Így védi az Airbnb a házigazdákat
Segítünk a vendégfogadásban. Ha az Airbnb-t használod a kommunikációhoz, a foglaláshoz és a fizetéshez, szabályzataink és szolgáltatásaink védelmet nyújtanak neked.
AirCover házigazdáknak
Az AirCover házigazdáknak program teljes körű védelmet biztosít a házigazdáknak. 1 millió amerikai dolláros házigazdai felelősségbiztosítást tartalmaz. 3 millió amerikai dolláros kárvédelmi szerződést is tartalmaz, amely kiterjed többek között a szálláshelyen tárolt műtárgyakra és értéktárgyakra, illetve az ott parkoló autókra, hajókra, egyéb gépjárművekre és vízi járművekre.
Az AirCover házigazdáknak programba bele vannak építve előzetes biztonsági lépések – a vendégek személyazonosságának ellenőrzése például segít, hogy meggyőződhess arról, hogy a vendégek valóban azok, akinek mondják magukat. Ha a törvény megengedi, a foglalást végző vendégek háttérellenőrzése keretében kiderítjük, hogy szerepelnek-e bizonyos megfigyelési vagy szankciós listákon. Ezenkívül saját fejlesztésű foglalásszűrési technológiánk segít a zavaró bulik és a vagyoni károk bekövetkezési esélyének csökkentésében.
Az Airbnb ügyfélszolgálata
Az Airbnb ügyfélszolgálata a hét minden napján, a nap 24 órájában elérhető 64 nyelven.
- Telefonos és online támogatás: Ha sürgős problémád van, hívj minket. Ha nem sürgős problémád van, például naptárfrissítéssel vagy ármódosítással kapcsolatban, küldj nekünk üzenetet.
- Saját Superhost-ügyfélszolgálat: Amikor a Superhostok kapcsolatba lépnek az Airbnb-vel, automatikusan egy szakértő Airbnb-ügyfélszolgálati munkatárshoz kerülnek.
- Nonstop biztonsági ügyfélszolgálat: Ha bármikor úgy érzed, hogy nem vagy biztonságban, az alkalmazásunkon keresztül éjjel-nappal egyetlen koppintással elérheted speciálisan képzett, biztonsággal foglalkozó munkatársainkat.
A vendégekre vonatkozó alapszabályok
Az Airbnb minden vendégtől elvárja a vendégekre vonatkozó alapszabályok betartását. Tisztelettel kell bánniuk a kiadó helyeddel, követniük kell a házirendedet, azonnal kommunikálniuk kell veled, ha probléma merül fel, és olyan állapotban kell hagyniuk az otthonodat, hogy ne legyen szükség túlzott takarításra. A foglalás előtt minden vendég elfogadja ezeket az alapszabályokat.
Ha egy vendég nem tartja be az alapszabályokat, ezt bejelentheted, ha kapcsolatba lépsz az Airbnb ügyfélszolgálatával, vagy ha a véleményezés során gyenge értékelést adsz neki a tisztaságra vagy a házirend betartására vonatkozóan. Azokat a vendégeket, akik többször megsértik az általános házirendi pontokat, felfüggeszthetjük vagy eltávolíthatjuk az Airbnb-ről, ha a problémák nem szűnnek meg.
A házirend az alapszabályok alapján érvényesíthető, és lehetővé teszi, hogy a szálláshelyedre vonatkozó elvárásokat támassz a vendégekkel szemben. A rád vonatkozó általános házirendi pontokat egy listából választhatod ki:
- Háziállatok
- Összejövetelek
- Dohányzás, vaping és e-cigaretta
- Csendes pihenő
- Érkezés és távozás ideje
- A vendégek maximális száma
- Kereskedelmi fotózás és filmezés
Ha vannak speciális instrukciók, amelyek nem szerepelnek az általános házirendi pontok között, megadhatod őket a további szabályok alatt a hirdetésed beállításaiban. Például megkérheted a vendégeket, hogy csukjanak és zárjanak be minden ablakot, mielőtt távoznak.
Vélemények és profilok
A vendégek véleményei és profiljai segítenek megismerni a vendégeket még az érkezésük előtt. A vendégek, akik lefoglalnak egy szállást, vagy csatlakoznak egy utazáshoz, felkérést kapnak a teljes profil létrehozására, fényképpel és részletesebb adatokkal együtt.
Bízhatsz abban, hogy a vendégek által írt vélemények valódi tapasztalatokon alapulnak, mivel a házigazdák és a vendégek csak a foglalás befejezését követően írhatnak egymásról véleményt. Ezenkívül bármikor feltehetsz kérdéseket a vendégeknek, és lefektetheted az elvárásokat, mielőtt megszállnának nálad.
Ha az azonnali foglalást használod, dönthetsz úgy, hogy csak azoknak a vendégeknek kínálod fel, akik legalább egy foglaláson túl vannak incidens és gyenge értékelés nélkül. Ha a manuális foglalási kéréseket részesíted előnyben, még a foglalás elfogadása előtt láthatod a vendégek profilját és véleményeit.
Bármikor lemondhatsz egy olyan foglalást, amelyről észszerűen feltételezhető, hogy bulihoz fog vezetni, feltéve, hogy betartod a házigazdákra vonatkozó lemondási feltételeinket. Ha nem komfortos neked egy foglalási kérés, elutasíthatod, amennyiben betartod a diszkriminációellenes szabályzatunkat.
További segítségre van szükséged?
Az AirCover házigazdáknak program kárvédelmi szerződése, házigazdai felelősségbiztosítása, valamint élményházigazdai és szolgáltatásházigazdai felelősségbiztosítása nem terjed ki a Japánban szállást vagy élményprogramot kínáló házigazdákra (rájuk a Japánban érvényes házigazdai biztosítás és a Japánban érvényes, élményházigazdákat védő biztosítás vonatkozik), sem az Airbnb Travel LLC-n keresztül szállást kínáló házigazdákra. Ne feledd, hogy minden fedezeti korlát amerikai dollárban van feltüntetve.
A házigazdai felelősségbiztosítást és az élményházigazdai és szolgáltatásházigazdai felelősségbiztosítást külső biztosítók nyújtják. Ha az Egyesült Királyságban fogadsz vendégeket, tartasz élményprogramokat vagy nyújtasz szolgáltatásokat, a házigazdai felelősségbiztosítást és az élményprogramokra és szolgáltatásokra vonatkozó felelősségbiztosítást a Zurich Insurance Company Ltd. nyújtja, és az egyesült királyságbeli házigazdáknak az Airbnb UK Services Limited külön költségek nélkül készíti elő és köti meg. Ez utóbbi szervezet az Aon UK Limited kijelölt képviselője, és a működését a Financial Conduct Authority (pénzügyi felügyeleti hatóság) engedélyezi és szabályozza. Az Aon FCA-nyilvántartási száma: 310451. Ezt ellenőrizheted a pénzügyi szolgáltatások nyilvántartásában vagy az FCA 0800-111-6768-as telefonszámán. Az AirCover házigazdáknak program részét képező házigazdai felelősségbiztosítást, illetve élményházigazdai és szolgáltatásházigazdai felelősségbiztosítást a Financial Conduct Authority (pénzügyi felügyeleti hatóság) szabályozza. A többi termék és szolgáltatás az Airbnb UK Services Limited által közvetített, nem szabályozott termék. FPAFF610LC
Az EU-ban ezt a biztosítást külön költségek nélkül készíti elő és köti meg az EU-s házigazdáknak az Airbnb Marketing Services SLU, az Aon Iberia Correduría de Seguros y Reaseguros, SAU külső együttműködő partnere, amely az Autoridad de Control de la Dirección General de Seguros y Fondos de Pensiones engedélye és szabályozása alapján működik a J0170 regisztrációs számmal. Az Aon Iberia Correduría de Seguros y Reaseguros SAU EU-s közvetítőként jár el és vesz részt az uniós országokban történő biztosításértékesítésben a spanyol biztosításforgalmazási törvény, a biztosításforgalmazási irányelv és más jogi és szabályozási rendelkezések szerinti szolgáltatások nyújtására vonatkozó szolgáltatási rendszer keretében. Azon fogadó ország joghatóságának sérelme nélkül, ahol a biztosításértékesítési szolgáltatásokat nyújtják, az Aon felügyeletéért felelős tagállam a Spanyol Királyság, a felügyeleti hatóság pedig a Biztosítási és Nyugdíjalapok Főigazgatósága (Paseo de la Castellana 44, 28046 – Madrid).
A kárvédelmi szerződés nem biztosítás, és nem kapcsolódik a házigazdai felelősségbiztosításhoz. A kárvédelmi szerződés értelmében megtérítjük neked a vendégek által az otthonodban és a tulajdonodban okozott bizonyos károkat, ha a vendég nem fizet értük. A Washington államban található szálláshelyek esetében az Airbnb a kárvédelmi szerződés kapcsán fennálló szerződéses kötelezettségeit az Airbnb által vásárolt biztosítás fedezi. Azokra a házigazdákra, akiknek a lakóhelye vagy telephelye Ausztrálián kívül található, a kárvédelmi szerződés itt olvasható feltételei vonatkoznak. Az Ausztráliában lakóhellyel vagy telephellyel rendelkező házigazdákra a kárvédelmi szerződés ausztrál felhasználókra vonatkozó feltételei vonatkoznak.
A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.