A foglalási állapotok magyarázata
A foglalás állapotából láthatod, hogy állnak a dolgok.
Ma érkezik
A vendég 24 órán belül érkezik.
Holnap érkezik
A vendég hamarosan érkezik, de nem 24 órán belül.
__ nap múlva érkezik
A vendég a megadott számú napon belül fog megérkezni. Ha még nem került rá sor, most érdemes kinyomtatni a foglalás részleteit és megbeszélni a szállás elfoglalásának menetét.
Várakozás a vendég személyazonosságának igazolására
A házigazda előírta a vendégnek, hogy igazolja a személyazonosságát, mielőtt a házigazda elfogadná a foglalási kérést. Erre 12 órája van, mielőtt a kérés lejárna.
Várakozás a vendég véleményére
A vendég távozott, és 14 napja van véleményt írni a foglalásról.
Várakozás a fizetésre
A házigazda elfogadta a foglalási kérést, de a vendég által fizetendő összeg nem érkezett meg. A foglalás visszaigazolása csak a fizetés után lehetséges; a vendégnek 24 órája van a fizetési adatai frissítésére. Ha ez elmarad, a foglalást szankciók nélkül töröljük.
Tudj meg többet a fizetésre váró foglalásokról.
Lemondva
A foglalás törölve lett, valószínűleg az alábbiak egyike miatt:
- A vendég nem igazolta a személyazonosságát 12 órán belül.
- Nem teljesült a fizetés, és a vendég nem frissítette a fizetési adatait 24 órán belül.
Lemondta vagy törölte a vendég, a házigazda, az Airbnb vagy te.
A házigazda, a vendég vagy az Airbnb lemondott vagy törölt egy visszaigazolt foglalást. Bizonyos esetekben az Airbnb a házigazda vagy a vendég nevében is törölheti a foglalást.
Távozás ma
A vendég 24 órán belül távozik.
Módosítás függőben
A házigazda vagy a vendég kérte a foglalás módosítását.
Visszaigazolva
A foglalási kérést elfogadta a házigazda, vagy az Azonnali foglalás miatt automatikusan visszaigazolta a rendszer. Az Airbnb megkapta a fizetendő összeget.
A szálláshely foglalt
A vendég foglalása jelenleg zajlik. Szuper!
A foglalási ajánlat lejárt
A vendég nem fogadta el 24 órán belül a házigazda foglalási ajánlatát. Továbbra is lefoglalhatja a helyet, de új foglalási kérést kell küldenie.
Foglalási ajánlat elküldve
A házigazda felajánlotta a vendégnek, hogy automatikus visszaigazolással foglalja le a megadott dátumokat. A vendég 24 órán belül fogadhatja el az ajánlatot a Foglalás gombbal.
Nem lehetséges
A kért dátumok már nem szabadok. Ennek számos oka lehet, például ha két foglalás ütközik egymással, vagy ha nemrég változott, mely napok érhetők el a házigazda naptárában.
Az alkalmi ajánlat lejárt
A vendég alkalmi ajánlatot kapott a házigazdától, de nem fogadta el 24 órán belül.
Korábbi vendég
A vendég elhagyta a szállást.
Kérés elutasítva
A házigazda elutasította a vendég foglalási kérését, akitől így nem vonunk le semmit.
A kérés lejárt
A házigazda vagy a vendég nem fogadta vagy utasította el a kérést 24 órán belül. Ha a vendég továbbra is foglalni szeretne, új kérést kell küldenie. További részletek az elutasított vagy lejárt kérésekről.
Kérés visszavonva
A vendég foglalási kérést küldött, de aztán úgy döntött, hogy lemondja.
Vélemény a vendégről
A foglalás véget ért, és a házigazdának 14 napja van, hogy véleményt írjon a vendégről.
Alkalmi ajánlat elküldve
A házigazda felajánlotta a vendégnek, hogy más áron foglaljon a megadott dátumokra, mint ami a hirdetésben szerepel. A házigazdák gyakran arra alkalmazzák ezt, hogy kedvezményt kínáljanak, vagy további összeget adjanak a foglaláshoz, például kisállat után fizetendő díjat. A vendég 24 órán belül fogadhatja el az ajánlatot a Foglalás gombbal. A foglalás visszaigazolása ekkor automatikus.
Az Airbnb módosította a foglalást
Ügyfélszolgálatunk a házigazda vagy a vendég nevében módosította a foglalás részleteit.
Foglalás módosítása elutasítva
A házigazda elutasította a vendég kérését a foglalási részletek módosítására vonatkozóan.
Foglalás módosítása kérvényezve
A vendég a foglalás részleteinek módosítását kérte. Ha a házigazda nem fogadja el a kérést, az eredeti foglalás marad érvényben, vagy a vendég lemondhatja a foglalást.
Foglalásmódosítás elküldve
A házigazda a foglalás részleteinek módosítását kérte. Ha a vendég nem fogadja el a kérést, az eredeti foglalás marad érvényben, vagy a házigazda lemondhatja a foglalást.
Foglalás elutasítva
A vendég kérdést tett fel a foglalásról, és a házigazda elutasította a kérdést, így a vendég nem küldhet foglalási kérést. Ennek az egyik lehetséges oka, ha időközben beteltek a szabad helyek.
Érdeklődés
A vendég kérdést tett fel bizonyos időpontokról, de még nem küldött foglalási kérést. A válaszadási arányuk fenntartása érdekében azt javasoljuk a házigazdáknak, hogy 24 órán belül válaszoljanak, és még az érdeklődés lejárta előtt tegyék lehetővé a vendégeknek a foglalást, utasítsák el a kérdést, vagy küldjenek különleges ajánlatot. Ha az állapotod szerint az érdeklődés hamarosan lejár, a Ma műszerfalon láthatod, mennyi időd van még választ adni. Tudj meg többet arról, hogyan léphetsz kapcsolatba a házigazdákkal.
Kapcsolódó cikkek
- Vendég
A foglalásod állapotának megkeresése vendégként
A foglalásod állapotának ellenőrzéséhez nyisd meg a postafiókodat, vagy lépj az utazásaidhoz, és keresd meg a foglalásodat. - Vendég
Így találhatod meg a foglalási információidat
A foglalás részleteit, például a visszaigazolási kódodat az üzeneteid vagy az utazásaid között találhatod meg. - Házigazda
Az összes foglalás megtekintése házigazdaként
Lépj a Ma lapra a vendégek közelgő foglalásainak megtekintéséhez.