Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás

Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás

Védelem minden házigazdának. Minden szálláshelyre. Mindig.

Mire vonatkozik a védelem?

A Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás akár 100 millió japán jen értékű fedezetet nyújthat, ha a házigazda tulajdonában lévő vagyonban vagy szálláshelyben kár keletkezik, mialatt a vendég a szálláshelyen tartózkodik. Fedezetet nyújthat abban az esetben is, ha a házigazdánál felelősség vagy költségek merülnek fel a vendég vagy harmadik fél tulajdonában keletkezett kár vagy személyi sérülés miatt.

Mire vonatkozik a védelem?

A Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás akár 100 millió japán jen értékű fedezetet nyújthat, ha a házigazda tulajdonában lévő vagyonban vagy szálláshelyben kár keletkezik, mialatt a vendég a szálláshelyen tartózkodik. Fedezetet nyújthat abban az esetben is, ha a házigazdánál felelősség vagy költségek merülnek fel a vendég vagy harmadik fél tulajdonában keletkezett kár vagy személyi sérülés miatt.

Mire vonatkozik a védelem?

A Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás akár 100 millió japán jen értékű fedezetet nyújthat, ha a házigazda tulajdonában lévő vagyonban vagy szálláshelyben kár keletkezik, mialatt a vendég a szálláshelyen tartózkodik. Fedezetet nyújthat abban az esetben is, ha a házigazdánál felelősség vagy költségek merülnek fel a vendég vagy harmadik fél tulajdonában keletkezett kár vagy személyi sérülés miatt.

A Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás a következőkre terjedhet ki:

  • Olyan esetek, amikor a házigazda tulajdonában lévő szálláshelyben kár keletkezik a vendég ott-tartózkodása miatt
  • Olyan esetek, amikor a házigazdát felelősség terheli a vendég vagy harmadik fél személyi sérülése miatt
  • Olyan esetek, amikor a házigazdát felelősség terheli a vendég vagy harmadik fél tulajdonában keletkezett kárért
  • Költségfedezet abban az esetben, ha a házigazdánál bizonyos költségek merülnek fel a vendég vagy harmadik fél tulajdonában keletkezett kár vagy személyi sérülés miatt
  • A foltos vagy szagtalanításra szoruló tulajdon helyreállításának költségei

A Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás nem fedezi a következőket:

  • A házigazda készpénze és értékpapírjai
  • A házigazda szándékos cselekedete által okozott kár
  • Észszerű elhasználódás
  • Rendes takarítási költségek
A biztosítás a Japánban szállást kiadó házigazdákra korlátozódik. A biztosítás akkor érvényes, ha a házigazda a megfelelő engedély birtokában, a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően folytat otthonmegosztási tevékenységet. Azok a házigazdák, akik igénybe kívánják venni a Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás általi kifizetést, beleegyeznek, hogy együttműködnek az Airbnb-vel és a biztosítótársasággal, beleértve az igénylésben érintett kár dokumentációjának benyújtását, valamint a helyszíni ellenőrzés engedélyezését azon ritka esetekben, amikor erre szükség lehet.

Bizonyos típusú ingatlanok korlátozott védelem alá esnek. A házigazdáknak érdemes elzárniuk vagy eltávolítaniuk az értékeket, amikor kiadják a szálláshelyüket, és érdemes megfontolniuk független biztosítás megkötését az ilyen tételek védelmére.

A Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás keretében történő kifizetésekre bizonyos feltételek, korlátozások és kizárások vonatkoznak. További információkért látogass el a Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás összesítő oldalára.

Ha szeretnél másolatot igényelni a teljes biztosítási kötvényről, küldd el a kérésedet az Airbnb-fiókod adataival együtt az Aon Japan Ltd. részére.

Hogyan nyújthatok be kártérítési igényt?

Hogyan nyújthatok be kártérítési igényt?

A személyes tulajdonukat és/vagy saját tulajdonukban lévő szálláshelyüket ért kár miatt kárigényt benyújtó házigazdák esetében:

A személyes tulajdonukat és/vagy
saját tulajdonukban lévő szálláshelyüket ért kár miatt kárigényt benyújtó házigazdák esetében:

A személyes tulajdonukat és/vagy
saját tulajdonukban lévő szálláshelyüket ért kár miatt kárigényt benyújtó házigazdák esetében:

1. Gyűjts bizonyítékokat a kárról

Ide tartozhatnak a fényképek, videók, becslések és/vagy nyugták az adott tételekkel kapcsolatban.

2. Azonnal vedd fel a kapcsolatot a vendéggel a tartozásrendező központon keresztül

Amikor a rendszer kéri a tartozásrendezési igény okának kiválasztását, válaszd a „Sérült vagy hiányzó tételek” lehetőséget. A vendégnek lehetősége lesz válaszolni. Ha a vendég nem válaszol 72 órán belül, kérheted az Airbnb segítségét.

3. Várd a kártérítést, vagy vond be az Airbnb-t

Ha a vendég nem hajlandó megfizetni a teljes összeget, visszatérítésre lehetsz jogosult a Japánban érvényes, házigazdákat védő biztosítás alapján. Miután felvetted a kapcsolatot az Airbnb-vel, egy ügyfélszolgálati szakértő végigvezet a folyamaton.


Olyan házigazdák esetében, akiknél felelősség vagy egyéb költség merül fel:


Abban a ritka esetben, ha egy vendég vagy harmadik fél megsérül, vagy a tulajdonát megrongálják vagy ellopják, és téged jogi felelősség terhel, illetve téged terhelnek a kártérítéshez szükséges költségek, fordulj az ügyfélszolgálathoz. Az igazoló dokumentumok és információk beérkezése után az ügyet az Airbnb átadja külső biztosítótársaságának és az ő külső kárrendezőjüknek.
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal


Olyan házigazdák esetében, akiknél felelősség vagy egyéb költség merül fel:


Abban a ritka esetben, ha egy vendég vagy harmadik fél megsérül, vagy a tulajdonát megrongálják vagy ellopják, és téged jogi felelősség terhel, illetve téged terhelnek a kártérítéshez szükséges költségek, fordulj az ügyfélszolgálathoz. Az igazoló dokumentumok és információk beérkezése után az ügyet az Airbnb átadja külső biztosítótársaságának és az ő külső kárrendezőjüknek.
Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal

Válaszok a kérdéseidre

Válaszok a kérdéseidre

img

Készen állsz a helyed meghirdetésére az Airbnb-n?