Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató • Vendég

AirCover vendégeknek

Ezt a cikket automatikusan lefordítottuk.

Minden szálláshelyfoglaláshoz jár az AirCover vendégeknek. Ha komoly probléma merül fel az Airbnb-szálláson, és a házigazda nem tudja megoldani, segítünk neked hasonló szálláshelyet találni, ha van szabad hely hasonló. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.

Ha bármi történik, a legjobb, ha a házigazdával veszed fel a kapcsolatot. Valószínű, hogy meg tudja oldani a problémát. A házigazdát közvetlen üzenetben tájékoztathatod a helyzetről.

Házigazda általi lemondások

Ha az otthonod házigazdája az érkezés előtt mondja le a foglalást, segítünk az átfoglalásban. Csapatunk segíthet neked hasonló helyet találni, figyelembe véve az elhelyezkedést és a kényelmi szolgáltatásokat a hasonló árú elérhetőség alapján. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy inkább nem szeretnél újrafoglalni, teljes visszatérítést kapsz, amely tartalmazza a szolgáltatási díjakat is.

Tudj meg többet arról, hogy mire számíthatsz, ha a házigazdád lemondja a foglalásodat.

Nem sikerült bejutni

Ha visszaigazolt foglalásod van, megkapod a házigazdád e-mail-címét és telefonszámát az utazásodhoz tartozó üzenetváltásban. Ha érkezéskor nem tudsz bejutni az Airbnb-re, és a házigazda nem válaszol, vagy nem tudja megoldani a problémát, segítünk neked hasonló szálláshelyet találni, ha van foglalható hely hasonló áron. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy inkább nem szeretnél újrafoglalni, teljes visszatérítést kapsz, amely tartalmazza a szolgáltatási díjakat is.

Nézd meg, mi a következő teendő, ha nem tudod felvenni a kapcsolatot a házigazdáddal.

Pontatlan hirdetések

Ha a hirdetés jelentősen eltér a meghirdetettől, a házigazdád nagyszerű információforrás a probléma megoldásához. Ha a szálláshely jelentősen eltér a meghirdetettől, és a házigazda nem tudja megoldani a problémát, segítünk neked hasonló szálláshelyet találni, ha van foglalható hely hasonló áron. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.

24 órás biztonsági ügyfélszolgálat

Ha bármikor nem érzed magad biztonságban, örömmel segítünk, hogy elsőbbségi hozzáférést kapj a speciálisan képzett biztonsági munkatársakhoz, akik segítenek a biztonsági problémáid megoldásában, vagy közvetlenül összekötnek a helyi vészhelyzeti hatóságokkal éjjel-nappal.

Fel kell venned velünk a kapcsolatot? Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, e-mailben vagy csevegésben.

Így működik az AirCover vendégeknek

Az AirCover a vendégeknek támogatást nyújt az otthonod lefoglalásával (például a házigazda lemondja a foglalásodat az érkezés előtt) vagy a szálláshelyen eltöltött időd során (pl. a fűtés télen nem működik, a szálláshelyen kevesebb hálószoba van, mint a meghirdetett, ez egy másik típusú otthon - privát szoba egy teljes otthon helyett, egy jelentős meghirdetett kényelmi szolgáltatás, például egy medence vagy konyha hiányzik), de nem tartalmaz kisebb kellemetlenségeket, például egy törött kenyérpirítót.

Ha bármi történik, a legjobb, ha a házigazdával veszed fel a kapcsolatot. A házigazdát közvetlen üzenetben tájékoztathatod a helyzetről.

Ha probléma merül fel a szálláshelyen:

  1. Készíts fényképeket vagy videókat a problémáról, ha tudsz.
  2. A probléma felfedezésétől számított 72 órán belül vedd fel a kapcsolatot a házigazdával, és írd le neki, hogy meg tudja-e oldani a problémát.
  3. Ha a házigazdád nem tudja megoldani a problémát, vagy egyáltalán nem válaszol, a lehető leghamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot.
  4. Áttekintjük, és ha úgy találjuk, hogy ez egy olyan probléma, amelyet az AirCover támogat a vendégeknek, és szeretnéd elhagyni a helyet, segítünk, hogy hasonló szálláshelyet találj, az elérhetőségtől függően, összehasonlítható árakon. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.

Az AirCover a vendégek számára nem biztosítási kötvény. Nem terjed ki az utazással kapcsolatos problémákra (például: Az utazásod vihar miatt késik, a poggyászodat a fuvarozó megrongálja). További információt itt találsz

Ha házigazda vagy, tudj meg többet az AirCover házigazdáknak programról és a legutóbbi fejlesztésekről.

Segített a cikk?

Kapcsolódó cikkek

  • Közösségi szabályzatok

    A szállást kiadó házigazdákra vonatkozó alapszabályok

    Nézd át a szállást kiadó házigazdákra vonatkozó alapszabályainkat.
  • Útmutató • Vendég

    Mikor kapod meg a visszatérítésedet?

    A visszatérítéseket szinte azonnal elküldjük, és a legtöbb esetben 15 napon belül megérkeznek, de ez egyes fizetési módok és régiók esetében hosszabb időt is igénybe vehet.
  • Útmutató • Házigazda

    AirCover házigazdáknak

    Az AirCover házigazdáknak program magában foglalja a vendégek személyazonosságának ellenőrzését, a foglalások szűrését, a 3 millió amerikai dolláros kárvédelmi szerződést, az 1 millió amerikai dolláros házigazdai felelősségbiztosítást, az 1 millió amerikai dolláros élményházigazdai felelősségbiztosítást és a nonstop biztonsági ügyfélszolgálatot.
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció