Mit tegyek, ha a házigazdámnak le kell mondania a foglalást?
Megjegyzés: Ha a házigazdád már lemondta a foglalásodat, automatikusan teljes visszatérítést kapsz. A régiódtól és a fizetés módjától függően 1–15 munkanap is eltelhet, mire a visszatérítésed megjelenik a számládon. További információ arról, hogy mikor kapod meg a visszatérítést.
Ha a házigazdád arról tájékoztat, hogy nem tud szállást biztosítani neked, ne mondd le helyette a foglalást – ezzel elveszítheted a teljes visszatérítést.
Ehelyett küldj a házigazdádnak egy lemondási kérést:
- Lépj az Utazások részre, és keresd meg a lemondani kívánt utazást.
- Kattints az Utazás részleteinek megjelenítése lehetőségre.
- Kattints a Módosítás vagy lemondás lehetőségre.
- Kattints a Foglalás lemondása lehetőségre.
- Az Indok kiválasztása alatt válaszd A házigazdámnak le kell mondania a foglalást lehetőséget.
- Az Arról tájékoztatott, hogy mégsem tud szálláshelyet biztosítani neked? mellett válaszd az Igen lehetőséget.
- Kattints a Házigazda felkérése a foglalás lemondására lehetőségre.
Ha az utazásod egy héten belül kezdődik, a házigazdának 24 órája van a kérés megválaszolására. Minden más esetben 48 órája van.
Ha a házigazdád elfogadja a kérést vagy nem válaszol, teljes visszatérítést kapsz. Ha elutasítja a kérésedet, akkor mégis tud szállást biztosítani neked.