Minden szálláshelyfoglaláshoz jár az AirCover vendégeknek. Ha komoly probléma merül fel az Airbnb-szálláson, és a házigazda nem tudja megoldani, segítünk neked hasonló szálláshelyet találni, ha van szabad hely hasonló. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.
Ha bármi történik, a legjobb, ha a házigazdával veszed fel a kapcsolatot. Valószínű, hogy meg tudja oldani a problémát. A házigazdát közvetlen üzenetben tájékoztathatod a helyzetről.
Ha az otthonod házigazdája az érkezés előtt mondja le a foglalást, segítünk az átfoglalásban. Csapatunk segíthet neked hasonló helyet találni, figyelembe véve az elhelyezkedést és a kényelmi szolgáltatásokat a hasonló árú elérhetőség alapján. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy inkább nem szeretnél újrafoglalni, teljes visszatérítést kapsz, amely tartalmazza a szolgáltatási díjakat is.
Tudj meg többet arról, hogy mire számíthatsz, ha a házigazdád lemondja a foglalásodat.
Ha visszaigazolt foglalásod van, megkapod a házigazdád e-mail-címét és telefonszámát az utazásodhoz tartozó üzenetváltásban. Ha érkezéskor nem tudsz bejutni az Airbnb-re, és a házigazda nem válaszol, vagy nem tudja megoldani a problémát, segítünk neked hasonló szálláshelyet találni, ha van foglalható hely hasonló áron. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy inkább nem szeretnél újrafoglalni, teljes visszatérítést kapsz, amely tartalmazza a szolgáltatási díjakat is.
Nézd meg, mi a következő teendő, ha nem tudod felvenni a kapcsolatot a házigazdáddal.
Ha a hirdetés jelentősen eltér a meghirdetettől, a házigazdád nagyszerű információforrás a probléma megoldásához. Ha a szálláshely jelentősen eltér a meghirdetettől, és a házigazda nem tudja megoldani a problémát, segítünk neked hasonló szálláshelyet találni, ha van foglalható hely hasonló áron. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.
Ha bármikor nem érzed magad biztonságban, örömmel segítünk, hogy elsőbbségi hozzáférést kapj a speciálisan képzett biztonsági munkatársakhoz, akik segítenek a biztonsági problémáid megoldásában, vagy közvetlenül összekötnek a helyi vészhelyzeti hatóságokkal éjjel-nappal.
Fel kell venned velünk a kapcsolatot? Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, e-mailben vagy csevegésben.
Az AirCover a vendégeknek támogatást nyújt az otthonod lefoglalásával (például a házigazda lemondja a foglalásodat az érkezés előtt) vagy a szálláshelyen eltöltött időd során (pl. a fűtés télen nem működik, a szálláshelyen kevesebb hálószoba van, mint a meghirdetett, ez egy másik típusú otthon - privát szoba egy teljes otthon helyett, egy jelentős meghirdetett kényelmi szolgáltatás, például egy medence vagy konyha hiányzik), de nem tartalmaz kisebb kellemetlenségeket, például egy törött kenyérpirítót.
Ha bármi történik, a legjobb, ha a házigazdával veszed fel a kapcsolatot. A házigazdát közvetlen üzenetben tájékoztathatod a helyzetről.
Ha probléma merül fel a szálláshelyen:
Az AirCover a vendégek számára nem biztosítási kötvény. Nem terjed ki az utazással kapcsolatos problémákra (például: Az utazásod vihar miatt késik, a poggyászodat a fuvarozó megrongálja). További információt itt találsz.
Ha házigazda vagy, tudj meg többet az AirCover házigazdáknak programról és a legutóbbi fejlesztésekről.