Már csak 3 lépésre vagy a következő kiruccanásodtól
Már csak 3 lépésre vagy
a következő kiruccanásodtól1. Böngészés
Először nézz körül a szállások vagy élményprogramok között. A lehetőségeket olyan szűrőkkel szűkítheted, mint a „háziállatok engedélyezettek”, „teljes otthonok” vagy „önálló bejutás”. Kedvenceidet el is mentheted egy albumba.
2. Foglalás
Miután megtaláltad, amit kerestél, tájékozódj a házigazdádról, olvasd el a korábbi vendégek véleményeit, és ismerd meg a lemondási lehetőségeket – ezt követően mindössze néhány kattintással foglalhatsz.
3. Indulás
Készen is vagy! Lépj kapcsolatba a házigazdával az alkalmazáson keresztül, ha kérdésed van, illetve ha helyi tippekre, tanácsokra van szükséged. Az Airbnb-t is bármikor keresheted további segítségért.
Wherever you go, we’re here to help
Bárhova is mész,
segítünk
Az egészség és a biztonság elsődleges fontosságú
A házigazdák elkötelezik magukat a fokozott, COVID-19-re vonatkozó higiéniai protokollok mellett, a szálláshelyek pedig értékelést kapnak a tisztaságra.

Még több lemondási lehetőség
A házigazdák különböző rugalmas lemondási feltételeket kínálhatnak, amelyek a foglalás során egyértelműen megjelennek.

Támogatás éjjel-nappal bármikor
Nonstop ügyfélszolgálatunkra bármikor számíthatsz, ha segítségre van szükséged.
Vannak még kérdéseid?
Találkoznom kell a házigazdámmal?
Az olyan lehetőségek, mint az önálló bejutás vagy egy teljes otthon lefoglalása lehetővé teszik, hogy a házigazdáddal főként az alkalmazáson belüli üzenetváltással tartsd a kapcsolatot – bármikor küldhetsz neki üzenetet, ha valamire szükséged van.
Milyen intézkedéseket hozott az Airbnb a COVID-19-cel kapcsolatban?
Ismerd meg a COVID-19-re vonatkozó reakciónkkal, valamint a vendégeknek szóló információforrásokkal kapcsolatos legfrissebb információkat, beleértve többek között a szabályzatok frissítéseit, az utazási korlátozásokat és a rugalmas utazási lehetőségeket.
Mi van akkor, ha a szálláshellyel vagy a házigazdával kapcsolatos probléma miatt kell lemondanom a foglalást?
A legtöbb esetben a problémát meg lehet oldani közvetlenül a házigazdának küldött üzenettel. Ha nem tud segíteni, egyszerűen lépj kapcsolatba az Airbnb-vel a probléma felfedezésétől számított 24 órán belül.
Mikor kell fizetnem a foglalásért?
A foglalásod visszaigazolását követően azonnal levonjuk tőled a megfelelő összeget, de 24 órával az érkezésed utánig még nem küldjük el a házigazdának, így van időd megbizonyosodni róla, hogy minden a várakozásoknak megfelelő-e.
Házigazdaközpont
Szinte bárki lehet egy szállás vagy élményprogram házigazdája. Ingyenesen regisztrálhatsz, hogy megoszthasd a világgal a kiadó helyed vagy a képességeidet. A kezdéshez látogass el a Házigazdaközpontba.
Több információra van szükséged?
A Súgóközpontban kaphatsz további válaszokat a kérdéseidre.