Host_guarantee_120-26150cd37e16db6d314301096f101580

$1 000 000 összegű Házigazda Garancia

Nyugalom. Garantálva.

Minden foglalást. Mindig.

A nyugalmad megfizethetetlen, úgyhogy nem számítunk fel érte semmit. Az Airbnb-n az összes foglalásnál védelmet nyújt a Házigazda Garanciánk, és ez neked semmibe sem kerül. Aludj nyugodtan.

Páratlan védelem

Mi nem csak mondjuk, hogy nagyra értékeljük a házigazdáinkat, be is bizonyítjuk: akár $1 000 000 értékig védelmet nyújtunk. Ez páratlan szintű biztosíték az utazási iparágban. Te is része vagy az Airbnb-családnak, mi pedig kiállunk a családunk mellett.

Nyugalom

Elköteleztük magunkat, hogy egy biztonságos és megbízható globális közösséget hozzunk létre. Jóllehet az ingatlanokban keletkező károk ritkák, megértjük, hogy védelemre van szükséged. A Házigazda Garancia megtéríti a jogosult házigazdák kárait $1 000 000 összegig.

Mire vonatkozik a védelem?

A Házigazda Garancia $1 000 000 összegig terjedő védelmet nyújt világszerte. A kifizetésekre bizonyos feltételek, korlátozások és kizárások vonatkoznak. További információért olvasd el A Házigazda Garancia feltételeit.

A Házigazda Garanciához kapcsolódó kifizetési kérelmet a Vitarendező központban vagy közvetlenül az ügyfélszolgálaton keresztül nyújthatod be.

Azok a házigazdák, akik igénybe kívánják venni a Házigazda Garancia általi kifizetést, beleegyeznek, hogy együttműködnek az Airbnb-vel és annak biztosítóival, beleértve a veszteségre vonatkozó dokumentáció benyújtását és a helyszín megvizsgálását azon ritka esetekben, amikor erre szükség lehet.

Mire nem vonatkozik a védelem?

A Házigazda Garancia nem helyettesíti vagy cseréli le az otthontulajdonosi vagy bérlői biztosítást. A Házigazda Garancia nem nyújt védelmet az alábbiakra:

  • készpénz és értékpapírok
  • háziállatok
  • személyes felelősség
  • megosztott vagy közös használatú területek

Bizonyos típusú ingóságok – például az ékszerek, gyűjtemények és műalkotások – korlátozottabb védelmet élveznek. A házigazdáknak célszerű elzárni vagy eltávolítani az ilyen értékeket, amikor bérbe adják kiadó helyüket, és fontolóra kell venniük önálló biztosítás kötését az ilyen tételek védelmére. A Házigazda Garancia nem terjed ki a szokásos elhasználódásra és kopásra.

Általános kérdések

Hogyan tudom igénybe venni a Házigazda Garanciát?

Vészhelyzetben a házigazdának először a rendőrséggel, vészhelyzet-elhárítókkal vagy a megfelelő hatóságokkal kell kapcsolatba lépnie. Ezután vegye fel velünk a kapcsolatot: Ügyfélszolgálat.

Ha nem vészhelyzetről van szó, a házigazdának a vendéggel kell kapcsolatba lépni, értesítenie kell őt a panaszról, és kísérletet kell tennie az egyeztetéses megoldásra, mielőtt hivatalos igénylést nyújtana be.

Ha a vendég és a házigazda nem jut egyezségre, a házigazdának gondosan át kell tekintenie a feltételeket – A Házigazda Garancia feltételei –, és meg kell határoznia, hogy jogosult-e a kérés elküldésére az Airbnb számára.

A házigazdáknak a kérelmüket a vendég távozása után 14 napon belül, vagy a következő vendég érkezése előtt kell benyújtaniuk, attól függően, hogy melyik következik be előbb.

Az időben elküldött kifizetési kérelmek esetén visszaigazoló e-mailt, illetve tájékoztató e-maileket fogunk küldeni a további lépések – például további dokumentáció kérése a házigazdától vagy vendégtől – megvitatására 24 órán belül.

Amint megkaptuk a megfelelő dokumentációt a házigazda és a vendég részéről egyaránt, áttekintjük a dokumentumokat, kiértékeljük a kifizetési kérelmet, és a folyamat befejezését követően kapcsolatba lépünk a házigazdával.

Hogyan nyújtsak be Airbnb Házigazda Garancia kifizetési kérelmet?

Ha a Házigazda Garancia keretében kifizetést szeretnél kérni, olvasd el a Házigazda Garancia feltételeit, majd értesítsd a vendégedet a panaszodról – a vendégek és a házigazdák gyakran önállóan is meg tudják oldani a problémákat a Vitarendező központban. Ha nem tudtok megállapodni a vendéggel, ezt jelezd az esetnél a Vitarendező központban. A lehető legtöbb dokumentumod gyűjtsd össze, és küldd el az Airbnb-nek: fényképeket, nyugtákat, rendőrségi jegyzőkönyveket és bármi mást, ami bizonyítja a sérült tárgyak tulajdonjogát, károsodását vagy becsült piaci értékét. Ha elegendő információt kaptunk, átnézzük az anyagokat, és a Házigazda Garancia feltételeit figyelembe véve elbíráljuk a kifizetési kérést.

Adjak meg kauciót? Hogyan működik a Házigazda Garancia, ha kaució is be van állítva?

A Házigazda Garancia nem nyújt védelmet a szokásos kopással és elhasználódással szemben. A Házigazda Garancia a ritkán bekövetkező károkkal szemben nyújt védelmet. A kisebb, egyszerűbb balesetek – mint egy törött pohár – esetén a kaució lehet a megoldás a házigazdáknak.

Ha kauciót szeretnél hozzáadni a hirdetésedhez, lépj az ingatlan Hirdetés kezelése lapjára, majd módosítsd a kaucióra vonatkozó beállítást az Árak és feltételek részen. A leggyorsabban a Vendégfogadás fülre kattintva juthatsz ide.

Mit kell tennem egy kifizetési kérelem elküldése előtt?

Vedd fel a kapcsolatot a vendégeddel, értesítsd a panaszodról, és próbáljátok meg közvetlenül egymás között megoldani a problémát. A házigazdák és vendégek gyakran maguktól egyezségre tudnak jutni.

Ha te és a vendéged nem tudtok megegyezésre jutni, javasoljuk, hogy vetess fel rendőrségi jegyzőkönyvet. A rendőrségi jegyzőkönyv minden esetben javasolt, $300 USD feletti fizetési kérés esetén pedig kötelező is.

Gyűjtsd össze a lehető legtöbb dokumentumot, és küldd el az űrlappal. A kifizetési kérelem lehető leggyorsabb feldolgozását segítő dokumentumok és adatok:

  • fényképek a kártérítési igény tárgyát képező károkról
  • rendőrségi jegyzőkönyv a(z) $300 USD összeget meghaladó károkról
  • a pontos, ésszerű piaci értéket vagy költségbeszámolót igazoló nyugták vagy egyéb dokumentumok
  • tulajdonjog igazolása
  • bármilyen egyéb dokumentum, amely véleményed szerint hasznos lehet a kérésed feldolgozásához

Ha nem vagy biztos abban, hogy a kérdéses esetre nyújt-e védelmet a Házigazda Garancia, vagy további kérdéseid vannak, lépj kapcsolatba velünk: Ügyfélszolgálat.

Kössek lakástulajdonosként vagy bérlőként köthető biztosítást?

A Házigazda Garancia nem biztosítás, és nem helyettesíti vagy cseréli le az otthontulajdonosi vagy bérlői biztosítást. A házigazdáknak célszerű független biztosítást kötni az értékes tárgyak, például az ékszerek, műalkotások és gyűjtemények fedezésére, amelyekre a Házigazda Garancia csak korlátozott védelmet biztosít. További részletek: A Házigazda Garancia feltételei.

Határozottan javasoljuk minden házigazdának, hogy tekintse át és értelmezze a biztosítása feltételeit, hogy tisztában legyen azzal, a biztosítás mit fedez és mit nem. Nem minden biztosítás fedezi a kiadó helyedet lefoglaló vendégek által okozott kárt vagy veszteséget.

Mennyi időt vesz igénybe kifizetési kérelmem feldolgozása?

A folyamat hossza függ az eset súlyosságától, a benyújtott dokumentumok minőségétől, valamint a házigazda és a vendég együttműködésétől. Arra törekszünk, hogy a legtöbb esetet a panasz benyújtásától számított egy héten belül meg tudjuk oldani.