Kérhetsz segítséget, ha úgy véled, nem valós foglalásért fizettél
Ezen az űrlapon jelentheted be, ha a foglaláskor csalás áldozata lettél, és banki átutalással, MoneyGramen vagy más, közvetlen módon fizettél.
Mire nem való ez az űrlap?
Ne használd ezt az űrlapot, ha egy házigazda vagy vendég arra kért, hogy az Airbnb-n kívül fizess, de nem ért veszteség. Ehelyett jelentsd be azt az üzenetet, ahol a kérés elhangzott. Tudd meg, hogyan
Mire lesz szükséged?
A fizetett összeggel kapcsolatos dokumentumok (például: bankszámlakivonat)
Az házigazda üzeneteivel kapcsolatos dokumentumok (például: e-mailek)
Mire számíthatsz?
- Az űrlap kitöltését követően egy visszaigazoló e-mailt fogsz kapni az ügyszámmal.
- Megbízzuk a csapatunk egyik tagját az ügyed kivizsgálásával – minden elkövetünk azért, hogy a következő 48 órán belül felvehessük veled a kapcsolatot.
- Nem tudjuk garantálni, hogy vissza fogod tudni szerezni a pénzedet, azonban minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy kiderítsük, mit történt, és további lépéseket javasolhassunk.