Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató • Vendég

AirCover vendégeknek

Ezt a cikket automatikusan lefordítottuk.

Minden foglaláshoz jár az AirCover a vendégek számára. Ha komoly probléma merül fel az Airbnb-vel kapcsolatban, amit a házigazdád nem tud megoldani, segítünk hasonló szálláshelyet találni, az elérhetőségtől függően, hasonló árképzésben. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.

Ha bármi közbejön, a házigazdád a legjobb kapcsolattartási pont, valószínűleg meg tudja javítani. Közvetlenül is küldhetsz üzenetet a házigazdának, és tájékoztathatod a történtekről.

Házigazda általi lemondások

Ha a házigazdád az érkezés előtt mondja le a foglalást, segítünk az újrafoglalásban. Csapatunk segíthet neked hasonló helyet találni, figyelembe véve az elhelyezkedést és a kényelmi szolgáltatásokat a hasonló árú elérhetőség alapján. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy inkább nem szeretnél újrafoglalni, teljes visszatérítést kapsz, amely tartalmazza a szolgáltatási díjakat is.

Tudj meg többet arról, hogy mire számíthatsz, ha a házigazdád lemondja a foglalásodat.

Nem sikerült bejutni

Ha visszaigazolt foglalásod van, a házigazdád e-mail-címe és telefonszáma az utazásod üzenetváltásában fog megjelenni. Ha érkezéskor nem tudsz bejutni az Airbnb-re, és a házigazdád nem válaszol, vagy nem tudja megoldani a problémát, segítünk neked hasonló helyet találni, attól függően, hogy elérhető-e hasonló áron. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy inkább nem szeretnél újrafoglalni, teljes visszatérítést kapsz, amely tartalmazza a szolgáltatási díjakat is.

Nézd meg, mi a következő teendő, ha nem tudod felvenni a kapcsolatot a házigazdáddal.

Pontatlan hirdetések

Ha a hirdetés jelentősen eltér a meghirdetettől, a házigazdád nagyszerű információforrás a probléma megoldásához. Ha a hirdetés jelentősen eltér a meghirdetettektől, és a házigazdád nem tudja megoldani a problémát, segítünk hasonló szálláshelyet találni, az elérhetőségtől függően, hasonló árképzésben. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.

24 órás biztonsági ügyfélszolgálat

Ha bármikor nem érzed magad biztonságban, örömmel segítünk, hogy elsőbbségi hozzáférést kapj a speciálisan képzett biztonsági munkatársakhoz, akik segítenek a biztonsági problémáid megoldásában, vagy közvetlenül összekötnek a helyi vészhelyzeti hatóságokkal éjjel-nappal.

Fel kell venned velünk a kapcsolatot? Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, e-mailben vagy csevegésben.

Így működik az AirCover vendégeknek

Az AirCover a vendégeknek támogatást nyújt a foglalásoddal (például a házigazda lemondja a foglalásodat az érkezés előtt) vagy a szálláshelyen eltöltött időd során (például a fűtés télen nem működik, a szálláshelyen kevesebb hálószoba van, mint a meghirdetett, ez egy másik típusú otthon – egy privát szoba egy teljes otthon helyett, egy jelentős meghirdetett kényelmi szolgáltatás, például egy medence vagy konyha hiányzik), de nem tartalmaz kisebb kellemetlenségeket, például egy törött kenyérpirítót.

A házigazdád a legjobb kapcsolattartód, akivel felveheted a kapcsolatot, ha valami közbejön. Közvetlenül is küldhetsz üzenetet a házigazdának, és tájékoztathatod a történtekről.

Ha probléma merül fel a szálláshelyen:

  1. Készíts fényképeket vagy videókat a problémáról, ha tudsz.
  2. A probléma felfedezését követő 72 órán belül vedd fel a kapcsolatot a házigazdáddal, és írd le neki a problémát, hogy meg tudja-e oldani a problémát.
  3. Ha a házigazdád nem tudja megoldani a problémát, vagy egyáltalán nem válaszol, a lehető leghamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot.
  4. Áttekintjük, és ha úgy találjuk, hogy ez egy olyan probléma, amelyet az AirCover támogat a vendégeknek, és szeretnéd elhagyni a helyet, segítünk, hogy hasonló szálláshelyet találj, az elérhetőségtől függően, összehasonlítható árakon. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy nem szeretnél újrafoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.

Az AirCover a vendégek számára nem biztosítási kötvény. Nem terjed ki az utazással kapcsolatos problémákra (például: Az utazásod vihar miatt késik, a poggyászodat a fuvarozó megrongálja). További információt itt találsz

Ha házigazda vagy, tudj meg többet az AirCover házigazdáknak programról és a legutóbbi fejlesztésekről.

Segített a cikk?

Kapcsolódó cikkek

  • Útmutató

    Kérj segítséget, vagy vedd fel a kapcsolatot az Airbnb ügyfélszolgálatával

    A legtöbb házigazda és vendég magától is gyorsan meg tudja oldani a problémákat. Fedezd fel, hogyan kaphatsz segítséget a szálláshelyen eltöltött időd előtt, alatt és után.
  • Útmutató • Vendég

    Ha a házigazda lemondja a foglalásodat

    Ha a foglalásodat a házigazda mondja le, teljes visszatérítést kapsz. Ha a lemondás az érkezés előtti 30 napban történik, segítünk hasonló szállást foglalni, ha van foglalható hely hasonló áron.
  • Útmutató • Vendég

    Ha problémába ütközöl a szálláshelyen

    Ha váratlan dolog történik az utazás során, először üzenj a házigazdának, és beszéljetek a megoldásról. Valószínű, hogy segíteni tud a probléma megoldásában. Ha a házigazdád nem tud segíteni, vagy visszatérítést szeretnél kérni, számíthatsz ránk.
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció