Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató • Vendég

AirCover vendégeknek

Ezt a cikket automatikusan lefordítottuk.

Minden szálláshelyfoglaláshoz jár az AirCover vendégeknek. Ha komoly probléma merül fel az Airbnb-otthonoddal kapcsolatban, amelyet a házigazdád nem tud megoldani, örömmel segítünk.

Segítünk átfoglalni, vagy teljes vagy részleges visszatérítést kapsz

A következőkben segíthetünk:

Csapatunk segíthet neked hasonló szálláshelyet találni, figyelembe véve az elhelyezkedést és a kényelmi szolgáltatásokat, ha van szabad hely hasonló áron. Ha nincs ilyen, vagy inkább nem szeretnél átfoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést adunk, beleértve a szolgáltatási díjakat is.

Így működik az AirCover vendégeknek

Az AirCover vendégeknek támogatást nyújt az otthonod lefoglalásával kapcsolatos komoly problémák esetén, például:

  • A házigazda az érkezés előtt lemondja a foglalásodat
  • A fűtés télen nem működik
  • A szálláshelyen a meghirdetettnél kevesebb hálószoba van
  • Ez egy más típusú otthon - privát szoba egy teljes otthon helyett
  • Hiányzik egy jelentős meghirdetett kényelmi szolgáltatás, például egy medence vagy konyha

Az AirCover vendégeknek nem tartalmaz több kellemetlenséget, például egy elromlott kenyérpirítót.

Problémák megoldása a szálláshelyen töltött időd során

Ha bármi történik, a legjobb, ha a házigazdával veszed fel a kapcsolatot. A házigazdát közvetlen üzenetben tájékoztathatod a helyzetről. Ha probléma merül fel a szálláshelyen eltöltött időd során:

  1. Dokumentáld a problémát: Készíts fényképeket vagy videókat bizonyítékként.
  2. Vedd fel a kapcsolatot a házigazdáddal: Értesítsd a házigazdát a felfedezéstől számított 72 órán belül, írd le a problémát, és megoldást kérj.
  3. Lépj velünk kapcsolatba: Ha a házigazdád nem válaszol, vagy nem tudja megoldani a problémát, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot.
  4. AirCover for guests support: Ha a problémát az AirCover fedezi a vendégeknek, és távozni szeretnél, segítünk hasonló szálláshelyet találni az elérhetőség és az árak alapján. Ha egy hasonló hely nem érhető el, vagy inkább nem szeretnél átfoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz.

Nonstop biztonsági ügyfélszolgálat

Kapcsolatba szeretnél lépni velünk? Lépj velünk kapcsolatba telefonon, e-mailben vagy csevegésben.

Ha bármikor nem érzed magad biztonságban, segítünk, hogy elsőbbségi hozzáférést kapj a speciálisan képzett biztonsági munkatársakhoz, akik segítenek a biztonsági problémáid megoldásában, vagy közvetlenül összekötnek a helyi vészhelyzeti hatóságokkal éjjel-nappal.

Az AirCover vendégeknek nem minősül biztosításnak. Nem terjed ki az utazással kapcsolatos problémákra (például: Az utazásod vihar miatt késik, vagy a poggyászod megsérül). Tudj meg többet a vendégeknek szóló AirCoverről, valamint az utasvédelmi biztosításról, a foglalásról vagy a foglalásvédelmi biztosításról.

Ha házigazda vagy, tudj meg többet az AirCover házigazdáknak programról és az általunk végzett fejlesztésekről.

Segített a cikk?

Kapcsolódó cikkek

  • Közösségi szabályzatok

    A szállást kiadó házigazdákra vonatkozó alapszabályok

    Nézd át a szállást kiadó házigazdákra vonatkozó alapszabályainkat.
  • Útmutató • Vendég

    Mikor kapod meg a visszatérítésedet?

    A visszatérítéseket szinte azonnal elküldjük, és a legtöbb esetben 15 napon belül megérkeznek, de ez egyes fizetési módok és régiók esetében hosszabb időt is igénybe vehet.
  • Útmutató • Házigazda

    AirCover házigazdáknak

    Az AirCover házigazdáknak program magában foglalja a vendégek személyazonosságának ellenőrzését, a foglalások szűrését, a 3 millió amerikai dolláros kárvédelmi szerződést, az 1 millió amerikai dolláros házigazdai felelősségbiztosítást, az 1 millió amerikai dolláros élményházigazdai felelősségbiztosítást és a nonstop biztonsági ügyfélszolgálatot.
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció