A foglalás állapotából láthatod, hogy állnak a dolgok.
A vendég 24 órán belül érkezik.
A vendég hamarosan érkezik, de nem 24 órán belül.
A vendég a megadott számú napon belül fog megérkezni. Ha még nem került rá sor, most érdemes kinyomtatni a foglalás részleteit és megbeszélni a szállás elfoglalásának menetét.
A házigazda előírta a vendégnek, hogy igazolja a személyazonosságát, mielőtt a házigazda elfogadná a foglalási kérést. Erre 12 órája van, mielőtt a kérés lejárna.
A vendég távozott, és 14 napja van véleményt írni a foglalásról.
A házigazda elfogadta a foglalási kérést, de a vendég által fizetendő összeg nem érkezett meg. A foglalás visszaigazolása csak a fizetés után lehetséges; a vendégnek 24 órája van a fizetési adatai frissítésére. Ellenkező esetben töröljük a foglalást, és a vendégnek nem kell fizetnie.
Tudj meg többet a fizetésre váró foglalásokról.
A foglalás törölve lett, valószínűleg az alábbiak egyike miatt:
A házigazda, a vendég vagy az Airbnb lemondott vagy törölt egy visszaigazolt foglalást. Bizonyos esetekben az Airbnb a házigazda vagy a vendég nevében is törölheti a foglalást.
A vendég 24 órán belül távozik.
A házigazda vagy a vendég kérte a foglalás módosítását.
A foglalási kérést elfogadta a házigazda, vagy az Azonnali foglalás miatt automatikusan visszaigazolta a rendszer. Az Airbnb megkapta a fizetendő összeget.
A vendég foglalása jelenleg zajlik. Szuper!
A vendég nem fogadta el 24 órán belül a házigazda foglalási ajánlatát. Továbbra is lefoglalhatja a helyet, de új foglalási kérést kell küldenie.
A házigazda felajánlotta a vendégnek, hogy automatikus visszaigazolással foglalja le a megadott dátumokat. A vendég 24 órán belül fogadhatja el az ajánlatot a Foglalás gombbal.
A kért dátumok már nem szabadok. Ennek számos oka lehet, például ha két foglalás ütközik egymással, vagy ha nemrég változott, mely napok érhetők el a házigazda naptárában.
A vendég alkalmi ajánlatot kapott a házigazdától, de nem fogadta el 24 órán belül.
A vendég elhagyta a szállást.
A házigazda elutasította a vendég foglalási kérését, akitől így nem vonunk le semmit.
A házigazda vagy a vendég nem fogadta vagy utasította el a kérést 24 órán belül. Ha a vendég továbbra is foglalni szeretne, új kérést kell küldenie. További részletek az elutasított vagy lejárt kérésekről.
A vendég foglalási kérést küldött, de aztán úgy döntött, hogy lemondja.
A foglalás véget ért, és a házigazdának 14 napja van, hogy véleményt írjon a vendégről.
A házigazda felajánlotta a vendégnek, hogy más áron foglaljon a megadott dátumokra, mint ami a hirdetésben szerepel. A házigazdák gyakran arra alkalmazzák ezt, hogy kedvezményt kínáljanak, vagy további összeget adjanak a foglaláshoz, például kisállat után fizetendő díjat. A vendég 24 órán belül fogadhatja el az ajánlatot a Foglalás gombbal. A foglalás visszaigazolása ekkor automatikus.
Ügyfélszolgálatunk a házigazda vagy a vendég nevében módosította a foglalás részleteit.
A házigazda elutasította a vendég kérését a foglalási részletek módosítására vonatkozóan.
A vendég a foglalás részleteinek módosítását kérte. Ha a házigazda nem fogadja el a kérést, az eredeti foglalás marad érvényben, vagy a vendég lemondhatja a foglalást.
A házigazda a foglalás részleteinek módosítását kérte. Ha a vendég nem fogadja el a kérést, az eredeti foglalás marad érvényben, vagy a házigazda lemondhatja a foglalást.
A vendég kérdést tett fel a foglalásról, és a házigazda elutasította a kérdést, így a vendég nem küldhet foglalási kérést. Ennek az egyik lehetséges oka, ha időközben beteltek a szabad helyek.
A vendég kérdést tett fel bizonyos időpontokról, de még nem küldött foglalási kérést. A válaszadási arányuk fenntartása érdekében azt javasoljuk a házigazdáknak, hogy 24 órán belül válaszoljanak, és még az érdeklődés lejárta előtt tegyék lehetővé a vendégeknek a foglalást, utasítsák el a kérdést, vagy küldjenek különleges ajánlatot. Ha az állapotod szerint az érdeklődés hamarosan lejár, a Ma műszerfalon láthatod, mennyi időd van még választ adni. Tudj meg többet arról, hogyan léphetsz kapcsolatba a házigazdákkal.