Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató
Vendég

Hogyan módosíthatsz egy foglalást az utazás során?

If your trip has already started and you want to change the length of your reservation, you can submit a change request to your Host. However, there are a few things to bear in mind before you do:

  • You can change the number of guests after check-in, if agreed upon with the Host
  • Any additional payments can be made through the Resolution Centre
  • The cancellation policy will remain the same as the originally booked policy for short-term reservations

Módosítási kérés beküldése

  1. Lépj az Utazások menüpontba, és válaszd ki a módosítani kívánt utazást
  2. A foglalási adataid alatt kattints a Részletek megjelenítése > Módosítás vagy lemondás lehetőségre
  3. A Foglalás módosítása részen módosítsd a foglalás időpontjait vagy a vendégek számát, majd kattints a Mentésre
  4. Tekintsd át a módosításokat, majd kattints a Kérés küldése lehetőségre

How adding guests changes cost 

Depending on the Host’s policy, changes to the number of guests may affect the total cost of your stay. This will be automatically reflected in your bill once your Host confirms the changes before you finalize.

If the request is declined, or you don’t receive a response from your Host, your reservation will stay the same.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció