Minden foglaláshoz jár az AirCover a vendégek számára. Ha komoly probléma merül fel az Airbnb-vel kapcsolatban, amit a házigazdád nem tud megoldani, segítünk hasonló szálláshelyet találni, az elérhetőségtől függően, hasonló árképzésben. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.
Ha bármi közbejön, a házigazdád a legjobb kapcsolattartási pont, valószínűleg meg tudja javítani. Közvetlenül is küldhetsz üzenetet a házigazdának, és tájékoztathatod a történtekről.
Ha a házigazdád az érkezés előtt mondja le a foglalást, segítünk az újrafoglalásban. Csapatunk segíthet neked hasonló helyet találni, figyelembe véve az elhelyezkedést és a kényelmi szolgáltatásokat a hasonló árú elérhetőség alapján. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy inkább nem szeretnél újrafoglalni, teljes visszatérítést kapsz, amely tartalmazza a szolgáltatási díjakat is.
Tudj meg többet arról, hogy mire számíthatsz, ha a házigazdád lemondja a foglalásodat.
Ha visszaigazolt foglalásod van, a házigazdád e-mail-címe és telefonszáma az utazásod üzenetváltásában fog megjelenni. Ha érkezéskor nem tudsz bejutni az Airbnb-re, és a házigazdád nem válaszol, vagy nem tudja megoldani a problémát, segítünk neked hasonló helyet találni, attól függően, hogy elérhető-e hasonló áron. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy inkább nem szeretnél újrafoglalni, teljes visszatérítést kapsz, amely tartalmazza a szolgáltatási díjakat is.
Nézd meg, mi a következő teendő, ha nem tudod felvenni a kapcsolatot a házigazdáddal.
Ha a hirdetés jelentősen eltér a meghirdetettől, a házigazdád nagyszerű információforrás a probléma megoldásához. Ha a hirdetés jelentősen eltér a meghirdetettektől, és a házigazdád nem tudja megoldani a problémát, segítünk hasonló szálláshelyet találni, az elérhetőségtől függően, hasonló árképzésben. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.
Ha bármikor nem érzed magad biztonságban, örömmel segítünk, hogy elsőbbségi hozzáférést kapj a speciálisan képzett biztonsági munkatársakhoz, akik segítenek a biztonsági problémáid megoldásában, vagy közvetlenül összekötnek a helyi vészhelyzeti hatóságokkal éjjel-nappal.
Fel kell venned velünk a kapcsolatot? Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, e-mailben vagy csevegésben.
Az AirCover a vendégeknek támogatást nyújt a foglalásoddal (például a házigazda lemondja a foglalásodat az érkezés előtt) vagy a szálláshelyen eltöltött időd során (például a fűtés télen nem működik, a szálláshelyen kevesebb hálószoba van, mint a meghirdetett, ez egy másik típusú otthon – egy privát szoba egy teljes otthon helyett, egy jelentős meghirdetett kényelmi szolgáltatás, például egy medence vagy konyha hiányzik), de nem tartalmaz kisebb kellemetlenségeket, például egy törött kenyérpirítót.
A házigazdád a legjobb kapcsolattartód, akivel felveheted a kapcsolatot, ha valami közbejön. Közvetlenül is küldhetsz üzenetet a házigazdának, és tájékoztathatod a történtekről.
Ha probléma merül fel a szálláshelyen:
Az AirCover a vendégek számára nem biztosítási kötvény. Nem terjed ki az utazással kapcsolatos problémákra (például: Az utazásod vihar miatt késik, a poggyászodat a fuvarozó megrongálja). További információt itt találsz.
Ha házigazda vagy, tudj meg többet az AirCover házigazdáknak programról és a legutóbbi fejlesztésekről.