Airbnb és PICC (People's Insurance Company of China)

Kínában érvényes, házigazdákat védő biztosítás

A kontinentális Kínában mindent megteszünk, hogy lehetővé tegyük az ingatlanok és élményprogramok házigazdáinak, hogy hatékonyan, önállóan és sikeresen működtessék vállalkozásukat az Airbnb-n keresztül. Emellett együttműködünk a People's Insurance Company of China (PICC) vállalattal, hogy elérhetővé tegyük a Kínában érvényes, házigazdákat védő biztosítást. A biztostásnak három része van: [Kínában érvényes, házigazdai tulajdonbiztosítás] (#host_property_insurance), [Kínában érvényes, házigazdákat védő biztosítás] (#host_protection_insurance) és [Kínában érvényes, élményházigazdákat védő biztosítás] (#experience_protection_insurance), hogy a biztosítási kárigénylés folyamata egyszerűbb, biztonságosabb és védettebb legyen. Tekintsd át az alábbiakat, hogy megtudd, milyen fedezet fog vonatkozni rád.

Mik az előnyök?

Átfogó védelem

Védd a szálláshelyedet és a hozzá kapcsolódó tulajdont, valamint a vendégek és harmadik felek biztonságát.

Maximális összeg

  • Kínában érvényes, házigazdai tulajdonbiztosítás akár 1 millió kínai jüan értékig
  • Kínában érvényes, házigazdákat védő biztosítás akár 5 millió kínai jüan értékig
  • Kínában érvényes, élményházigazdákat védő biztosítás akár 5 millió kínai jüan értékig

Profi támogatás

– A PICC kárrendezési csapata a Sedgwick China Co.,Ltd vállalattal közösen nyújtja exkluzív szolgáltatásait – Az Airbnb ügyfélszolgálati központja felkészülten várja a kérdéseidet, és ellát a szükséges szolgáltatásokkal

A Kínában érvényes házigazdai tulajdonbiztosítás

Fedezet:

  • A szálláshelyen a vendégek által okozott károk
  • A tulajdonodban a vendégek által okozott károk
  • Az otthonodban vagy a tulajdonodban a vendég állata vagy háziállata (pl. vakvezető kutya) által okozott károk
  • A foglalásokból származó, balesetből eredő bevételkiesés, legfeljebb 10 000 kínai jüan összegig

Amire nem vonatkozik a fedezet

  • Készpénz és értékpapírok (például bankbetétek, részvények) eltulajdonítása
  • Szokásos elhasználódás
  • Vendégek vagy harmadik felek által elszenvedett testi sérülés vagy anyagi kár (ezeket fedezheti a Kínában érvényes, házigazdákat védő biztosítás)
  • Foltok, penész stb. az ingatlanban
  • Természeti katasztrófák
  • Egyéb

Az igénylési folyamat

1. Kapcsolatfelvétel a vendégeddel

A kárrendezési időszak alatt (60 nap) a házigazda először beszélhet a vendéggel a vendég gondatlansága által az ingatlanban okozott károkról a Tartozásrendező központon keresztül; a kárösszeg alapján kárigényt nyújthatsz be a vendéggel szemben.

A kialkudott időszakon túli, de még a kötelező biztosítási időszakon (2 éven) belüli kárigényeket ide kattintva küldheted be közvetlenül a PICC-nek.

2. Biztosítási kárigény beküldése

Ha az egyeztetés sikertelen, a házigazda kárigényt nyújthat be a PICC-nek a bejelentési előzményeken keresztül a Vitarendező központban; az Airbnb ezzel egyidejűleg továbbítja az igénylést a PICC-nek.

3. Kapcsolattartás a PICC-el

Az ügy áttekintését és rögzítését követően a PICC összeköti a házigazdát egy profi, független külső kárbecslő vállalattal (Sedgwick China Co.,Ltd) a biztosítási kárigényléssel kapcsolatos folyamat befejezése érdekében.

A 2020. augusztus 1. előtti kárigényeket, amelyek esetén nem született megegyezés, továbbra is az Airbnb dolgozza fel, és nem továbbítja a PICC-nek.

Kínában érvényes, házigazdákat védő biztosítás

Fedezet

  • Jogi felelősséged a vendégek vagy harmadik felek személyi sérüléséért
  • Jogi felelősséged a vendégek vagy harmadik felek tulajdonában keletkezett károkért

Amire nem vonatkozik a fedezet

– Szándékos károkozásból eredő károk vagy testi sérülés (nem baleset miatt) – Az otthonodban vagy a tulajdonodban keletkezett károk (amelyekre a [Kínában érvényes házigazdai tulajdonbiztosítás] (#host_property_insurance) is kiterjedhet) – Egyéb (betegségek, például allergia, ekcéma, epilepszia stb.)

Az igénylési folyamat

1. Biztosítási kárigény beküldése

Tölts ki és küldj be egy kárigényt a tényleges károd alapján (a balesetnek legkorábban 2020. augusztus 1-jén kellett bekövetkeznie); az Airbnb ezzel egyidejűleg rögzíti a kárigényedet, és továbbítja a PICC-nek.

2. Kapcsolatfelvétel a külső kárbecslő céggel (Sedgwick China Co., Ltd.)

Az ügy áttekintését és rögzítését követően a PICC összeköt egy profi, független külső értékbecslő vállalattal (Sedgwick China Co.,Ltd) a biztosítási kárigényléssel kapcsolatos folyamat befejezése érdekében.

Kínában érvényes, élményházigazdákat védő biztosítás

Fedezet

– Jogi felelősséged a résztvevők vagy harmadik felek személyi sérüléséért – Jogi felelősséged a résztvevők vagy harmadik felek tulajdonában keletkezett károkért

Amire nem vonatkozik a fedezet

– Szándékos károkozásból eredő sérülések vagy anyagi károk (nem baleset miatt) – A házigazda személyes tulajdonában keletkezett károk, hiányzó vagy ellopott tárgyak egy élményprogram során – Az élményprogramok repülőgépeket és közlekedést magukban foglaló része (erre a részre közlekedési biztosítás vonatkozik, például autóbiztosítás) – Megterhelő vagy extrém sportok, például sziklamászás vagy bungee jumping – Egyéb

Az igénylési folyamat

1. Biztosítási kárigény beküldése

Tölts ki és küldj be egy kárigényt a tényleges károd alapján (a balesetnek legkorábban 2020. augusztus 1-jén kellett bekövetkeznie); az Airbnb ezzel egyidejűleg rögzíti a kárigényedet, és továbbítja a PICC-nek.

2. Kapcsolatfelvétel a külső kárbecslő céggel (Sedgwick China Co., Ltd.)

Az ügy áttekintését és rögzítését követően a PICC összeköt egy profi, független külső értékbecslő vállalattal (Sedgwick China Co.,Ltd) a biztosítási kárigényléssel kapcsolatos folyamat befejezése érdekében.

Gyakori kérdések

Miért hoztuk létre az Airbnb China házigazdákat védő biztosítását?

Globális, megosztott szálláshelyeket kínáló platformként nagyra értékeljük a felhasználói élményt és a házigazdák hangját minden országban és régióban. Mivel a kontinentális Kínában több százezer aktív otthont és több ezer élményprogramot hirdetnek házigazdáink, kötelességünk, hogy kiváló színvonalú helyi biztosítási fedezetet nyújtsunk az otthonokat és élményprogramokat kínáló házigazdák óriási csoportjának, akik mögöttünk állnak.

Mire terjed ki a biztostás?

Az Airbnb China házigazdákat védő biztosítása a kontinentális Kínában – kivéve Hongkongot (KKT), Makaót (KKT) és Tajvant – található foglalásokra és élményprogramokra vonatkozik. A Kínában érvényes házigazdai tulajdonbiztosítás azokra a foglalásokra vonatkozik, amelyeket nem mondtak le, és amelyek esetén a vendégek több mint 1 éjszakára szálltak meg a kontinentális Kínában. Minden olyan, fedezetet igénylő problémára, amely egy vendég a szálláshelyen eltöltött idejéből vagy egy élményprogramon való részvételéből ered a foglalás időtartama alatt, kiterjedhet a Kínában érvényes, házigazdákat védő biztosítás, valamint a Kínában érvényes, élményházigazdákat védő biztosítás (2021. augusztus 1-től hatályos).

Hogyan nyújthatnak be az otthonok vagy élményprogramok házigazdái biztosítási kárigényt?
  1. Nyújts be kártérítési igényt a vendégeddel szemben a platformon keresztül, vagy kártérítési igényt benyújtása a PICC-nél a baleset után minél hamarabb. Emlékeztesd a vendégedet vagy az élményprogram résztvevőjét, hogy azonnal beszéljen veled az incidenssel kapcsolatban.
  2. Ha az otthonod belseje sérült, azonnal ellenőriztesd a helyszínen.
  3. Fontos, hogy azonnal begyűjtsd a lehető legtöbb bizonyítékot, például fényképeket vagy videókat, illetve rendőrségi jegyzőkönyveket, hogy elegendő alátámasztó információd legyen a kárigényed benyújtásakor.
  4. Egy baleset után szükség szerint intézkedj: hívd a 110, 120 vagy 119-es forródrótot azonnali segítségért.
Hogyan kell konzultálni a biztosítási kárigényekkel kapcsolatos kérdésekben?

A fedezettel kapcsolatos további információért vedd fel a kapcsolatot a Marsh kárrendezési csapattal e-mailben CN.Airbnb@marsh.com vagy telefonon 400 622 8012 hétköznap 9:30 és 17:30 között. A biztosíthatóságot a PICC fogja szakszerűen megítélni az egyes esetek alapján. A PICC e-mail-címe airbnbclaim@piccsh.com, a telefonszáma 021-95518 (a nem sanghaji helyi felhasználók esetén először a 021-es körzetszámot kell tárcsázni; tájékoztasd az ügyfélszolgálati csapatot, hogy Airbnb-házigazda vagy Airbnb-vendég vagy), az ügyfélszolgálati vonal pedig éjjel-nappal elérhető. Ünnepnapokon az ügyfélszolgálatra érkező anyag átkerül a különleges esetekkel foglalkozó csapatnak, akik feldolgozzák a kérést, majd közvetlenül ők válaszolnak.

Milyen biztosítótársaság a PICC?

A „Kínában érvényes, házigazdákat védő biztosítás” nyújtásában a PICC a partnerünk, amely egy nagy múltú, állami tulajdonban lévő, erős ingatlanbiztosító társaság Kínában. Különböző üzletágak széles skáláját működteti, aminek köszönhetően globálisan is az ingatlanbiztosítási piac élvonalába tartozik.