Ugrás a tartalomra
    Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez
    Április 28-a: Segítünk felkészülni az utazás jövőjére

    Április 28-a: Segítünk felkészülni az utazás jövőjére

    Információk az új higiéniai protokollunkról, és válaszok további kérdésekre.
    Szerző: Airbnb, 2020. ápr. 28.
    26 perces videó
    Frissítve: 2020. ápr. 30.

    Kiemelt tippek

    • Fokozott higiéniai program: májusban higiéniai protokoll indul szakértők irányításával

    • Anyagi támogatás: a műszerfaladon megjelenő új információk meg fogják könnyíteni a feltételeknek megfelelő lemondások nyomon követését

    • Superhost-segélyalap: meghívókat küldünk a házigazdáknak, hogy jelentkezzenek, és azokat a legrégebbi házigazdákat részesítjük előnyben, akik anyagi nehézségekkel küzdenek

    A házigazdáknak szóló legfrissebb hírekben Brian Chesky vezérigazgató a globálisan szervezett beszélgetéseinken felmerült további kérdéseket válaszolt meg, és megosztotta, mivel segít az Airbnb a házigazdáknak, hogy felkészüljenek az új utazókra. Íme a legfontosabb témák:

    Bemutatjuk a fokozott higiéniai programunkat

    A vendégek most még inkább biztosak szeretnének lenni abban, hogy komolyan veszed a takarítást. A megnyugtatásuk egyik legjobb módja, ha magasabb szintre emeled a takarítási rutinodat. Örömmel jelentjük be, hogy a jövő hónapban elindítjuk az Airbnb fokozott higiéniai programját. A legfontosabb tudnivalók:

    • Új higiéniai protokollt fejlesztünk ki szakemberek útmutatásával, akik között szerepel dr. Vivek Murthy, az Egyesült Államok korábbi tisztifőorvosa is.
    • A protokollban, amely májusban válik elérhetővé, többek között megtalálhatók lesznek az ajánlott felszerelések, fertőtlenítési technikák vagy helyiségenkénti útmutatások.
    • A vendégek könnyen megtalálhatják és azonosíthatják a protokollt követő házigazdákat.

    Bízunk benne, hogy ezzel a protokollal segítünk, hogy a takarítás ne okozzon neked fejtörést, miközben a vendégek nyugalmát is biztosítjuk.

    Így segítjük a házigazdákat, hogy jövőbeni foglalásokat szerezzenek

    Néhányan kíváncsiak voltatok, mit teszünk annak érdekében, hogy az utazókat Airbnb-szállások foglalására ösztönözzük. Bár a marketingre fordított kiadások jelenleg korlátozottak, jelenleg is dolgozunk néhány fontos kezdeményezésen, amelyek segítenek a foglalások ösztönzésében. Minden héten e-mailt küldünk a vendégeknek, fejlesztjük a webhelyünket és alkalmazásunkat, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy az utazók ne felejtsenek el minket, és az Airbnb jusson eszükbe először, amint ismét készen állnak az utazásra.

    Emellett a házigazdák is tehetnek néhány dolgot. A fokozott higiéniai programunkban való részvétellel, a szálláshelyed leírásának frissítésével és az otthonod kisebb fejlesztéseivel ösztönözheted a jövőbeni foglalásokat.

    Hírek a COVID-19 miatti lemondásokkal és az anyagi támogatásokkal kapcsolatban

    Sokatoknak további kérdései vannak az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunkkal kapcsolatban – azon tűnődtök, hogy a nyári foglalásokra vonatkozik-e vagy sem, és a múlt hónapban bejelentett anyagi támogatással kapcsolatban is tisztábban szeretnétek látni.

    Frissítések az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunkkal kapcsolatban:

    • A március 14. utáni foglalások esetén: hacsak nem COVID-19-cel fertőzöttek, azok a vendégek, akiknek a COVID-19-hez kapcsolódó okok miatt kell lemondaniuk a foglalást, nem kapnak visszatérítést az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzat értelmében. Ehelyett a lemondási feltételeid lesznek érvényesek ezekben az esetekben.
    • A március 15. előtt végzett foglalások esetén: továbbra is követjük a kormányok és az egészségügyi szakértők útmutatásait, és a szabályzat tovább is hatályos lehet, ha az utazási korlátozások érvényben maradnak. Minden hónap elején – és ha a feltételek megkövetelik, ennél gyakrabban – tájékoztatni fogunk, hogy az enyhítő körülményekre vonatkozó szabályzatunk értelmében díjmentesen lemondhatóak-e a következő hónapra vonatkozó foglalások. Május 1-jén tehát megerősítjük, hogy a szabályzat érvényes-e a júniusi érkezésekre.

    Néhány új információ az anyagi támogatásról:

    • Azt kérdeztétek, hogy tudunk-e titeket tájékoztatni az anyagi támogatás összegéről, ami segítene a teljes bevételetek pontosabb kiszámításában.
    • Jogosnak találtuk a visszajelzéseteket, és dolgozunk a foglalási műszerfal frissítésén, hogy megjelenítsük ezeknek a kifizetéseknek az összegét a többi lemondási információval együtt.
    • Azok a házigazdák, akik április 8. előtti, támogatásra jogosult lemondással rendelkeznek, május 1-ig megkapják az első kifizetést.

    A Superhost-segélyalap igénybevételére vonatkozó jogosultság tisztázása

    Egy másik téma, amely gyakran felmerül a globálisan szervezett beszélgetéseink során, a Superhost-segélyalap, amit azért hoztunk létre, hogy segítsen legtapasztaltabb, de anyagi nehézségekkel küzdő házigazdáinknak.

    • Először közösségünk legrégebbi tagjait hívjuk meg, vagyis jellemzően olyan házigazdákat, akik már legalább négy éve rendelkeznek Superhost minősítéssel. Emellett összehasonlítjuk ezeknek a házigazdáknak az idei és tavalyi bevételeit is, hogy biztosan azokat a házigazdákat hívjuk meg, akiket a leginkább érint a jelenlegi válság.
    • A feltételeknek megfelelő házigazdákat az Airbnb meghívja – már elkezdtük kiküldeni a meghívókat, és május közepéig minden héten újabb meghívókat küldünk ki.
    • Ha lehetőséget kaptál az igénylésre, e-mailben küldünk neked egy linket az igénylés beküldéséhez. Van egy erre szakosodott csapatunk, amely átnézi a beérkező igényléseket. Ha igénylést nyújtottál be, két héten belül kell választ kapnod.

    Bízunk benne, hogy ezek az információk választ adnak a vendégfogadással kapcsolatban jelenleg és a jövőben felmerülő kérdéseidre. Igen, a helyzet bizonytalan, de együtt segíthetünk helyreállítani az utazásba vetett bizalmat. Mint mindig, köszönjük, hogy közösségünk tagja vagy.

    A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

    A vezérigazgató tájékoztatójáról rögzített videóról: A videó brazíliai portugál, francia, német, olasz, japán, koreai, orosz, egyszerűsített kínai és spanyol nyelven érhető el. A kívánt nyelvet az oldal alján található menüből választhatod ki. A Brian Chesky vezérigazgató által a házigazdáknak elmondott híreink szinkrontolmácsolása a kommunikáció megkönnyítését szolgálja, és nem számít az eljárás hiteles vagy szó szerinti jegyzőkönyvének. Kizárólag az eredeti angol nyelvű beszéd hiteles.

    Kiemelt tippek

    • Fokozott higiéniai program: májusban higiéniai protokoll indul szakértők irányításával

    • Anyagi támogatás: a műszerfaladon megjelenő új információk meg fogják könnyíteni a feltételeknek megfelelő lemondások nyomon követését

    • Superhost-segélyalap: meghívókat küldünk a házigazdáknak, hogy jelentkezzenek, és azokat a legrégebbi házigazdákat részesítjük előnyben, akik anyagi nehézségekkel küzdenek

    Airbnb
    2020. ápr. 28.
    Hasznosnak találtad?

    Böngéssz a további témák között