Mit tehetsz, ha a szálláshely nem tiszta az érkezéskor?
A megoldáskeresés első lépése mindig az, hogy egy üzenetet küldesz a házigazdádnak. Valószínűleg segíteni tud a probléma megoldásában. Ha a házigazdád nem tud segíteni, vagy visszatérítést szeretnél kérni, számíthatsz ránk.
Visszatérítési kérés küldése
Megelőző lépések:
- Gyűjts bizonyítékot: Lehetőség szerint dokumentáld fényképekkel vagy videóval az olyan problémákat, mint a hiányzó vagy üzemképtelen kényelmi szolgáltatások.
- Küldj egy kérést: Ismertetned kell a problémát, lehetőleg fotókkal vagy videóval kiegészítve. Megkérheted a házigazdát, hogy oldja meg a problémát, kérheted a takarítási díj visszatérítését, illetve súlyos problémák esetén kérheted a foglalás lemondását a fennmaradó éjszakák teljes visszatérítése mellett.
- Várd meg a választ: Ha a házigazda elutasítja a kérést, illetve nem válaszol rá, felkérheted az Airbnb-t a közbelépésre. Az Airbnb az átfoglalási és visszatérítési szabályzat alapján határozza meg a segítségnyújtás módját.
Az Airbnb bevonása
Bár mindig örülünk, ha a házigazdák és a vendégek egymás között meg tudják oldani a dolgokat, tudjuk, hogy ez nem mindig lehetséges. Ha olyan probléma merült fel, amelyet nem tudsz megoldani a házigazdáddal közösen (vagy a házigazda elutasítja a kérést, illetve nem válaszol a visszatérítési kérésedre), tudasd velünk, és a csapatunk egyik tagja a segítségedre lesz.
Ha kiderül, hogy a problémára kiterjed az AirCover, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz, vagy a körülményektől függően hasonló vagy jobb szálláshelyet keresünk neked.
Ne feledd, hogy a probléma észlelésétől számítva 72 órád van a bejelentésére.
Ha a probléma közvetlen egészségügyi kockázatot jelenthet (például ágyi poloskák, penész vagy más allergének), szükség esetén hívd a helyi segélyszolgálatokat. Ha segítségre van szükséged a foglalásoddal kapcsolatban, küldhetsz egy kérést az Airbnb-nek, és az átfoglalási és visszatérítési szabályzatunknak megfelelően segítünk megfelelő megoldást találni.
Kapcsolódó cikkek
- Vendég
Átfoglalási és visszatérítési szabályzat
Nézd át az átfoglalási és visszatérítési szabályzatunkat. - Vendég
AirCover vendégeknek
Minden foglaláshoz jár az AirCover vendégeknek. Ha komoly probléma merül fel az Airbnb-szálláson, és a házigazda nem tudja megoldani, segítü… - Vendég
Ha problémába ütközöl a szálláshelyen
Ha váratlan dolog történik az utazás során, először üzenj a házigazdának, és beszéljetek a megoldásról. Valószínű, hogy segíteni tud a probl…