Ha problémába ütközöl a szálláshelyen
A problémát az észlelésétől számított 72 órán belül be kell jelentened a házigazdának vagy az Airbnb-nek.
Dokumentáld a problémát, és küldj üzenetet a házigazdádnak
Kövesd a következő lépéseket:
- Dokumentáld a problémát: Lehetőség szerint dokumentáld fényképekkel vagy videóval a hiányzó vagy használhatatlan kényelmi szolgáltatást.
- Üzenj a házigazdának: Ha bármi történik a szálláshelyen, a legjobb, ha a házigazdával veszed fel a kapcsolatot. Valószínűleg segíteni tud a probléma megoldásában. A házigazdát közvetlen üzenetben tájékoztathatod a helyzetről.
- Kérj visszatérítést: Ha a probléma miatt visszatérítést szeretnél kérni, nagyobb esély van rá, hogy a házigazda elfogadja a kérésedet, ha előbb megegyeztek az összegben. Küldj visszatérítési kérést a házigazdádnak a tartozásrendező központban, és add meg a probléma részleteit a fényképekkel vagy videóval együtt.
Kérj segítséget az Airbnb-től a probléma megoldásához
Bár mindig örülünk, ha a házigazdák és a vendégek egymás között meg tudják oldani a dolgokat, tudjuk, hogy ez nem mindig lehetséges. Ha a házigazdád nem tudja megoldani a problémát, egyáltalán nem válaszol, vagy elutasítja a visszatérítési kérésedet, tájékoztass minket a Kérj segítséget gomb használatával a foglalási oldalon. A csapatunk egyik tagja segíteni fog a probléma megoldásában.
Ha úgy látjuk, hogy a vendégekre vonatkozó AirCover által fedezett problémáról van szó, segítünk neked hasonló szállást találni, ha van szabad hely hasonló áron. Ha nem érhető el hasonló hely, vagy inkább nem szeretnél átfoglalni, teljes vagy részleges visszatérítést adunk.
Ha vészhelyzetben vagy, illetve ha a biztonságod került veszélybe
Vészhelyzetben, illetve ha a személyes biztonságod került veszélybe, azonnal hívd a helyi rendőrséget vagy készenléti szerveket. Ha nem ismered a helyi készenléti szervek telefonszámait, az Airbnb segítségével azonnal felhívhatod a készenléti szerveket.
Bármilyen más biztonsági problémával kapcsolatban mindig felveheted a kapcsolatot az erre a célra fenntartott nonstop biztonsági ügyfélszolgálatunkkal. Vedd fel a kapcsolatot velünk telefonon, e-mailben vagy csevegésben, hogy elsőbbségi hozzáférést kapj a speciálisan képzett biztonsági munkatársakhoz.
Ha az otthonmegosztással kapcsolatos probléma merül fel a közösségedben
Ha aggályaid vannak az otthonmegosztással kapcsolatban a közösségedben, vedd fel a kapcsolatot a környékeddel foglalkozó ügyfélszolgálati csapatunkkal.
Kapcsolódó cikkek
- Vendég
AirCover vendégeknek
Minden foglaláshoz jár az AirCover vendégeknek. Ha komoly probléma merül fel az Airbnb-szálláson, és a házigazda nem tudja megoldani, segítü… - Vendég
Lemondás a szálláshelyen töltött időd során
Az átfoglalási és visszatérítési szabályzatunk segíthet fedezni az olyan helyzeteket, amikor a szálláshely vagy a kényelmi szolgáltatások ne… - Vendég
Átfoglalási és visszatérítési szabályzat
Nézd át az átfoglalási és visszatérítési szabályzatunkat.