Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató
Vendég

Mit tehetsz, ha a szálláshely nem tiszta az érkezéskor?

A megoldáskeresés első lépése mindig az, hogy egy üzenetet küldesz a házigazdádnak. Valószínűleg segíteni tud a probléma megoldásában. Ha a házigazdád nem tud segíteni, vagy visszatérítést szeretnél kérni, számíthatsz ránk.

Visszatérítési kérés küldése

Megelőző lépések:

  1. Gyűjts bizonyítékot: Lehetőség szerint dokumentáld fényképekkel vagy videóval az olyan problémákat, mint a hiányzó vagy üzemképtelen kényelmi szolgáltatások.
  2. Küldj egy kérést: Ismertetned kell a problémát, lehetőleg fotókkal vagy videóval kiegészítve. Megkérheted a házigazdát, hogy oldja meg a problémát, kérheted a takarítási díj visszatérítését, illetve súlyos problémák esetén kérheted a foglalás lemondását a fennmaradó éjszakák teljes visszatérítése mellett.
  3. Várd meg a választ: Ha a házigazda elutasítja a kérést, illetve nem válaszol rá, felkérheted az Airbnb-t a közbelépésre. Az Airbnb az átfoglalási és visszatérítési szabályzat alapján határozza meg a segítségnyújtás módját.

Az Airbnb bevonása

Bár mindig örülünk, ha a házigazdák és a vendégek egymás között meg tudják oldani a dolgokat, tudjuk, hogy ez nem mindig lehetséges. Ha olyan probléma merült fel, amelyet nem tudsz megoldani a házigazdáddal közösen (vagy a házigazda elutasítja a kérést, illetve nem válaszol a visszatérítési kérésedre), tudasd velünk, és a csapatunk egyik tagja a segítségedre lesz.

Ha kiderül, hogy a problémára kiterjed az AirCover, teljes vagy részleges visszatérítést kapsz, vagy a körülményektől függően hasonló vagy jobb szálláshelyet keresünk neked.

Ne feledd, hogy a probléma észlelésétől számítva 72 órád van a bejelentésére.

Ha a probléma közvetlen egészségügyi kockázatot jelenthet (például ágyi poloskák, penész vagy más allergének), szükség esetén hívd a helyi segélyszolgálatokat. Ha segítségre van szükséged a foglalásoddal kapcsolatban, küldhetsz egy kérést az Airbnb-nek, és az átfoglalási és visszatérítési szabályzatunknak megfelelően segítünk megfelelő megoldást találni.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció