapon ármódosítást is küldhetsz, miután a vendég foglalt. Előfordulhat, hogy egy vendég személyre szabott ajánlatot szeretne – például francia manikűrt kér, vagy egy adott összetevőt a fogáshoz.
- Adj meg minimálárat. Ha úgy döntöttél, hogy vendégenkénti árat számítasz fel, megadhatsz egy foglalásonkénti minimálárat. Ez hasznos lehet olyan szolgáltatásoknál, ahol gyakoriak a csoportok, például a catering vagy a csomagolt készételek. Ha például egy vendég 50 dolláros szolgáltatást szeretne lefoglalni 2 vendégnek, és a minimálár 120 dollár, akkor 120 dollárt kell fizetnie a foglaláshoz.
- Kínálj kedvezményeket. Korlátozott időre szóló, korai foglalásért járó és csoportméret-kedvezményt kínálhatsz, hogy foglalásra ösztönözd a vendégeket. Ha kedvezményt kínálsz, a vendégek az eredeti árat áthúzva fogják látni a keresésben és a hirdetésedben.
A szolgáltatási területed bővítése
Gondold át, hogy te mész el a vendégekhez, a vendégek jönnek el hozzád, vagy mindkettő. Ha a vendégek jönnek hozzád, ne feledd: csak akkor találnak rád, ha a tartózkodási helyed közelében keresnek szolgáltatásokat.
Ha te mész el a vendégekhez:
- Gondold át, hogy hol van a szolgáltatási területed. Ha több keresési találatban szeretnél megjelenni, mindenképpen add meg az összes várost, környéket vagy irányítószámot, ahol szolgáltatást nyújtasz.
- Jelezd az esetleges rugalmasságot. A hirdetésed leírásában említsd meg, ha bizonyos esetekben hajlandó vagy a megszokott területen kívül is elutazni, vagy jelezd, hogy a vendégek kapcsolatba léphetnek veled, ha a szolgáltatási területeden kívül esnek.
Ha a vendégek jönnek hozzád:
- Igazold a címedet. Így a hirdetésedet megtekintő vendégek látni fogják, milyen messze vagy, és mennyi időbe telik eljutni hozzád.
- Add meg a vállalkozásod nevét. Ez segít a vendégeknek megtalálni téged, amikor megérkeznek.
- Tölts fel profi fényképeket. Akár egy gyógyfürdőben, edzőteremben, szalonban vagy máshol fogadsz vendégeket, a helyszínről készült fényképek jelzik a szolgáltatásod minőségét, és segítenek a vendégeknek megtalálni téged.
*Egy 2025. márciusi online felmérés alapján, amelyben több mint 700 Airbnb-vendég és első alkalommal foglaló potenciális vendég vett részt az Egyesült Államokban.
A felhasználói élmény az elhelyezkedéstől függ. A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.


