Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató

Így tudhatod meg, hogy a kifizetési módod működik-e

Általában 7 munkanapnál kevesebb időt vesz igénybe, hogy egy új kifizetési mód készen álljon a kifizetések fogadására – minden egyes kifizetési módnál megtalálod az igazolásához szükséges időt. Ha megtörténik egy kifizetési módod igazolása, érkezhetnek rá kifizetések.

A kifizetési módod állapotának ellenőrzése

A kifizetési módod állapotának ellenőrzése asztali böngészőben

  1. Kattints a Profil > Fiók > Fizetések és kifizetések lehetőségre
  2. Kattints a Kifizetésekre
  3. Ellenőrizd a kifizetési módod melletti állapotot, ami lehet Alapértelmezett, Függőben, Hiba, vagy akár hiányozhat is (ha az adott kifizetési mód igazolva lett, de nem ez az alapértelmezett kifizetési módod)

Ha a kifizetési módod mellett nincs állapot

Ha egy kifizetési mód mellett nincs állapot, ugyan igazolva lett, és használható a kifizetésekhez, de nincs beállítva alapértelmezett kifizetési módként.

Ha azt szeretnéd, hogy a kifizetéseidet automatikusan erre a kifizetési módra küldjük el, mindenképpen állítsd be alapértelmezett kifizetési módként.

Ha a kifizetési módod melletti állapot az „Alapértelmezett”

A csak Alapértelmezett állapotú kifizetési módok igazolva lettek, és a kifizetéseidet – ideértve a tartozásrendező központban rögzített igényekkel kapcsolatos kifizetéseket is – automatikusan elküldjük az alapértelmezett kifizetési módra.

Előfordulhat, hogy egy kifizetési mód Alapértelmezett és Függőben állapotú is egyszerre, ami azt jelenti, hogy az igazolása folyamatban van. Az igazolást követően ez lesz az alapértelmezett kifizetési módod.

Ha a kifizetési módod melletti állapot a „Függőben”

Ha egy kifizetési mód állapota Függőben, az azt jelenti, hogy az igazolása folyamatban van. Tudd meg, mennyi időt vesz igénybe az egyes kifizetési módok igazolása.

E-mailben értesítünk, ha a kifizetési módod készen áll.

Ha a kifizetési módod melletti állapot a „Hiba”

Előfordulhat, hogy frissítened kell egy kifizetési módot, vagy további információt kell megadnod. Ha egy kifizetési mód nem működik, akkor eltávolíthatod, és megpróbálhatod újra hozzáadni, vagy megadhatsz egy újat.

Ellenőrizd, hogy a megadott adatok megegyeznek-e a bankod vagy a fizetési szolgáltatód által tárolt adatokkal.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

  • Házigazda

    Így találhatod meg a bevételeidet

    A bevételi műszerfaladon ellenőrizheted a bevételeid állapotát, és megnézheted a bevételeidre vonatkozó részletes információkat.
  • Házigazda

    Mikor kapod meg a kifizetésedet?

    A kifizetéseket általában a vendég érkezése után 24 órával küldjük el. A kifizetésed időpontja azonban a vendég foglalásának hosszától, a ki…
  • Házigazda

    Mennyi ideig tart a kifizetési módok igazolása?

    A kifizetési mód hozzáadását követően némi időt vesz igénybe a kifizetési mód igazolása. Amíg az igazolása folyamatban van, az állapota Függ…
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció