Minden szálláshelyfoglaláshoz jár az AirCover vendégeknek. Ha komoly probléma merül fel az Airbnb-otthonoddal kapcsolatban, amelyet a házigazdád nem tud megoldani, örömmel segítünk.
A következőkben segíthetünk:
Csapatunk segíthet neked hasonló szálláshelyet találni, figyelembe véve az elhelyezkedést és a kényelmi szolgáltatásokat, ha van szabad hely hasonló áron. Ha nincs ilyen, vagy inkább nem szeretnél átfoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést adunk, beleértve a szolgáltatási díjakat is.
Az AirCover vendégeknek támogatást nyújt az otthonod lefoglalásával kapcsolatos komoly problémák esetén, például:
Az AirCover vendégeknek nem tartalmaz több kellemetlenséget, például egy elromlott kenyérpirítót.
Ha bármi történik, a legjobb, ha a házigazdával veszed fel a kapcsolatot. A házigazdát közvetlen üzenetben tájékoztathatod a helyzetről. Ha probléma merül fel a szálláshelyen eltöltött időd során:
Kapcsolatba szeretnél lépni velünk? Lépj velünk kapcsolatba telefonon, e-mailben vagy csevegésben.
Ha bármikor nem érzed magad biztonságban, segítünk, hogy elsőbbségi hozzáférést kapj a speciálisan képzett biztonsági munkatársakhoz, akik segítenek a biztonsági problémáid megoldásában, vagy közvetlenül összekötnek a helyi vészhelyzeti hatóságokkal éjjel-nappal.
Az AirCover vendégeknek nem minősül biztosításnak. Nem terjed ki az utazással kapcsolatos problémákra (például: Az utazásod vihar miatt késik, vagy a poggyászod megsérül). Tudj meg többet a vendégeknek szóló AirCoverről, valamint az utasvédelmi biztosításról, a foglalásról vagy a foglalásvédelmi biztosításról.
Ha házigazda vagy, tudj meg többet az AirCover házigazdáknak programról és az általunk végzett fejlesztésekről.